{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Mitsubishi Colt Ralliart [Tidl. bil] 2008

1.920 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen bil er oprettet og stemt ind. Opret din egen bil

Jakob V
Mand | 43 år | Oprettet: 28. maj 2008


Mitsubishi Colt Ralliart

Årgang:
2008
Motor:
4G15 1.5 Litre DOHC 16 valve Turbocharged Mivec (Mitsubishi Innovative Valve Timing and Lift Electronic Control) engine with electronic ignition
Hestekræfter
110kW (150Hk@6000rpm)
210Nm@3500rpm
Fælge
Sommer:
6.5x16" ET46 (4250A798)

Vinter 2016:
6.5x16" ET46 Original Mitsubishi
Dæk
Sommer:
195/50-16 ContiPremiumContact 2 XL 88V

Vinter:
195/50-16 Continental TS830
205/45-16 Brigdestone Blizalk LM30
Undervogn
Helt standard, orginal
Bilstereo
Original med CD og MP3
Styling
Ralliart styling er diskret og næsten debadged. Ralliart logo er næsten ikke til at få øje på.
Interiør
Ralliart kabine er næsten som en almindelig colt. Sæder skulle være mage til Lancer Ralliart. Læder på rat og gearknop.
Sædebetræk er ternet...
Bagagerum har inddeling i højden så rummet bliver fladt når sæder ligges ned. Det betyder dog at noget flamingo i siderne tager plads i et forvejen lille bagagerum.
Ekstra tilbehør
K&N Filter
Regnsensor
Fartpilot
Kilma af den manuelle slags
Styrker ved bilen
Hurtig og alligevel meget civiliseret. Kører fornuftigt langt på en liter brændstof ved almindelig kørsel.
Enormt meget benplads ved bagsædet i forhold til ydre dimensioner.
Svagheder ved bilen
Lav gearing i 5. kunne sagtens trække en højere gearing eller et gear mere. Lille bagagerum.
Mangler parkeringssensor som elegance modellen har.
Bemærkninger
Med få modifikationer kan den trækkes op på cirka 190kW (258,4Hk)

www.rpw.com.au/mitsubishi-colt-ralliart-turbo-4g15-mivec/

Vil du se andre Mitsubishi eller bare brugte biler?
Kommentér på:
Mitsubishi Colt Ralliart
Annonce