{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.106 visninger | Oprettet:

Har du dummet dig i bil? {{forumTopicSubject}}

Jeg synes ofte debatterne bærer præg af at folk er perfekte, og aldrig selv begår fejl i trafikken, derfor kunne det være "sjovt" med en tråd om dumme ting man har lavet, derude på vejene.


Jeg har selv formået at bakke ind i et træ i min indkørsel, for et par måneder siden, til trods for at jeg ser det HVER DAG når jeg går ud til bilen...

Da jeg var ny i trafikken, skulle jeg parkere på en stor græsplæne, samtidig er der en stor vogn på vej ud, så jeg beslutter mig for lige at fræse igennem noget højt græs(viste sig så at være en grøft, og min bagkofanger blev revet af)





(Jer med franske biler, må selvfølgelig gerne svare andet end "købte en fransk bil engang")


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har du dummet dig i bil?
  • #1   19. apr 2014 Jeg prøvekørte engang en Peugeot....



  • #2   19. apr 2014 Sort is på sommerdæk. 360 grader og en perfekt parkering på en mark senere måtte jeg ringe hjem og spørge pænt efter et lift smiley

  • #3   19. apr 2014 Har lige bakket med trailer i konens Fabia 2005 = smadret bagskærm...

  • #4   19. apr 2014 Jeg lånte engang fruens bil, som har væsentligt mindre motor effekt...
    ---- Jeg så lige mit snit til at overhale.. men med manglen på motorkraft måtte jeg trække ind bagved ham som jeg prøvede at overhale, fordi der kom en modkørende bil smiley
    Det skal siges at den modkørende var over 1 km væk da jeg forsøgte at overhale :D.... Der bliv blinket og dyttet lidt fra de andre biler smiley


  • #5   19. apr 2014 jep jeg kan også, havde lige købt ny brugt bil, kørte stolt konen på job, det pis regnede, så fik sneget bilen forbi nogle jern bumme, så hun kunne komme helt op til døren, og ikke blive våd, vinkede og satte bilen i bak, uden at snige mig uden om noget som helst, og KRONJJSS, fed bule og ingen baglygte, fuck jeg fik et flip..
    mvh hc.. smiley


  • #6   19. apr 2014 Jeg har både taget lidt forkofanger i begge sider på min "helt nye" Auris st.car, i en smal indkørsel. Jeg har også formået at smadre blinklyset i spejlet, ved at lade den der parking assist ting kværne spejlet ind i sådan en sort skraldespand. Havde selvfølgelig damen ved siden af begge gange. Det er dyrt at have det sjovt... Fantastisk.

  • #8   19. apr 2014 Bakkede også ind i et træ der står fucking dumt placeret på grunden, vinduet på Patrol døde af det, og bakkede så igen ind i et affaldsstativ på en vigeplads, sad og var uopmærksom i begge tilfælde, denne gang døde nummerpladelampen, den sidder i den samme dør som før omtalte vindue. Begge tilfælde skete samme vinter, må bare skærpe opmærksomheden.
    Laver ellers aldrig skader og har aldrig haft forsikringen aktiveret om man så må sige,


  • #9   19. apr 2014 Var på vej over et lyskryds, med 2 biler foran. Da jeg er en 5-8 meter fra krydset, bliver det gult. Kan ikke nå at bremse, så fortsætter...

    Den DUMME fejl var så at jeg troede, at de 2 foran da ville fortsætte over lyskrydset, nu da det blev gult og man skal rydde krydset, men næææ nej. Den forreste klodser det hele og holder lige på den anden side af krydset...¨Det sagde bang...

    Moralen er: Stol aldrig på gamle mennesker smiley


  • #10   19. apr 2014 sort is, lånte fars dyrere 4x4. viste det var glat, 90 grades sving, ned i 2 gear tomgang. og dreje. lige før svinger var slut, slap jeg koblingen stille, og så gled den rundt. og dudede stille ind en i lygtepæl, "kunne dårlig høres den ramte" og 25000kr senere, sad der ny front på bilen, da klappen var i alu, og kunne ikke rettes.
    og ja.. har os selv bakket ind i et træ på konens arb med egen bil. mørk aften, dårlig baklys, og et træ som gemte sig bag D stolpen. heldigvis skete der ingen ting denne gang


  • #11   19. apr 2014 Jeg har købt en BMW og parkeret en Corsa i, så den holdt på maven i mudder. Mente at den var lille og let og godt lige kunne vende på den grasplæne foran skolen. Det kunne den så ikke, og jeg var taknemmelig for mit falk kort.
    BMW'en tog også 3 styks før jeg fik en jeg kun er træt af smiley

    Værst er nok at jeg har sovet i en golf og kørt en låner civic engang smiley


  • #12   19. apr 2014 Første vinter med rallyen (og i bil generelt) Lavede jeg en fin fin pirouette over en bakketop... 20 meter sidelæns.. Heldigvis stoppede bilen inden grøften!

