{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.710 visninger | Oprettet:

Rasmus H
Rasmus H
Tilmeldt:
20. mar 2007
Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.382

Ny app radio, eller brugt navi (Pioneer) {{forumTopicSubject}}

Jeg er på udkig efter ny radio til bilen, men er meget i tvivl om, hvad jeg skal vælge.

Mærket skal være Pioneer, og budgettet er omkring 3000 kr.
Lidt højere hvis det rigtige byder sig.

Jeg kan dog ikke lige se, hvad der giver mest mening for mig.
Jeg kan få en ny app radio, til 2700 kr, som umiddelbart kan det jeg skal bruge, eller også skal jeg købe brugt navi uden de smarte apps.

Jeg vil gerne høre en radiokanal, som ikke er i mit område,
så den skal høres over nettet.
Det kan self lade sig gøre med begge radioer, bare tilsluttet på hver deres måde.

Så det må næsten være navigationsdelen, som det skal komme an på, om den er god nok.

Er der åbenlyse fordele/ulemper ved begge, som jeg overser?


Kommentarer på:  Ny app radio, eller brugt navi (Pioneer)
  • #1   19. jul 2014 Der er fordele og ulemper ved begge dele... Det fede ved appradio er at du kan bruge de samme apps som er på din tlf... (Faktisk er det din telefon den bruger) dv.s spotify, radioapps osv osv... Og den navigation der er på tlf...

    En alm naivradio har jo det problem med at det måske er lidt mere besværligt med spotify... De har dog ofte en bedre lyd kvalitet... Navigationen er som oftest meget god... Men opdateringer (Hvis de overhovedet er mulige) Koster ofte penge... Som Tiderne udvikler sig ville mit eget valg nok falde på enten en appradio... (Der er afspilning af FLAC filer fra telefonen også en mulighed) Eller en Carpc...


  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.382
    #2   19. jul 2014 Det bliver vist en app radio så.
    Den billigste jeg kan finde, koster 2700 kr, med de ting den nu skal kunne.

    http://www.pioneershop.dk/bilstereo/app-radio/pioneeer-sph-da110-appradio-til-iphone-og-android-telefoner

    Hvis ikke der er nogen negative kommentarer til den model, så bliver det den.

    Og tak for det hurtige svar. smiley


  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.382
    #4   19. jul 2014 Det var pokkers.

    Jeg troede jeg kunne regne med en rimelig kvalitet, når nu det er Pioneer,
    selvom det er i den billige ende.


  • #5   20. jul 2014 Har nu været glad for den app radio jeg havde i mazdaen.. Havde en magen til dit link. smiley men kan ikke få klemt den ind i passaten. Så den ligger bare. Var super tilfreds med den. Rigtig lækker at bruge. Og nem når man kørte. Det spiller bare. Du kan købe min for 1500kr i org. Embealge med kvitering. For den aldrig brugt.. Desværre smiley

  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.382
    #6   20. jul 2014 Det lyder jo umiddelbart interessant Emil, men når nu du skriver her, du var super tilfreds, men inde under din Mazda skriver:

    "har en Pioneer 2din Appradio til at ligge jeg har haft monteret, men dette var ikke lige mig."

    Så er jeg lidt i tvivl om, hvad du egentlig mener om den. smiley


  • #8   20. jul 2014 Mener det var en skide god radio:) men det var begrænset hvad den blev brugt til. For man skulle jo have iphone for at kunne bruge den. Og havde ikke spotify den gang. Så var man ude og køre med venner og der skulle være lidt gang iden. Så var man tvunget til at have downloaded musikken og flytte den på mobilen. Det var lidt ærgerligt at Der ikke var fornymonteret aux smiley
    Og konen kunne slet ikke bruge den da den bare ikke kunne snakke sammen med en Galaxy s2. Så købte en med Bluetooth 1.din og satte i, og selv samme radio har jeg haft i samtlige biler smiley nu har jeg så skiftet til en model nyere smiley


  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.382
    #9   20. jul 2014 Emil, hvis det er den samme som i linket, så burde den da ellers kunne snakke med både iphone og android. Mystisk.

