{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.927 visninger | Oprettet:

Bestil tur i lamborghini {{forumTopicSubject}}

Er i gang med at købe en lamborghini hjem som skulle bruges til forskellige arrangementer herhjemme i Danmark.

Men mit spørgsmål går så på:

1.
til konfirmation hvis i skulle bruge sådan en type bil hvad ville man typisk betale for at få kørt sin søn/datter osv i sådan en bil,
2.
Kunne i selv finde på at betale for at få en tur i sådan en bil på eksempelvis en landingsbane/jyllandsringen for at få lov at mærke farten hvis man ikke selv kørte,
Tænker på mange ville selvfølgelig gerne kører i sådan en i trafikken men i virkeligheden må man ikke køre over 130 herhjemme og dette kunne i min optik være sjovere egentlig virkeligt at fyre bilen af på en bane i stedet.


Håber folk ville svare seriøst på disse 2 spørgsmål da det bund seriøst og ikke en tråd omkring at være interessant.

Kristian


Kommentarer på:  Bestil tur i lamborghini
  • #2   21. apr 2014 -------M------- Fantastisk svar. Er sikker på trådstater kunne bruge det.

    1: Et par tusinde.
    2: Ja det ville mange nok gerne prøve, mig inklusiv, men det er vel et større projekt at få tilladelse til.


  • #3   21. apr 2014 Tak mr p.
    Jeg har egentlig det hele klar så de forskellige del
    Elementer er der egentlig styr på, har søgt hele forummet herinde igennem for at se hvad folk egentlig er villig til at betale for konfirmations kørsel og kan se det i gennemsnit ligger på 2-3000 for sådan en type bil,
    Spørgsmålet er bare om det er den korrekte opfattelse??


  • #4   21. apr 2014 Nu gør jeg det bare op med hvad jeg synes var rimeligt for sådan en tur, men det er sikkert meget individuelt. Du kan jo altid starte lidt højt og når du så nærmer dig, så sænker du prisen.

    Du kan vel også tage udgangspunkt i de der smartbox'es hvor man kan køre Lamborghini.


  • #5   21. apr 2014 Hvilke lamborghini er der tale om helt præcist? smiley
    Og skal det være uden afgift?
    - For tror sgu ikke det er lovligt (desværre), at bruge en bil uden, til konfirmations kørsel smiley


  • #6   21. apr 2014 Det er en gallardo.
    Og den er leaset så den vil være dk plader til at starte med.


  • #7   21. apr 2014 Men du skal nok lige undersøge med din forsikring omkring do's and don'ts, fordi der var en bruger herinde der postede noget med at diverse forsikringer ikke dækkede f.eks ved konfirmations kørsel mm.

  • #8   21. apr 2014 Det er vel et spørgsmål om hvad den forventede km pris på bilen er. Plus lidt løn til chaufføren. Så kan prisen regnes ud.

    Jeg ville ikke give en krone for at køre på offentlig vej, en bil der tigger om at køre med fuld gas hele tiden er der ikke meget ved at trille rundt i med 50km/t inde i byen, den skal på en bane og have gas. Prisen vil jo så være afhængig af hvordan og hvorledes det hele kommer til at foregå.
    Får man bare nøglerne og 5 omgange?
    Kører der en instruktør med der fortæller med bremsepunkter osv så det giver så optimal kørsel som muligt og dermed også tættere på bilens grænser?
    Bliver der "opvarmning" i andre biler for at lære banen at kende først?


  • #9   21. apr 2014 Har haft fat i min forsikring så mht til det med at køre med andre er der styr på!
    Til af starte med indtil jeg kan se om det er noget det virker er det kun mig selv der kører! Dette er fordi hvis man skal have forsikring på sådan en bil hvor det er kørsel med ukendt fører stiger forsikringen 4 gange og den er i forvejen ikke billig.

    Derfor ville det være mig som var føre og man kunne så få en tur med.

    Jeg er nemlig enig med at jeg syntes det mangler nogle som kører de biler her på bane, så man kan prøve hvordan sådan en virkelig er, i stedet for kun at f.els kører 50 gennem byen.

    Spørgsmålet er bare om folk ville se sig tilfredse med at "kun" sidde ved siden af når man nu har mulighed for at leje en tur hvor man selv kører via f.eks oplevelsesgaver etc.


