{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Polo 2010

3.241 visninger | Oprettet:

Min Polo

Brian D
Mand | 40 år | Oprettet: 9. sep 2004


Kommentér på:
Polo 2010
  •   20. maj 2012 Tak for kommentaren, jeg er glad for bilen som den er... Jeg har dog kun kørt lidt mere end halvdelen af det antal kilometer jeg havde regnet med, fordi vi nu er flere der kan køre sammen til arbejde.

    Det ville helt klart se godt ud hvis den var sænket, og jeg har da også overvejet det mange gange, men den skal sænkes en del før det ser godt ud, og så er brugbarheden noget mindre, specielt med de hullede veje, og høje opkørsler vi har her i området.

    De seneste opkørsler der er lavet her i byen er så høje at man skal køre skråt op i kærestens Fabia, og den er bestemt ikke sænket!


  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
      20. maj 2012 Martin så det jo fordi du ikke har opdraget hende rigtigt smiley

  •   20. maj 2012 Flot polo, og kan sagtens forstå hvorfor du ikke vil ha sænket den (selvom det selvfølgelig ser godt ud), men når man bruger bilen til hverdagsbrug i alle mulige forskellige situationer nytter det ik noget at den ligger lavt. Mine biler bliver heller sænket, da jeg har en hustru der også kører en del i den, og hun tænker jo ikke over at hun skal køre skråt og langsomt ned over indkørsler osv.

  •   15. aug 2011 Brian D
    Havde tænkt mig at skrive det da jeg havde set billedet, men tænkte at du havde set det en million gange, så jeg sad og læste alle kommentarerne igennem før jeg skrev, haha smiley


  •   15. aug 2011 Nicklossi >> Privat parkeringsplads, hvad man ikke kan se er at indgangen i hækken er lige bag bilen, da jeg lige har læsset nogle ting af fra bagagerummet ... smiley

    Men utroligt du er den første der bemærker det smiley


  •   15. aug 2011 Lækker vogn! (:

    Men hvad sker der for parkeringen? smiley


  •   15. jun 2011 Ollie H >> Nope, men den forbliver sådan. Alternativet kunne man som andre gøre også sætte større hjul på, så vil mellemrummet blive mindre.

    Men ja, der er et større mellemrum end hvis man sænker den. Men bilen bruges dagligt til at pendle, så komforten i undervognen og frihøjden betyder noget. Jeg gider ikke at have min undervogn ødelagt fordi man ikke kan komme over kantstene mv.

    Hvis den skulle sænkes, så hjælper de originale sænkningssæt heller ikke meget, så jeg gider ikke engang prøve.

    Jeg har haft en sænket bil, og det gav problemer. Den næste bil var standard meget lav (for lav til at kunne komme ned af en firesøjlet lift uden at lægge brædder under, den var IKKE sænket).

    Så lige nu nyder jeg bare bilen som den er smiley


  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
      12. jan 2011 Vi er enige om det er ikk er praktisk =)

  •   12. jan 2011 Jeg skal formulere mig bedre. Stenslag i forruden klarere maleren ikke. I kofangeren jo, men der er en vis risiko for at få farveforskelle, og de er mindre betydende i kofangeren end andre steder.
    Min bil skal helst være så pæn som mulig, og med minimum risiko for rust. Dette indebærer at man passer på den, og selvfølgelig for lakeret hvis det er nødvendigt, men man undgår det alligevel så vidt det er muligt. Det ser dog også mere voldsomt ud på billedet end det gør i virkeligheden, og især nu efter den er kørt lidt til, de falder jo altid en smule.

    Men jeg er enig med at det ser fint ud med en sænkning, men som jeg har skrevet før, så er det bare ikke praktisk muligt.

    smiley


  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
      11. jan 2011 Nej men det er jo som sagt hvordan man ser på det . Men hvis ikk din maler kan gøre noget ved stenslag så ved jeg sku ikk hvem der kan . Min lokale bager kan ihvertfald ikk hehe !

    Men lader det ligge =) Det eneste jeg mente var en sænkning ville pynte gevaldigt (min personlige mening) .


  •   11. jan 2011 Casper K >> De få stenslag jeg får i forrude og kofanger kræver som regel ikke en maler, og det er ikke i bunden af bilen.
    Det kræver bestemt ikke en maler en gang om året, han kan alligevel ikke gøre så meget ved ruden, og kofangeren af plastic ruster i hvert tilfælde ikke.
    Motorhjelmen er heldigvis gået fri indtil nu. Og jeg vil ærgre mig meget over at få omlakeret dele af så ny en bil, hvis det kan undgås i forvejen.