    For kan de ikke snakke sammen, går hele idéen af det. smiley


  • #10   20. jul 2014 Det er den samme. Og den kan kun bruges til at ringe op håndfri med android. smiley

    profilbillede
  • #12   20. jul 2014 Det er fanme SÅ KLAMT at se når folk forsøger at sælge deres ting gennem forummet... Brug en PM eller sæt jeres lort til salg på markedet... Det andet her er fanme for klamt...

    (Og så virker den appradio altså med Android... nogle folk ved bare ikke hvordan man gør tingene rigtigt... )


  • #13   20. jul 2014 Rolig nu cody. Sagde jeg havde en liggende hvis han var intra i den.. Og nej den jeg har kan IKKE snakke sammen med android.. Købte endda specielt kabel til det.. Og det virkede ikke. Kunne hverken bruge apps, navi eller noget.. Var glad for radioen til min iphone. Men når konen kørte, så ville det være smart at den også fungerede med hendes. Og da det var hende der skulle køre mest i bilen, så fik jeg købt det kabel og sat til. Men når det ikke virker kan jeg ligeså godt pille den ud. Og kan ikke klemme den i passaten, så har købt 2 pioneer deh-avh? 5600bt hvor der kan sættes Bluetooth til, så virker det med spotify og kan snakke håndholdt.. Så må vi nøjes med en gammel nuvi når vi skal bruge navi.. Men ro på battet.. Prøver ikke at sælge mit "lort" i forum..

  • #14   20. jul 2014 Lad være med at lyve: "Du kan købe min for 1500kr i org. Embealge med kvitering."
    Det er dine egne ord... Så jo du prøver at sælge dit lort gennem forum...


  • #15   20. jul 2014 Ja, for at hjælpe trådstarter. 2700kr er sku da mange penge at bruge på en spritny radio, og hvis det ikke er noget for ham. Er det mange penge at have smidt ud. Så 1500 for en brugt han kan lege med og finde ud af om var noget for ham er da stadig billigst. Hvad skulle jeg ellers have skrevet? " prøv at købe en brugt og se om det noget for dig, der findes nogen i marked, og har selv en liggende skriv pb for pris" ???

  • #16   21. jul 2014 Du skulle have skrevet en PB selv til at starte med... Det andet er bare en klam måde at sælge sit lort på...

  • #17   21. jul 2014 Jamen det vil jeg da gøre en anden gang, og tak for det hr. Betjent!!!

  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.382
    #18   21. jul 2014 Nu skal jeg lige have styr på en ting, for jo mere jeg kigger, jo mere i tvivl bliver jeg.

    På min telefon, har jeg en app, hvor jeg hører radio.
    Kobler jeg telefonen til radioen, så vil jeg kunne bruge den app over radioen, right?


  • #19   21. jul 2014 ja.... Eller det burde du ihvertfald...

  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.382
    #20   21. jul 2014 Ok fint.

    Må være det jeg skal satse på så.


  • #21   21. jul 2014 Ja.. Burde.. Men selvom jeg downloadede 5-7 app på andoiden, så kom apps osv ikke over på radio.. Og købte netop radioen, da jeg fik fortalt den kunne spille angry birds. Som kunne være sjovt når jeg ventede på konen blev færdig med sin hest smiley men køb den og se om du kan få den til at virke med android.. iPhone er ingen problem (iPhone 4)

  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.382
    #22   21. jul 2014 Og din model ER en sph da 110, altså app radio 3, som den jeg linker til?

    For de tidligere modeller var kun designet til Iphone.


  • #23   21. jul 2014 Sph da 01 mener jeg? Ka det passe? Den kostede kisten da jeg købte den for 1-1.5 år siden smiley

  • #24   21. jul 2014 Ja så er det jo ikke den samme som denne: http://www.pioneershop.dk/bilstereo/app-radio/pioneeer-sph-da110-appradio-til-iphone-og-android-telefoner

    = dine erfaringer kan bruges til 0 og en skid...