  • #10   21. apr 2014 Tjae, ville ikke give meget da en Lamborghini er "nem" at få en tur i nu til dags.. Utroligt nemt at købe sig til. Jeg ville vælge noget der ikke lige er til at finde herhjemme som feks Nissan R35 GTR.
    Tænker det ville være fedt hvis man selv kunne vælge om man ville på bane eller ej.


  • #11   22. apr 2014 Ville hellere give penge for at køre i lamborghini end i en Nissan...

  • #12   22. apr 2014 Der er masser af muligheder for at sidde ved siden af når der holdes events rundt omkring, hvor chaufføren er professionel racerkører. Så nej det ville jeg ikke give noget videre for.


  • #13   22. apr 2014 Hver sin smag Anders smiley

  • #14   22. apr 2014 Jeg lytter meget til hvad i siger tak:)
    Mht til Nissan osv så de andre ting den er planlagt til vil ikke du med en Nissan, det skal bruges mere som blikfang og jep bevares!! Folk der kender noget til biler ved helt sikkert hvad sådan en Nissan står for, men mine planer er ligeså meget at ramme bredt og der tror jeg en lamborghini klare dette bedre, også hvis man har lidt fokus på f.eks events, konfirmation, galla osv.


  • #15   22. apr 2014 Hvis man nu havde lyst til en tur i feks en Lamborghini på Jyllandsringen. Så vil jeg meget heller gøre det til Sportscar Event. Hvor overskudet går til Børnecanserfonden. End de skal ryge ned i lommen på en der bare prøver at finanser sin egen bil.

  • #16   22. apr 2014 Simon h
    Dette er jeg allerede inde over smiley


  • #17   22. apr 2014 Det kan du have helt ret i! Og jeg er helt enig.. Ville bare lige lufte ideen smiley Er da også helt sikker på jeg ikke ville sige nej til en tur i en lambo selvom drømmen er en GTR smiley
    Må man spørge hvad det koster at lease sådan en gallardo? smiley


  • #18   22. apr 2014 Lamborghini'er er klart bedre blikfang end en Nissan.

    Til Sportscar Event. Der køre de nyere Lamborghini'er næsten hele tiden. Hvor imod GTR'en desværre står meget stille.


  • #19   22. apr 2014 Det vil jeg helst ikke ud med herinde, men det koster nogle penge og sådan en bandit skal også forsikres. Og det er ikke alle forsikringsselskaber der klapper i hænderne når man ringer fortæller om ideen, men dette er der heldigvis styr på nu:)

  • #20   22. apr 2014 Simon kan også se af det er den type biler som folk mest ser på, den er ikke engang dyrre end en Nissan men det er bare noget specielt med sådan en bil og tror generelt folk altid bare vil kende en lamborghini .

    Vi bevægede os lidt væk fra emnet så stadig hvis folk vil give deres mening er jeg meget modtagelig:)


  • #21   22. apr 2014 Problemet er, at det findes i forvejen. Så det eneste du kan gøre, er at trykke prisen. Jeg fik 5 omgange på sjællandsringen sidste år i en Ferrari, det var de 2500 kr værd, men der går nok nogle år inden jeg kommer til det igen.

  • #22   22. apr 2014 Personligt ville jeg ikke give mange hundrede kroner for at blive kørt rundt på en bane i bare en gallardo, hverken heller en gtr.
    Der er ikke nok wow effekt over de biler, selvfølgelig er det fede biler, men en gallardo er jo bare standard lamborghinien, samt der allerede er firmaer der udlejer den model.

    Skulle jeg lave det, havde jeg klart valgt noget mere specialt, en nsx, r34 gtr etc.


  • #23   22. apr 2014 http://sportscarrental.dk/shop-page/


    849kr for at køre selv... 15 minutter


  • #24   22. apr 2014 Husk kørekort til taxa da du fragter mennesker rundt mod betaling.

  • #25   22. apr 2014 ville sku os gerne gi 3000,- for at få kørt min søn væk, 100% pengene værd, da han vil huske det i langtid smiley

  • #26   22. apr 2014 1: ja det er nok et par stykker som ville betale 1000-4000kr for sådan noget kørsel i en Lamborghini

    2: hvis jeg skulle sidde ved side af og "du" kørte, så skulle det komme an på PRISEN, og så skulle jeg have FULD VALUTA. For pengene, så det skulle være fuld gas på banen og intet forfar kørsel ( det er sådan jeg selv ville have det)

    Håber du kan bruge det? smiley


  • #27   22. apr 2014 Super fint! Kan godt være det med bane bliver svært at overbevise om.