  • #13   19. apr 2014 Bakkede ind i firmatraileren på vej hjem fra arbejde med høj feber og dug på bagruden (undskyldninger er der nok af :))

  • #14   19. apr 2014 Dummet og dummet, overhalede engang i mine unge dage en civil betjent i en dengang ny mazda 626, i en e30 på prøveplader, boxer shorts og en veninde som passager smiley den var go.......

    Det positive den aften var jeg fik fjas, of prøveplader inkl forsikring kostede 25kr i døgnet... De andre ting kan diskuteres smiley


  • #15   19. apr 2014 B4NDIT:
    Ja når det var "fjas" så er det satme længe siden! smiley


  • #16   19. apr 2014 Da jeg var 17 ville jeg være smart for nogen veninder jeg skulle møde i centret, min mor og stedfar var på ferie så det udnyttede jeg selvfølgelig og tog min stedfars Nissan Navara.. Da vi havde siddet på parkeringspladsen og snakket i en times tid skulle jeg køre igen, bakkede bilen ud og trillede hen Af pladsen på koblingspunktet i 1. Gear - kiggede ud til siden for at sige farvel.. BANG! Der stod så en
    Lygtepæl som nakkede forkofanger, højre forlygte, trykkede højre forskærm og ødelagde lygtevaskeren i højre side.. Hvordan skulle jeg forklare det til min stedfar som var på ferie? Jo, bilen stod jo selvfølgelig parkeret ude på vejen hvor der så ifølge vidner, kom 2 unge gutter kørende i en hvid peugeot 206 og påkørte bilen (selvom bulen i kofangeren var formet efter lygtepælen).. Det sjove er så at dagen efter kørte der 2 unge gutter galt i en hvid 206'er ude i lyskrydset smiley min mor troede på mig men min stedfar var jo ikke dum, men han holdte det inde - indtil der var gået 2 uger og vi sad og spiste aftensmad, så gik han pludselig amok..

    Så jeg måtte pænt betale af på reparationerne smiley


  • #17   19. apr 2014 Jacob - det var i 1996 min 325er var faktisk kun 9 år gammel dengang smiley

  • #19   19. apr 2014 mamhun den er satme træls!

    min dumhed kostede mig et nyt sidespejl, skulle bakke ud af indkørslen hos min bedstemor, der lå meget sne i indkørslen om det har haft påvirkning kan jeg ikke huske men jeg kigger altid til venstre når jeg sidder i bilen da der er en muret væg på den side, så er der plankeværk på den anden side, men jeg kom ihvertfald alt for tæt på det stakit, og så stod der lige en stolpe som passende kunne tage sidespejlet

    set på den positive side så blev der heldigvis ingen ridser på bilen, og plastkappen på sidespejlet kunne godt bruges igen smiley


  • #21   20. apr 2014 #4: Har jeg også lige lavet her til aften, det er skide pinligt smiley

  • #22   20. apr 2014 jeg var en gang med min far ude og køre i hans ford Taunus 2.0 8v. vi kom op til et lyskrys med 2 baner og vi holde ved siden af en gammel skoda 105, den gamle gassede lidt op og var klar til og skulle køre da der blev grønt. lige da det skiftede til grønt lå den gamle skoda frem men sådan et træk så de foreste hjul ikk rørte vejen hele vejen over kryset, vi kunne slet ikk følge med, længer henne holde de så det var cevil, politiet smiley kan huske de ikk rigtig ville noget udover det med kørekortet smiley

  • #23   20. apr 2014 Jeg har aldrig gjord noget forkert i trafikken smiley muhaha

  • #24   20. apr 2014 Havde en sød tøs med ude og køre, der var lidt spændinger i luften og mens jeg kørte tog hun pludselig min gren i skuffen. Jeg blev ukoncentreret og kom til at køre over et af de steder hvor der før i tiden ikke var asfalt, men bare de der jernrør. Ved ikke hvad man kalder dem, men ved de var mange steder omkring kvægslagterier så køerne ikke kunne løbe ud på vejen.