  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.382
    #25   21. jul 2014 Nå, nu fandt jeg ud af, at telefonen skal have hdmi udgang, for at det fungere,
    og det har min 2 år gamle Samsung ikke.

    Skal det virke, skal jeg have en klodset adapter, medmindre jeg vil skifte telefon.. :s


  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.382
    #28   22. jul 2014 Det ku ikke være fordi cd´en så småt er ved at uddø?

    Eneste grund til jeg stadig hører det i bilen, er fordi jeg kun har radio som alternativ.


  • #29   22. jul 2014 Rasmus H

    Hvis cd'en er ved at uddø... Hvilket format vil du så bruge til Højkvalitetslyd? For MP3 er til at lukke op og skide i... MP3 ødelægger god lyd, og burde være blevet forbudt før det blev opfundet... Så hvad format vil du bruge til lyd i Hi-fi kvalitet, hvis der ikke er cd'er?


  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.382
    #30   22. jul 2014 Aner det ikke?

    Vidste ikke at mp3 er lort.
    Det er bare mit indtryk, at der ikke er ret meget salg i cd´er længere,
    nu hvor folk downloader, bruger tdc play og hvad der nu ellers er.

    Men jeg troede faktisk man var længere fremme, i forhold til god lyd på mp3,
    men det er man så åbenbart ikke.


  • #31   22. jul 2014 MP3 har ikke udviklet sig siden det blev opfundet... det kan det ikke... Du kan ikke forbedre lydkvaliteten på mp3... Mp3 kompression virker ved at der fjernes (især lyse toner) Toner fra musikken som du "alligevel ikke kan høre"... Dette er dog noget pladder da vi godt kan høre det, og alt liv forsvinder fra musikken... Selv musikerne synes MP3 og streaming totalt har ødelagt musikken... Har totalt ødelagt den sjæl der er lagt i musikken... http://youtu.be/mDZcz-V29_M

  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.382
    #33   22. jul 2014 En skam minidisc´en aldrig rigtigt vandt indpas.

    Det er vel samme princip som cd´er, ikk?

    Fylder meget mindre, og man slipper for ridser.. smiley


  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.382
    #35   22. jul 2014 Der er ikke noget endelig afgjort endnu.

    Jeg er bare blevet anbefalet Pioneer, men måske jeg skal op i en lidt dyrere udgave,
    for at få fornuftig lyd.
    Hvis jeg da ellers kan høre forskel..


  • #36   22. jul 2014 xxx-mizz

    Du giver ikke rigtig mening... med tanke på at Pioneer laver nogle af de mest vellydende HU's på markedet så forstår jeg ikke helt hvor du vil hen med din udtalelse...


  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.382
    #38   22. jul 2014 Tommy, det største "problem" lige nu er, at min telefon kun kan bruges, hvis jeg får en hdmi adapter på.
    Jeg er ikke umiddelbart interesseret i, at have sådan en ekstra klods liggende i bilen.
    Så skal det ihvertfald laves sådan, at den er gemt godt væk, f.eks i hanskerummet,
    og så bare med lidt forlængerledninger.


  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.382
    #40   23. jul 2014 Det er noteret Tommy,
    Så er det ikke det det skal komme an på. smiley

    Jeg tænker nu, om jeg ikke skulle bruge 500 kr ekstra,
    og få en dab+ radio.

    http://www.pioneershop.dk/bilstereo/bilstereo-med-dab-radio/pioneer-avh-x3600dab

    Det ku være det var rart nok at have.


  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.382
    #42   23. jul 2014 Den eneste forskel jeg kan se, som ku være relevant for mig,
    er dab fuktionen.

    Ok, skærmen er lidt større på app radioen, men det vil nok ikke betyde alverden.


  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.382
    #43   24. jul 2014 Radioen i sidste link er jeg usikker på nu.

    De skriver jo man kan koble android til, bare med kabel self, men skal man bruge
    det der mirrorlink, skal man have en speciel adapter, som koster 1000 kr.

    Jeg kan ikke læse mig til forskellen, med eller uden mirrorlink.