  • #28   22. apr 2014 Ja der findes masser af mennesker der er villige til at betale umenneskelige priser for at få deres konfirmander kørt i en Lamborghini. Vil skyde på 2-4.000 kr. Hvilken jeg synes er helt vanvittigt.
    Tager i betragtning at det vel koster 10-20.000 kr om måneden af lease en Gallardo, alt efter årgang. Synes jeg da at der er vanvittigt at betale så mange penge får så lidt.
    Men folk er forskellige, jeg ville aldrig noglesinde betale så meget som 50 øre for at køre i en Gallardo, så hurtig er den jo heller ikke.


  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #29   22. apr 2014 Martin E du må begå dig meget i de velhavende kredse. Jeg tror ikke jeg kender en eneste der ville betale 2-4.000 kr for at få deres barn kørt rundt til deres konfirmation.
    De fleste jeg kender ville hellere bruge de penge ekstra på festen eller ekstra til gaven.


  • #30   22. apr 2014 jeg kan få mellem 1000 og 1500 for en konfirmations kørsel så mon ikke en 2-4000 er muligt for en lambo - men ja det er mange penge

  • #31   22. apr 2014 Jeg syntes heller ikke jeg kan finde det billigere selv for sådan en tur,
    Jeg er med på det er nogle penge men den koster heller ikke kun 10.000 at holde kørende om måneden.
    Jeg kan bare se en tendens med at forældre gør mere og mere for at give deres børn en uforglemmelig oplevelse på dagen, nogle blev sågar hentet i helikopter her i nærheden så jeg sidst,


  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #32   22. apr 2014 Superfjams der er sgu også stor forskel på 1000 og 4000 kr.
    Jeg kunne måske godt selv finde på det, men tvivler stadig på der ligefrem er mange der vil give 4000 kr for at få kørt en konfirmandtur.
    Selvfølgeligt er der folk der vil, men mange tror jeg næppe. Det er alligevel en del penge for en almindelig dansk familie. Og tror stadig flertallet hellere vil bruge det på fest eller gaver.
    Tror mere på banekørsel er der hvor der kan hentes penge hvis det endeligt skulle være. smiley


  • #33   22. apr 2014 - Casper K
    Er fuldstændig enig med dig, og hvis det er bane der skal fokuseres på, ville jeg til hver en tid hellere blive kørt, i en Nissan GTR smiley


  • #34   22. apr 2014 Det er super inputs! Tak:)

  • #35   22. apr 2014 Kristian K >>

    Ja det koster mere end 10.000 kr om måneden at holde den kørende. Det er også bare min mening, som sagt forstår jeg slet ikke at nogle gider at betale for at blive kørt rundt i en Gallardo.


  • #36   22. apr 2014 Næh du - En Golf 2 med en 2000,- gevindundervogn, og BBS kopifælge - DET ER DER PENGE I smiley

  • #37   22. apr 2014 Evt overvej at have en mulighed for at have den med til photoshoots. Ved at mange konfirmander lejer en fotograf og typisk vil folk gerne have billeder med bilen også smiley

  • Esben H
    Esben H Tilmeldt:
    nov 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #38   23. apr 2014 Jeg købte en deal for et par år siden, hvor jeg gav ca 800,- for en såkaldt 30 min tur i en Gallardo fra www.gr8experience.com. Det var vist svenske biler. Hvis jeg aldrig havde prøvet noget lignende, tror jeg, jeg var blevet lidt skuffet. Men ugen inden havde jeg givet 130 euro for en halv time i en Ferrari F430 på vejene omkring Maranello. Det var reelt 30 minutter, hvor jeg fik lov at tæve den som jeg nu tude (første gang i den slags bil, så uden at have hovedet helt oppe i røven). Det var en super fed oplevelse! I sammenligning blegnede turen i Gallardoen fuldstændig, da det var alt for små veje på landet udenfor Aarhus og turen reelt var 12 minutter. Meget, meget få sekunder hvor der var plads til noget som helst. Det var 560hp versionen og de 490 i Ferrarien var 100 gange sjovere. Omgivelser og setup er alfa & omega, når man kører selv.

