{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
512 visninger | Oprettet:

Hayder A
Hayder A
Tilmeldt:
28. nov 2022
Følger: 11 Emner: 2 Svar: 5

Hjælp til parkering af bil uden nummerplade {{forumTopicSubject}}

Hej folkens søger person på Sjælland som har mulighed for at have en bil stående uden nummerplade bilen skal bruges som reservedels bil så den vil holde der i lang tid sagen er sådan at jeg bor i kbh og har forelsket mig i en bil magen til min bare med firehjulstræk og manuel gear i stedet for min lidt kedeligere forhjulstræk automatgear dog har min bedere udstyr mange nye dele osv osv plus jeg ku godt tænke mig at hive dele fra den i tilfælde af noget går i stykker på den nye en venlig sjæl vil jeg sætte kæmpe pris på jeg kan godt betale en lille skilling bilen må gerne stå ude håber nogen vil hjælpe 21 årige mig som har en stor passion for biler men en lille pung

vh hayder knus og kram smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til parkering af bil uden nummerplade
  • Hayder A
    Hayder A Tilmeldt:
    nov 2022

    Følger: 11 Emner: 2 Svar: 5
    #2   6. maj Det er der styr på den nye bil skal ik ombygges som sådan det eneste der skal skiftes ud er sæder begge biler har samme reservedele fordelene er bare ved den nye at den har firehjulstræk og manuel gear planen er ik at gøre noget der ulovligt har læst reglerne nøje igennem og det eneste jeg sku være en bitte smule bekymret for er soltag men selv det sku være noget de ik vil betragte som ombygning af forstanden der skal betales afgift medmindre flere ting ændres

  • #3   7. maj Hvorfor en købe en Quatro
    Hvis du bygger din om fra 2 whd til 4whd skal du betale ny afgift

    Så kan du ligeså godt, betale afgift på den bil du køber og køre i den, i stedet for

    For afgiften blive ca det samme


  • #4   7. maj Som Reservedels bil er der ingen fordel i at de ikke er ens
    Alt for mange dele sliddele passer ikke sammen.

    Forstå ønsker om at havde et sted men det bedste du kan gøre er at finde et par venner og leje et lille lokale hvor i må hvad i ønsker. Men det koster især nå vi er i Københavnsområdet


  • Hayder A
    Hayder A Tilmeldt:
    nov 2022

    Følger: 11 Emner: 2 Svar: 5
    #5   7. maj Hej igen jeg vil bruge min gamle til dele de har samme motor ogs har den gamle federe kabine og lidt hist pist og nye dele jeg vil have de gode dele fra min gamle over på den nye begge biler er der betalt afgift på og skal ik ændre bilernes identitet osv så at skat kommer efter mig jeg har tænkt mig ag købe 4 hjuls trækkeren og bruge den og langsom tage de gode ting fra den gamle bil og smide dem over på undskyld misforståelsen drenge smiley

Kommentér på:
Hjælp til parkering af bil uden nummerplade

Annonce