    Jeg er squ ved at være godt forvirret.
    Finder da aldrig ud af det på den her måde.
    Jeg ender vist med at skal i fysisk forretning, i stedet for nethandel, så jeg
    kan få klar besked..


  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.382
    #45   24. jul 2014 Nej, ingen grund til at bruge 500 kr.
    Har set det til 150 kr, mener jeg det var.

    Tak for linket. Det vil jeg kigge nærmere på. smiley


  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.382
    #46   24. jul 2014 Nu er jeg blevet lidt klogere. Tror jeg.

    Mirrorlink betyder egentlig bare, at det der vises på mobilskærmen, kan ses samtidig
    på radioen.
    Jeg kan dog ikke se formålet med det, når radioen i forvejen er androidstyret.

    Det virker som spild, at købe den ekstra boks.

    Er jeg helt galt på den?


  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.382
    #47   24. jul 2014 Jeg skrev til Pioneershop.dk , og han gav mig ret i, at mirrorlink er lidt overflødigt
    på denne radio.



  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.382
    #49   25. jul 2014 Okay, jeg er med nu.

    Radioen er bestilt nu, og det endte med den sidste jeg linkede til, dabradioen.

    http://www.pioneershop.dk/bilstereo/bilstereo-med-dab-radio/pioneer-avh-x3600dab

    Jeg starter uden mirrorlink, og kan jeg ikke klare mig uden, tilkøber jeg.


  • #50   25. jul 2014 Fedt... Håber du bliver glad for den... smiley

  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.382
    #51   25. jul 2014 Jo tak, men mon ikke jeg gør det. smiley

    Nu har det også været længe undervejs, sådan generelt med anlæg i bilen, så jeg begynder for alvor at glæde mig nu. smiley


  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.382
    #53   25. jul 2014 Lige nøjagtig den radio jeg har købt, er der ikke meget info om.
    Jeg fandt kun 2 emner. (som ikke kunne bruges)

    De fleste spørgsmål går på de større modeller, 5500 og 8600, eller appradio 3 og hvad de nu ellers hedder.


  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.382
    #54   25. jul 2014 Min telefons styresystem er for gammelt, til at bruge ARLiberator.

    Det skal være minimum 3.0, og min hedder 2.3.


  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.382
    #56   27. jul 2014 Din Samsung skulle da gerne fungere med det.

    Den styres af 4.2.2 jelly bean, hvilket jo er nyere end 3.0.


  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.382
    #58   27. jul 2014 Ja, hehe, den er "gammel".

    Den er knap 2 1/2 år, og bruger 2.3 system.


  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.382
    #60   27. jul 2014 Aner det ikke.

    Man kan vel ikke bare ændre et styresystem?


  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.382
    #62   27. jul 2014 Næhh.

    Altså den spørger jo selv engang imellem, om jeg ønsker opdatering.
    Ikke apps, men selve telefonen.

    Kan i instillinger, at den står til automatisk opdatering, men systemet hedder 2.3.6.


  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.382
    #64   28. jul 2014 Det var måske lige groft nok.. smiley

    Det er første gang jeg er stødt på, at den mangler en funktion,
    eller hvad vi nu skal kalde det.

    Det er den bedste og mest solide telefon jeg har haft, så den blir ikke
    skiftet lige nu.

    Jeg skifter jo heller ikke min bil, bare fordi den ikke har 6 gear, fartpilot, start/stop osv.. smiley


  • #66   28. jul 2014 Du skulle have haft bygget en carpc smiley Så kunne du afspille hvad du vil, game hvad du vil og forbinde din telefon på den måde du ønsker..