    I forhold til at køre på bane, tror jeg hellere jeg ville lægge de 5k det svjv koster at tage en lignende vogn 4-5 omgange. Prisen skal langt ned, hvis ikke jeg selv kører. Og så er vi tilbage ved sportscarevent og lignende. Som andre nævner er det nemt at komme ud og køre Lambo i dag. Men der er stadig langt mellem at køre selv, på bane.

    Tror godt du kan lave 2-3k for konfirmander en gang imellem. Har en bekendt med en Camaro, der beretter om lidt løbende aktivitet på bryllupskontoen. Spørgsmålet er, om det er nok. Du skal vel ha fat i en niche, du kan differentiere i forhold til eksisterende tilbud.


  • #39   23. apr 2014 Hvis du endelig skal lave sådan en "service" er Gallardo da den sidste bil jeg ville
    Vælge.. Der er så mange andre nyere, federe biler idag - og efter de andre modeller Lamborghini har lavet, så er Gallardo da den kedeligste af dem (nu snakker jeg ikke de gamle modeller, men Murcielago, Aventador osv. Ja, de er måske dyere og sværere at komme til - men hvorfor prøve en corolla når der står en pumpet supra ved siden af? Håber du ved hvad jeg mener. Stod valget mellem Audi R8, Nissan GTR og Gallardo, så havde jeg klart valgt en af de 2 andre.


  • #40   24. apr 2014 Men en R8 er jo bare en fattigmands gallardo ? Og ja som der blev nævnt tidligere så rammer en gtr kun det bil interesserede publikum min mor ville kunne se at en gallardo var en speciel bil men hun ville ikke kogge to gange efter en gtr. Så tror en gallardo er det rigtige valg.

  • #41   24. apr 2014 For selv at køre den. Ca 1-2000kr for 5 omgange på jyllandsringe.

    Være med som passager ? Ikke en krone. Man tager bare med til en trackday og spørger en eller anden med en hurtig bil om man må sidde ved siden af. De fleste siger ja.


  • #42   24. apr 2014 Superfjams >>

    R8, en fattigmands Gallardo? Det synes jeg nu ikke ligefrem. Den koster da over 3 mio. kr.


  • #43   24. apr 2014 For mig ville jeg heller vælge lambo end en GTR. men det e rjo en smags sag..

  • #44   24. apr 2014 En R8 er en gallardo i forklædning, det er den samme bil.

  • #45   24. apr 2014 Rene S >>

    Det ville jeg også hvis jeg fik den. Så ville jeg sælge Gallardoen og købe en GTR og et ekstra hus... smiley


  • #46   24. apr 2014 Martin E - ja 3 mio men da det er samme bil som en gallardo og gallardoen er dyrere må en R8'er derfor være en fattigmands gallardo.
    jeg siger ikke at audien ikke er fed jeg siger bar at lamboen er meget meget federe


  • #47   24. apr 2014 Martin
    Tror du tænker lidt for højt om en gallardo. De koster det samme som en gtr i tyskland, lige omkring de 300 tkr brugt.


  • #48   24. apr 2014 Nicksan >>

    Nej det passer på ingen måde, det du siger der.
    Den billigste Gallardo jeg kan finde i Tyskland koster 450.000 kr, er fra 2005 og har kørt over 100.000 km.
    Til sammenligning kan du få en Nissan GTR Black Edition der er 5-6 år nyere, har kørt en brøkdel km for samme pris.


  • #49   24. apr 2014 438.000 med 49.000 km på tælleren - gallardo
    313.000 med 50.000 km på tælleren - gtr
    350.000 med 50.000 km på tælleren - R8
    1.119.200 med 50.000 km på tælleren - maybach smiley


  • #50   24. apr 2014 Superfjams >>

    Smid lige nogle årgange på også, for ellers er det jo en halvfærdig sammenligning.

    Sådan her blev min halve mio. brugt hvis det var, så kan alle de andre skride smiley

    460.000 kr med 8.000 km på tælleren - 9ff TRC-85


  • #51   24. apr 2014 lambo 04
    gtr 09
    r8 07


  • #52   24. apr 2014 Det er lige netop det jeg mener, priserne er på ingen måde til at sammenligne som Nicksan påstår.