    Hun synes det var sjovere end jeg syntes om det og tror ikke støddæmperne havde så godt af det


  • #25   20. apr 2014 er det nu man skal sige... hold kæft i er dårlige til at køre bil? smiley

  • #26   20. apr 2014 Her for nogle uger siden bragede jeg ind i en skraldespand ude ved mit arbejde. Skulle lige se hvad min chef bar rundt på, og det næste øjeblik bragede jeg ind i en skraldespand.

  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.382
    #28   20. apr 2014 19 år gammel, ALT for høj fart rundt i kurve, med dobbelt optrukne striber, blir nød til at overhale forankørende, snitter modkørende bil, da jeg trækker ind igen, ud i rabatten, hvor jeg vælter en cykellist af, for til sidst at holde på tværs.

    Usandsynlig heldigt, at ingen blev dræbt..

    6 dage senere, ALT for høj fart, rundt i s-sving, inden sidste sving glider bilen fra mig, ud i rabatten, og kører ned i en å. Snuden af bilen står parkeret direkte ind i skråning, med bukkede vanger til følge. Farvel bil, og lagt sammen med det uheldet ugen før, mister jeg kortet i 1/2 år. Foresten også lige 7 sting i baghovedet, fordi 6x9´eren ikke var skruet fast. :s

    2-3 mdr før frakendelsen udløber, køber jeg ny bil igen, da jeg jo snart får kortet igen.
    2 mdr efter købet, blir jeg godt fuld sammen med en kammeret. Vi blir desværre uvenner, og jeg kører der fra, pisse stiv, og brændt af på fanta.
    Det resultere i, at jeg falder i søvn, lige inden et T-kryds, og fortsætter lige over, med totalskadet bil til følge.
    Jeg kravler ud af bilen, vælter lidt rundt på en mark, går hen til nærmeste vej, ca 50 meter væk, lige ud foran en politibil.

    Det kostede yderlige 3 år frakendelse.


    Så alt i alt har jeg lavet de dumheder jeg skulle.


  • #29   20. apr 2014 Er du så blevet klogere nu, Rasmus H? smiley


    -Og tak til alle der har delt....vi er slet ikke så perfekte som nogen giver udtryk for i andre tråde engang imellem...:-D


  • #30   20. apr 2014 Skulle en gang hjælpe en kammi med at flytte. Vi lånte en hiace. Kloge som vi var, mente vi det var en god ide at køre ind af et lukket sti-system for at komme tættere på. Gik også find ind. Men. Da vi skulle derfra kunne vi ikke rigtig finde ud af at bakke. Så vi fik den geniale ide at lave en uvendig i bagboens have som lige havde fået ny hæk = så lav man godt kunne køre over den. Uvendig gennemføres. Forhjulene kom op på den asfalterede sti igen. Hiacen fik alt det bundgas den havde i sig. Desværre var den baghjulstrukket. Så den gravede sig så langt ned med baghjulene at den hvilede på karossen. Bagboens have var fint fordelt på hans vinduer. Tog os en time at få den lirket fri.

  • #31   20. apr 2014 Var ude og kører aftenstur med kæresten på nogle små veje en sommeraften, så er der en blød kurve og lige hvor den svinger mest, kommer der er dyr løbene ud fra hækken. Klodser bremsen (for det gør man jo, når det sker) og da den lille Rolla ikke har ABS, resultere det i at vi ikke kan dreje og flyver ud over en grøft og ned i en rapsmark. 4 timer senere blev vi trukket ud af vejhjælp - heldigvis skete der ikke noget, udover et dæk der blev utæt - kan dog stadig finde raps i min undervogn..
    - Nå ja, og så har jeg også bakket ind i en stor sten, det var mørkt.


  • #32   20. apr 2014 Da jeg var en 19-20 år tænkte jeg godt at jeg lige kunne vise mine geniale drift-egenskaber i min E36 325i i et sving der alligevel gik til venstre med langsom fart.. Resultatet var at holde mod trafikken! Adrenalin og røde ører var eneste straf heldigvis..