    Men ja koster en tak mere end sådan en type radio.. smiley


  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.382
    #67   28. jul 2014 Jeg havde kigget lidt på car pc, men.. ja.. smiley

    Tommy, jeg kan godt forstå du gerne vil have mere udstyr, du har jo stort set intet
    lige nu, men jeg har til gengæld aldrig manglet "udstyr" i min telefon,
    så den blir ikke udskiftet. smiley


  • #68   28. jul 2014 Men ja hvad? det er for hardcore? du har hørt dårligt om det? smiley

  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.382
    #69   28. jul 2014 Jeg så en brugt til salg på nettet, og forsøgte at slå info
    op på den. Det lykkedes ikke rigtigt, og så glemte jeg det faktisk igen,
    indtil du nævnte det.. smiley


  • #70   29. jul 2014 Tja ved sku heller ikk hvor godt en brugt carpc er.. Man skal vide noget om pcer ihvertfald.. smiley byggede min selv og har kørt min egen vej med det her.. smiley Og er gået rigtig godt indtil videre.. smiley

  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.382
    #71   29. jul 2014 Yes, ku se i er andet indlæg, at du skrev 99% af folk, ikke ville kunne bruge det
    i dagligdagen, og det med at bygge selv op osv, det har jeg squ ikke forstand på.. smiley

    Nej, jeg tror det var det rigtige, at bestille en alm radio. smiley


  • #72   29. jul 2014 Ja radioen er lettere.. smiley

    Før man kan bruge en carpc skal man også kunne finde ud af at vedligeholde en pc osv.. Der er meget i det.. Men sætter man den op ordentligt så er der ikk noget der.. smiley

    Kører fx pt stadig ren win 8.1 på min.. Intet interface.. Så det er bare om at bruge de programmer man nu bedst kan lide osv.. smiley Ikk fordi det er for hardcore.. smiley

    Men skal det være en god oplevelse skal man have lidt forstand på tingene smiley

    Og der vinder en radio da de er meget mere ligetil smiley


  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.382
    #73   29. jul 2014 Ja, og så teknisk er jeg dog ikke. smiley

  • #74   29. jul 2014 Kunne være jeg skulle lave en Carpc... Er trods alt IT uddannet... smiley

  • #75   29. jul 2014 Rasmus H, hvad er det for en telefon du har da?

  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.382
    #76   29. jul 2014 Samsung galaxy xcover. smiley

  • #77   29. jul 2014 Rasmus H, så fåes den kun officielt med 2.3.6

  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.382
    #78   29. jul 2014 Ja, det er også min opfattelse, og at det nok ikke er noget man bare ændre.

  • #79   29. jul 2014 Rasmus H, ikke medmindre du enten vil skifte telefon eller vil over i noget Custom rom eller deslige.

  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.382
    #80   29. jul 2014 Kan vist ikke svare sig, at lave om på sådan en gammel telefon,
    og skiftet blir den først, når den ikke kan mere. smiley


  • #81   29. jul 2014 Rasmus H, Det er bare noget software der skal "udskiftes"

  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.382
    #82   29. jul 2014 Ja, men kan det svare sig, i forhold til hvad en ny telefon koster?

  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.382
    #84   30. jul 2014 S3 er ikke en arbejdstelefon.

    Den skal kunne holde til noget. smiley


  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.382
    #86   30. jul 2014 Den ser fin ud.

    Men jeg skifter stadig ikke, så længe den virker den jeg har. smiley


  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.382
    #87   16. aug 2014 En lille update.

    Radioen blev installeret, og spiller fint.
    Jeg bruger en radio app på telefonen, og kører det via bluetooth audio.
    Fungerer fint.

    Selve navigationen, er endnu ikke sat op, men jeg har dog stemmevejledningen,
    også via bluetooth.

    Eneste minus er dab delen.
    Jeg fanger kun 2-3 kanaler. Ikke meget.
    Ved ikke lige hvor det svigter..


  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.382
    #89   17. aug 2014 Der er ingen antenne forstærker, og dab antennen er monteret.

  • #91   17. aug 2014 Nok fordi du er fra Jylland.. De har sku da ikk radio eller noget der smiley

  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.382
    #92   17. aug 2014 Hehe. smiley

    Men der er faktisk også dårligt signal til alm radio.

    Også kun et par kanaler der.


  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.382
    #94   17. aug 2014 Lidt ringe synes jeg..

  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.382
    #96   17. aug 2014 Det må jeg kigge på så.

Kommentér på:
Ny app radio, eller brugt navi (Pioneer)

Annonce