    Gallardo 2009 - 43.000 km - 670.000 kr
    GTR 2009 - 50.000 km - 313.000 kr


  • #53   24. apr 2014 det kommer an på hvordan man ser på det. for årgang er jo for så vidt ligegyldig hvis de har kørt det samme og er i "samme stand" og det er blikfanget og farten man går efter

    hvis du har 440.000 at købe bil for kan du både får en R8 - Gallardo og en GTR


  • #54   24. apr 2014 Ja, det er jo der hvor vi har hver vores mening.
    Men som sagt så havde jeg taget den 9ff, der er stadig blikfang og så er den jo tilmed lige dobbelt så hurtig som en Gallardo. Til samme penge og stort set helt ny motor.


  • #55   24. apr 2014 der er da absolut intet blikfnag i en 9ff'er den ligner jo en helt almindelig 911 men har bar 830 heste - alle kører 911

  • #57   24. apr 2014 Igen, det er en smagssag.
    Blikfang handler vel lige så meget om lyd, da det som regel er det der får dig til at dreje hovedet.
    På den anden side, så er det fint at nogle vil købe bil udelukkende ud fra hvordan den ser ud, for mig virker det en smule ynkeligt.

    Ellers en Tesla Roadster, så har man da noget som er specielt og hurtigt.


  • #58   24. apr 2014 Jeg gav ikke 2-3000kr for at en af mine unger skulle hentes til sin konfirmation i en speciel bil, kald mig fedte røv. 500-1000kr max. Jeg gav heller ikke et par tusinde for at sidde ved siden af på bane, jeg vil da selv sidde bag rattet;-). Fik en tur med en rally kører for en del år siden i Herning og det gav jeg 600kr for. Den bil fik fuld tæsk alle 3 omgange, det Var en oplevelse.

  • #59   24. apr 2014 første siger du blikfang handler om lyd og så foreslår du en tesla? smiley

    hvis bilerne holder parkeret er der ingen der kigger en ekstra gang på en 911 men hvis der holder en gtr eller gallerdo/r8 kigger folk meget mere .. ingen tvivl om at porchen lyder godt og er hurtig men blikfang - nej


  • #60   24. apr 2014 Billig udgave af gallardoen?

    R8 topmodel - 3,7 millioner kroner.
    Gallardo topmodel - 4 millioner kroner.
    Gallardo fra 2009 - 3,8 millioner kroner.
    Gallardo fra 2007 - 3.2 millioner kroner.

    Hvordan kan du kalde den en billig model af Gallardo? For mig ser priserne ret ens ud.. I snakker nypriser her på de forskellige årgange.


  • #61   24. apr 2014 Ja, men jeg skrev også at blikfang er noget underligt noget at købe bil ud fra. Dog har #0 nok et kommercielt formål med dette indkøb, så er det forståeligt nok. Kunne bare som privatperson aldrig finde på at købe bil på den måde.

  • #62   24. apr 2014 Om så en R8 er en billigere udgave af en Gallardo, hvad får man så for de ekstra penge, udover et Lamborghini logo? for det er i hvert fald ikke en hurtigere bil, eller bedre køreegenskaber.

  • #63   24. apr 2014 Til gengæld er leasing priserne faktisk helt overkommelige for en R8 smiley 140.000 i engangsydelse og herefter 6000kr pr måned.

    http://bilbasen.dk/brugt/bil/audi/r8/42-fsi-coup-quattro-r-tr/1812551 (det er så deres "lille" model.

    Hvor imod gallardoen smider man førstegangsydelse på 250.000kr ex moms, eller 130.000 depositum og 180.000 førstegangsydelse og så hedder priserne FRA 10.000kr om måneden og helt op til 25.000kr om måneden..

    Tror stadig jeg napper audi'en..


  • #64   24. apr 2014 Lige præcis Martin..

    I audi'en jeg linker til får man: Carbon interiør pakke, B&O lydsystem, MMI med harddisk, R8 skålsæder, aut.gear/tiptronic, ratgearskifte, 19" alufælge, 2 zone klima, fjernb. c.lås, parkeringssensor, bakkamera, fartpilot, kørecomputer, infocenter, startspærre, auto. nedbl. bakspejl, udv. temp. måler, regnsensor, sædevarme, højdejust. forsæde, el-ruder, el-spejle m/varme, cd/radio, navigation, multifunktionsrat, håndfrit til mobil, bluetooth, læderindtræk, læderrat, lygtevasker, tågelygter, xenonlys.. Tvivler STÆRKT på man få bare 25% af det i gallardoen.


