{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
517 visninger | Oprettet:

M T
M T
Tilmeldt:
29. jan 2022
Følgere: 94 Emner: 6 Svar: 42

P1336 og p0300 {{forumTopicSubject}}

Har en Citroën C4 fra 2008 1,8 benzin.

Den melder fejl på p1336 og p0300 men vi har skiftet, cranksaft sensor, nye tændrør, nye tændspole, ny brændstof pumpe, ny benzin filter men fejlen er der stadig, er der noget vi har overset?

Den melder også fejl på p0480

Fejlen er der stadig.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  P1336 og p0300
  • Kim P
    Kim P Tilmeldt:
    sep 2016

    Følgere: 2 Svar: 674
  • M T
    M T Tilmeldt:
    jan 2022

    Følgere: 94 Emner: 6 Svar: 42
    #2   1. maj Jeg har jo skiftet krumtapsensoren?

  • Kim P
    Kim P Tilmeldt:
    sep 2016

    Følgere: 2 Svar: 674
    #3   2. maj Check live data på den.
    Få udmålt ledningerne og kontrolleret ledningerne.


  • M T
    M T Tilmeldt:
    jan 2022

    Følgere: 94 Emner: 6 Svar: 42
    #4   2. maj Den starter med at kører i alle cylinder og dyserne virker men efter 5-10 minutters tomgang så går den pludselig på 2 cylinder.
    4 og 3 går ud og der kommer ikke strøm til dysserne, og hvis man nulstiller den kan det være 1 og 2 der pludselig går ud og ikke giver strøm.


  • #5   2. maj Udmåle ind og ud data på motor ecu
    Når den laver fejlen

    Og se hvad der mangler
    Hvis det skifter som du skriver
    Er det med stor sandsynlighed motor ecu der er defekt
    Ellers ville fejle være konsekvent


  • M T
    M T Tilmeldt:
    jan 2022

    Følgere: 94 Emner: 6 Svar: 42
    #6   4. maj Den melder os fejl på p0480 blæsermodstand ved blæseren, kan det også være det?

  • #7   4. maj Når du nu læser fejl ud
    Så skrive hvad testeren skriver og ikke kun fejlkode



  • M T
    M T Tilmeldt:
    jan 2022

    Følgere: 94 Emner: 6 Svar: 42
    #8   24. maj Så er bilen lavet.

    Det var ledning til blæsermodstand oppe foran i bilen.
    Ledningen var knækket så blæseren foran kørte ikke når bilen blev varm og endte med at gå nødprogram og hoppe fra 4 til 2 cylindere.


Kommentér på:
P1336 og p0300

Annonce