{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  http://billigstereo.dk/
  • #1   17. apr 2014 Produkterne ligner noget kina-bras, og jeg tvivler stærkt på at lyden og brugerfladen er pengene værd.
    Jeg ville selv hellere tage en pioneer eller alpine radio som er lavet til at virke sammen med en android/ios telefon, end en radio som selv kører et android styresystem lavet til en telefon.


  • Dennis F
    Dennis F Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 53 Svar: 53
    #3   17. apr 2014 Troværdigt nok?

  • #6   6. maj 2014 Jeg har købt en multimedie radio som der linket til på Youtube og jeg er SUPER tilfreds og glad! Alt virker og det er bare plug and play!
    Super service og super nem at monterer - ALT medfølger!
    Radioen er meget brugervenlig og er der spørgsmål kan du ALTID kontakt Wassim som har billigstereo.dk!
    Jeg har lidt spørgsmål og han har guide mig glædeligt igennem og hvis der var andet skulle jeg bare kontakte ham smiley

    Så I kan roligt handle hos Billigstereo.dk med ro i sindet smiley
    Jeg kan 110% stå inde for siden og ikke mindst det produkt jeg har købt smiley


  • #7   7. maj 2014 Virker lidt som en reklame tråd... eller er det bare mig? smiley

  • #8   7. maj 2014 Dennis spørger på en hjemmeside og spørger om nogle har kendskab til siden. Dertil giver jeg en besvarelse for at det er et godt sted? Da jeg har haft en positiv oplevelse smiley
    Jeg anbefaler personligt siden og produkterne samt at jeg har fået en rigtig behagelig service.

    Kald det hvad du vil, jeg kalder det at hjælpe andre brugere - hvilket også er formålet med denne tråd og bilgalleri generelt?

    Jeg håber du finder ud af det Dennis smiley


  • #9   9. nov 2018 Har kun dårlig erfaring med billigstereo.dk, købte en radio som ikke virkede og ejeren nægtede at give penge tilbage

Kommentér på:
http://billigstereo.dk/

Annonce