Volvo 240 Turbo Tic Volvo 240 Turbo Tic Volvo 240 Turbo Tic Volvo 240 Turbo Tic Volvo 240 Turbo Tic
Mark H
Følg
Følger Følg ikke

Mark H

Mand, 32 år, Sydsjælland og øer
Oprettet: 4. dec 2008
Offline - Senest online: 13. okt 2018 Bruger er på filterliste


Jeg kører ikke rådent, jeg kører kreativt:)
Klippekort hører til i bybusser :)

Skal du frem i flokken skal der stå Subaru på blokken:-)

Er nok lidt en Subaru mand:)





SKIDE MED LARMEN DER SKAL VÆRE VOLVO PÅ FARMEN
Sæt en rød i kæden, så smutter den afsted med slæden

Denne bil kan man kalde for en 4x4.

http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=186124

Grinern joke.
En lastbilchauffør stopper for rødt lys og en lille rød Nissan Micra kører op på siden.
Ud af Micraen hopper en blondine, som løber rundt til lastbilchaufførens dør og banker på.
Chaufføren ruller vinduet ned og blondinen siger: "Hej, jeg hedder Connie og din last løber ud!"
Lastbilchaufføren ryster på hovedet og fortsætte.

Da han standser igen i næste lyskryds kører Micraen igen op på siden.
Blondinen hopper ud, løber rundt og banker på.
Chaufføren ruller vinduet ned og blondinen siger igen: "Hej, jeg hedder Connie og din last løber ud!"
Lastbilchaufføren ryster igen på hovedet og forsætter ned af gaden.

Ved det tredje lyskryds sker det samme igen...
Atter en gang hopper blondinen ud af Micraen, løber rundt og banker på.
Chaufføren ruller vinduet ned og blondinen siger igen: "Hej, jeg hedder Connie og din last løber altså ud"

Da det bliver grønt kører lastbilchaufføren til og når frem til næste lyskryds i god tid før Micraen.
Denne gang hopper chaufføren ud og løber hen for at møde Micraen.
Han banker på vinduet til fører døren og da blondinen lukker op siger han: "Hej jeg hedder Rolf, det er midt om vinteren, og jeg salter altså vejen…..


Historie fra Qantas (australsk luftfartsselskab)

Efter hver flyvning udfylder piloten en fejlrapport, der overfor mekanikerne synliggør hvilke problemer, der har været med maskinen under flyvningen, som kræver reparation eller rettelse.

Blanketten er et stykke papir, som piloten udfylder, og som mekanikerne derefter læser, hvorefter de retter op på problemet. De oplyser så skriftligt på blankettens nederste halvdel hvilke udbedringer de har foretaget, og piloten gennemlæser derefter rapporten inden næste flyvning. Ingen skal påstå, at personalet på jorden og mekanikerne mangler humoristisk sans!

Her er nogle virkelige registrerede klager over manglende vedligeholdelse og problemer, som Qantas piloter har indleveret, samt hvilken løsning vedligeholdelsespersonalet har noteret.

Forresten, så er Qantas det eneste større flyselskab, der aldrig har haft en alvorlig ulykke!

P=Problem indberettet af piloten.
S =Svar noteret af mekanikeren.
===================================================

P: Inderste hjul i venstre side skal næsten skiftes.
S: Har næsten skiftet inderste hjul i venstre side!

P: Test-flyvningen gik OK, bortset fra, at den automatiske landing var noget hård.
S: Der er ikke installeret automatisk landing på dette fly...

P: Propel nr. 2 får ikke tilført nok propelsmørelse.
S: Tilførsel til propel nr. 2 normal. Tilførslen til propel nr. 1, 3 og 4 er i uorden!

P: Et eller andet sidder løst i cockpittet.
S: Et eller andet er blevet strammet i cockpittet.

P: Døde insekter på forruden.
S: Levende insekter er i restordre...

P: Autopiloten udløser et fald på 200 fod, når flyvehøjden skal fastholdes.
S: Kan ikke genskabe problemet på landjorden!

P: Bevis på læk i højre sides landingsstel.
S: Beviset fjernet.

P: Lyden i samtaleanlægget er utroligt høj.
S: Lyden i samtaleanlægget indstillet til et mere troværdigt niveau.

P: Modstandslåse får gashåndtaget til at sidde fast.
S: Det er ligesom dét, de er der for...

P: Radioen ude af drift.
S: Radioen er altid ude af drift, når den står på OFF.

P: Har en mistanke om revne i forruden.
S: Har en mistanke om, at du har ret!

P: Mangler motor nr. 3.
S: Motoren fundet på højre vinge efter kort eftersøgning...

P: Flyet opfører sig sjovt.
S: Flyet har fået besked på at tage sig sammen, flyve ordentligt og være lidt seriøst!

P: Radaren brummer.
S: Har omprogrammeret radaren til tale.

P: Mus i cockpittet.
S: Kat installeret.

Den bedste motor i verden, er tissekonen.
Den kan klare alle størrelser stempler, den er selvsmørende, starter ved tryk med en finger, og så
skifter den selv olie hver 4. uge....
Den eneste lille fejl er, at styresystemet kan være temmelig temperamentsfuldt....




Brugerens bedømmelser af andres {{ratings.itemMoreItems}}
Antal stemmer i alt

Lav
{{ratings.lowCount}}
Middel
{{ratings.middleCount}}
Høj
{{ratings.highCount}}
Ekstra høj
{{ratings.extraHighCount}}
Stemmer: {{ratings.totalCount}}
Annonce