  • #34   20. apr 2014 Blev stoppet af politiet som 15årig i mine forældres bil som jeg havde "lånt"

  • #35   20. apr 2014 Rasmus > sygt man ikke lærer det første gang.. Lær og styr dig, ville gøre det til mit livs mission at finde dig hvis du en dag rammer en af mine kære.

  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.382
    #36   20. apr 2014 Brian boss<< Ja, det sku jeg mene. smiley
    Det er trods alt mange år siden nu. smiley

    Jeg slap lige nøjagtig uden om de nye regler, i forhold til klip i kortet, højere bøder osv, så jeg slap forholdsvis billigt, med en bøde på 17.000 kr. smiley


  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.382
    #37   20. apr 2014 Manhun<< Det er mange år siden. Ja, det var ikke særlig smart.

  • #38   20. apr 2014 Nå men så har du vel lært Af det smiley har du fået kortet tilbage?

  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.382
    #39   20. apr 2014 Jo, det fik jeg igen dec 2007, og har skam lært noget, men er jo efterhånden også blevet så gammel, at jeg ikke rigtig gider ungdomsræs længere, og har det fint med
    de 80 km/t på landevej nu. smiley


  • #40   20. apr 2014 Dummet?.

    Så har jeg sgu været for fuld til og huske det.


  • #41   20. apr 2014 Køre 160+ på motorvejen for at finde ud af at det var blank is..

    Ikke helt tal på hvor mange gange vi snurrede rundt men ramte autoværn i venstre side en gang og endte 25m oppe af en skrænt i den anden side

    Kostet en fælg + forskærm og en kofanger i for .... Og et par MEGET brune boxer


  • #42   20. apr 2014 Tør slet ikke skrive mine fejl... smiley
    Der er satme mange af dem. men har da lært af dem alle smiley


  • #43   21. apr 2014 Jeg bakkede ud af kærestens indkørsel, som en milliard gange før, jeg var endda så sikker at jeg ikke tjekkede bakspejlet, så jeg bankede trækkrogen lige ind i hendes onkels pick-up der holde parkeret i rabatten bagved. Øv det var pinligt

  • #44   22. apr 2014 har bakket ind i en transporter med min peugeot 405 og en par uger efter til astinas føselsdags fest en af de der store cement kummer der lige passer med at den har trukket en rids der starter i den ene ende af døren og slutter ved næste dør og så har jeg 2 uger af det besteret at bugge begge vanger på den samme bil da jeg skulle ud hjemme ved en kammarat og det kunne den ikke (det skal lige siges at den er sænket 35mm)

  • #45   23. apr 2014 Har engang formået og placere en lygtepæl i fronten, fordi man skulle spille smart med baghjulstræk bag en tank -.-

    Siden dengang, er der kommet en del mere erfaring og kan nu styre baghjulstræk smiley haha

    Af skade bliver man klog sjældent rig


  • #46   23. apr 2014 Kolding macd havde aldrig set en helleanlæg før og det var ingen skilt så var spøgelsesbillist i 20 sekunder o.O!

  • #47   23. apr 2014 Min første vinter med kørekort, og har jo selvfølgelig købt BMW, og drifting ved alle jo ér forbandet sjovt. Det gik også glimrende, bortset fra en enkelt gang.
    Kørte omkring 40-50 kmt i en kurve for skarp vinkel, retter op og smed den rundt, undgik lige nøjagtig 2 vejtræer og endte på en lilleskråning med smadret forkofanger, tågelygter, inderskærme og en forskrækkelse!


  • #48   23. apr 2014 Arbejdet ud til tidlig om morgenen, smidt hjul på lortet så jeg kunne komme i seng og sove en time inden arbejde..

    Kører på arbejde..landevej med 80 i timen... Bumv så taber jeg venstre forhjul... Havde ikke spændt efter i min træthed..
    Gik ud over en ny Volvo, en kassevogn og sideskærm og lidt undervogn på min daværende audi...


    Lesson to learn: stop i tide, og undgå haste-sjuske-fejl


  • #50   23. apr 2014 Patrick C:
    Det er fandeme god stil! smiley


  • -Sørensen-
    -Sørensen- Tilmeldt:
    feb 2006

    Følgere: 57 Svar: 904
    #51   23. apr 2014 I mine unge dage, der havde jeg lige købt en ny/brugt bil til den nette sum af 80.000kr det var i 98 da pengene var mere værd end idag, da jeg ville bakke bilen ud af indkørslen bakkede jeg direkte ind i min anden bil som jeg netop lige havde solgt og skulle afhentes dagen efter ..

