{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Radio Batteri
  • #1   24. apr 2014 Hva anlæg har du i da ? Tror sgu nærmere det er en monteringsfejl


  • #2   24. apr 2014 det er batteriet, kan sagtens spille højt og bilen starter hver gan´, kan bare ikke spille vanvittigt højt. eller jo, men ikke iforholdt til hvad det skal kunde smiley

    jeg har det her i, Pioneer// TS-A132CI 300w + TS-A1323I 300w Alpine// DDT-S30 360w
    Sub = Cerwin-Vega VMX-12.4 // 1200 watts Preak 600 watts RMS 20-500 Hz
    Alpine MRP-M500 sub forstærker Mono = 300w RMS 4oh/500w RMS 2oh
    Pioneer GM-D8606 4 / 3 / 2 kanals = 4 x 100w RMS 4ohm/4 x 150w RMS
    Radio = Pioneer 7'' AVH-X7500BT, 50W x 4, APP RADIO. smiley


  • #3   24. apr 2014 Det er vist mere fejlmontering end det er mangle på strøm...

    Har du smidt en bedre stel på dit batteri foran ?

    Og din alpine forstærker er ikke veeeerdens bedste når det handler om og spille højt smiley


  • #4   24. apr 2014 de er sat på halv styrke og når jeg sætter laderen på ude at tænde den kan jeg se hvordan strømmen bare daler, bassen trækker fint det ryster i hele bilen men når jeg skruer for højt op slår forstærkerne fra ind til jeg skruer ned smiley helt 100 det er pga strøm mangel. skal bare vide om der er en hjemme side i DK hvor man kan købe batterier som ikke afgiver strøm som et STD bil batteri gør, for fx at starte en bil, men et som er langtids bart og afgiver lidt af gangen.

  • #5   24. apr 2014 hvor stor er din generator

  • #6   24. apr 2014 Tror nærmere det er dit batteri der er ved at klappe sammen og for små kabler


  • #7   24. apr 2014 hva bil er det til ?

  • #8   25. apr 2014 BMW E36 316i Coupe.
    Batteriet er et år gammelt.
    Kabelerne er helt nye og rilig store. men kan måske være noget med stellen? ved ikk, alle kabelerne fra neon, forstærkere osv som er sat i, er sat til stel det samme sted i bagagerummet! ved ikke om det hjælper hvis de bliver sat i på noget mere konstant stel! hvad tror du smiley


  • #9   25. apr 2014 Ja det der anlæg er da på ingen måde stort nok til at skulle skabe strømproblemer.. smiley
    Hvor store er dine kabler.. meget store er ikk et svar.. Kom med en værdi på størrelsen..
    Ja stel osv kan godt drille.. Hvordan har du monteret stel?, altså hvor og har du fx slebet maling eller noget..


    Dit batteri er det et eller andet random lort eller er det noget ordentligt? smiley kom med et mærke.. 1år kan være mere end nok til at ens batteri er gennemkneppet.. smiley


  • #10   25. apr 2014 ved ikke men det skulle være et godt et. jeg prøver det med stellet så vender jeg tilbage. tak for hjælpen ind til videre smiley smiley

Kommentér på:
Radio Batteri

Annonce