  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
      11. jan 2011 Selvfølgelig er det min holdning =) Og du har en anden =) Der skal jo være plads til oss alle hehe

    Men lakskader undgår man aldrig . Stenslag får man jo alligevel så jeg smider alligevel mine biler til maler mindst en gang om året !


  •   11. jan 2011 Hvis bilen var ældre kunne jeg muligvis acceptere det...

  •   11. jan 2011 Casper K >> Det er din holdning, jeg ville være ret ked af at skulle reparere lakken på en ny bil.

  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
      10. jan 2011 Det jo en smagssag =) Ser helst det ser godt ud . Så må man tage en lakskade med engang imellem og betale de 1000 kr til maleren . =) Er kun sket en gang =)

  •   10. jan 2011 Casper K >> Det handler mere om hvor man kører, der er nogle steder hvor du bare ikke kan komme op uden at skrabe på, lige meget hvor skrå og stille du kører.
    Men nærmest aldrig også lidt for meget, det er jo meningen at man aldrig skal skrabe på...


  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
      10. jan 2011 Jeg skraber nærmest aldrig på og hvis du kigger mine biler er det ikk fordi de har haft voldsomt meget frihøjde . Tror det handler lige så meget om hvordan man køre så . =)

  •   10. jan 2011 Casper K >> De overlever nok, men ikke uden skrammer. Jeg var flere gange ude for at jeg ikke kunne komme igennem uden at skrabe på med min Polo 6N, det fik jeg dog fikset hver gang det skete, men det er irriterende at skulle tjekke og eventuelt reparere bunden ofte.

    Men jeg kan godt se det ser godt ud hvis den bliver sænket, men indtil videre bliver bilen som den er. Det er nu også meget rart med det vejr vi har haft den seneste måned. Samt når man har passagerer bagi...


  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
      9. jan 2011 Rigtig flot polo du har dig der =) Men som de andre påpeger så skulle den sku ned på maven =) Bor selv i midtjylland og oplever de elendige veje . Men alle mine biler har da overlevet sænkninger =)

  •   9. nov 2010 Tak tak, jeg er også meget glad for bilen smiley

    Og syntes stadig fælgene er lige i øjet, dog kører jeg for tiden på standard Highline-fælge (med vinterdæk)...


  •   9. nov 2010 Fede fælge, og ja kunne godt lige bruge en sænkning, men så skal man vist også til at passe på sin frontspoiler smiley

  •   1. jun 2010 Kender det, ventede fra november til april...

    1.6 TDI 105 HK Highline... smiley


  •   1. jun 2010 Super lækker bil. Har også bestilt en 1,6tdi bmt i highline, men den bestilte jeg i januar, og får den først i oktober:(

  •   1. jun 2010 De dårlige veje er ikke det største problem, det er nærmere den manglende frihøjde i en sænket bil der er et problem.
    Når man ikke engang kan komme op i en indkørsel uden at den vil gå på bunden (når den er sænket), så dur det ikke.

    Alt andet lige så er køreegenskaberne rigtig gode i bilen i forvejen. Men der er rigtig mange der mener den skal sænkes, de fleste af dem udenfor bilgalleri, har dog ikke sænket deres egne biler... smiley
    Men jeg er fuldstændig enig i at det vil se godt ud.

    Indtil videre er jeg super glad for bilen.


  •   1. jun 2010 den er satme fed...

    dyt dyt skal vi byt? smiley


  •   1. jun 2010 Kenneth M (Roskilde) . >> Siger manden der bor i Storkøbenhavn (eller Roskilde)...

    Discrucio ² >> Ja, jeg var ude for at købe den nye Golf, men blev solgt efter en køretur i denne.
    Men det krævede så også lige et halvt års tålmodighed smiley


  •   1. jun 2010 man må sku sige Vw har gjort det godt med den her model smiley

  •   1. jun 2010 Ja, jeg har overvejet sænkning, men med de veje jeg kører på i vestjylland, så er det ikke en mulighed. Bare det at komme over en kantsten kan været et problem.

    Det oplevede jeg flere gange i min tidligere Polo 6N, og den var kun sænket 40/40.
    Min Altea XL var heller ikke sænket, og den havde problemer med en almindelig 4-søjlet lift.


  •   1. jun 2010 Dejlig vogn.. fede fælge.. de skulle bare lidt tættere på skærmkanterne :).. ville pynte smiley

Annonce