    Det kostede en dejlig bule og baglygte i den "nye" bil og en forlygte samt en skøn bule i forskærmet på den gamle samt et afslag i prisen pga jeg var en douche bag ...


  • #52   23. apr 2014 Er sgu kørt galt et par gange og smadret en del biler....

    Men det dummest jeg har lavet var nok engang vi lå og havde det lidt sjovt på en P-Plads lige op til jul. Der stod et fint juletræ som vi da lige skulle ligge ned, der var så en stor beton klods på den anden siden smiley

    Men hva fanden, klodsen blev også væltet og bilen fik ny køler så kørte den igen smiley


  • #53   24. apr 2014 Har prøvet lidt forskelligt, men i særdeleshed når jeg bliver hidsig... Sidste gang var det de gamles W211'er det gik ud over, da jeg skulle bakke ud af garagen og syntes jeg kom for tæt på i venstre side... Hvad sker der så? - Ja så tager man højre side af kofangeren på muren ved garagens ende...

    Samtidig blev jeg også populær på arbejdet et par gange på en uge... Jeg sad og skændtes med en i telefonen, da jeg på en plads uden nogle biler på, vælger at hakke Boxer'en i bakgear og ødelægger en bagklap på min kollegas 306'er... For så to dage efter at rykke en luftudsugning ned inde på værkstedet med en anden Boxer... Jo det var en god uge ...


  • #54   25. apr 2014 Har rullet rundt i en Volvo 240. Den første aften med frost røg den af vejen, ramte en jordvold og rullede. Det gik lidt ud over frisuren, men ellers skete der intet med mig. Det var jo en solid svensk kampvogn.

    Af nyere dumheder kan nævnes en lyskrydsduel med en Mercedes SLK55 AMG, med politiet holdende bagved. Jeg blev vinket ind til siden, da jeg vandt. Det hele eskalerede lidt da betjenten fandt ud af, at jeg ikke havde nr. plade foran (har jeg stadig ikke, da det ser grimt ud) og at jeg ikke havde gyldigt kørekort. Mit midlertidige kørekort var udløbet. Slap dog med en advarsel...


  • #55   25. apr 2014 Carsten:
    Den af nyere tid.. var det her eller derovre? smiley smiley


  • #56   25. apr 2014 Det var her i USA.

  • #57   25. apr 2014 Carsten havde da mistet kørekortet, hvis det var i lille Danmark det var sket det der smiley

  • #58   26. apr 2014 Ok.
    Bilfreaken: det var nemlig der jeg ville hen af.. for hvis det havde været i dk.. så ville jeg da gerne stoppes af den betjent smiley haha


  • #59   26. apr 2014 Jeg er blevet stoppet af politiet tre gange for at have kørt for stærkt i USA og har endnu ikke fået en bøde smiley

  • #60   26. apr 2014 Stoppede engang ved et fodgængerfelt fordo nogle børn skulle over. Det resulterede i at den unge cafelatte drikkende, rayband bærende, makeup liggende, og bleskiftend mor, båtter op i røven på mig. Den måde hun steg ud af sin Toyota Aygo på og tog en slurk af sin 7-11 kaffe var nok til at jeg næsten blev hidsig. Det var dumt af mig og stoppe, og det skal aldrig ske igen smiley

  • #61   26. apr 2014 Havde for nogle år siden en episode, hvor det ikke var mig, men en anden bilist der dummede sig....et eller andet dyr suser ud på vejen et par biler foran, så vi er nogle stykker bagved der må bremse ret hårdt op....

    Vi får bremset ned, og jeg når lige at konstatere at der da heldigvis ikke skete mere, inden kvinden i golfen bagved hamrer op bagi firmabilen....hun har tilsyneladende slet ikke set vi har bremset, men er bare fortsat med uændret hastighed lige ind i os...

    Da jeg kommer om til hende, sidder hun bare og ser forskrækket ud, tager sin telefon op fra sædet og siger "jeg ringer lige tilbage", inden hun kigger over på mig og siger "i bremsede da noget klods, hva?"

    smiley


  • #62   26. apr 2014 Kvinder og mekanik ! ! Også lige de tlf'er når man køre.. godt bøden taksten er steget så voldsom på det! Haha. Hader folk der snakker i tlf, når de køre !

Kommentér på:
Har du dummet dig i bil?

Annonce