  • #65   24. apr 2014 Arh ok, man får åbenbart en del udstyr i gallardoen også smiley

  • #66   24. apr 2014 men hvad vil du helst ha ? en audi som resten af danmarks befolkning der ikke har forstand på biler har eller en gallardo som alle ved er en brutal racer maskine ? r8'eren og gallardoen er ca samme bil men r8'eren når den ikke til hjulmøtrikkerne med blikfang - prestige eller lyd - men ja en skoda er jo også bare en billig audi - men gad stadig ikke eje en

  • #67   24. apr 2014 Uanset hvad kigger folk sgu da stadig efter Audi'en.. Man kan jo nemt se at den ikke "bare" er en audi, er ret sikker på at de fleste - ældre såvel som unge - ved hvad en R8 står for og hvad den kan.

    Og "Brutal Racermaskine" synes jeg nu ikke man kan kalde en Gallardo.. Nok mere i nærheden af "blærerøvs maskine, se mig, jeg har for mange penge"..


  • #68   24. apr 2014 Ja, en brutal racermaskine, som alligevel er langsommere end en R8. Lidt forkert betegnelse måske?

  • #69   25. apr 2014 http://suchen.mobile.de/auto-inserat/nissan-gt-r-premium-edition-900hp-budapest/187175986.html

    Hvis pengene rækker lidt længere, så er der da noget af en oplevelse.


  • #70   25. apr 2014 Nicksan > FED vogn. Og 0-200 på 7 sek må man Sige kunne være en fed oplevelse ja. 0-330 på 20 sek er alligvel en del hurtigere end Gallardoens 0-300 på over et halvt minut.

  • #71   25. apr 2014 Syntes selv gtr er en fed vogn, og det ville også være fedt hvis det KUN var bane det skulle bruges til:) det er det bare ikke der ligger lidt andre ting bag, og der bliver det nød til at være lidt mere blikfang såsom r8 gallardo osv.
    For kiggede jeg kun på motoren alene kunne jeg købe en audi s6 med 5,2 V10 det er jo det samme men så går vi lidt væk fra blikfanget:)

    Men men, kan godt se fordelen i at smide en del mindre for en r8. Men spørgsmålet er om den har nok af det jeg søger.
    Og en anden ting er selvfølgelig der er noget økonomisk i det:) jeg ikke bare har alle biler ar vælge imellem og der ligger den gtr der bliver linket til for højt på
    Prislisten:)


  • #72   25. apr 2014 Kristian K >>

    Nok af det du søger? En Gallardo har INTET andet end en lille smule mere blikfang end en R8.
    Hvad er det præcist den skal bruges til?


  • #73   25. apr 2014 og meget mere prestige .. jeg kender flere inklusiv mig selv der ikke mener r8'eren er noget specielt i forhold til en gallardo

  • #74   25. apr 2014 Prestige handler om pris. Så selvfølgelig har en Gallardo mere, da den er dyrere.
    Ville bare hellere have en nyere R8 end en gammel Gallardo. Men det er også fordi jeg er ligeglad med prestige og blærerøvsværdi.


  • #75   25. apr 2014 ja :hvis du ville have flest tilferdse kunder så sørger du for at have en gallardo og en R8 og lige en GTR så du sikker

  • #76   25. apr 2014 Jeg havde stadig taget R8'eren.. Billigere indkøb (selvom priserne næsten er de samme som jeg stillede det op længere oppe) billigere leasing, garanteret også billigere forsikring. Og jeg vil da sige den har lige så meget blikfang hvis den stod ude foran kirken.. Husk lige det er unge mennesker der bliver konfirmeret, og unge mennesker ved godt hvad en R8 er - den er sgu da for ond når den står der, helt nypoleret!

    Bortset fra det, du vil bruge den til F.eks konfirmationskørsel? Er det ikke blevet ALT for normalt at blive hentet i fede biler efter kirken? Man hører snart ikke om andet end den gang folk blev hentet i Ferrari, Lamborghini, Porsche osv.. Det er blevet alt for kedeligt så derfor finder folk på noget større og vildere, som du selv sagde så du en gut blive hentet i helikopter.. Tror ikke du får så meget succes som du tror, desværre.


  • #77   26. apr 2014 En Audi ser man til hverdag. Det gør man ikke med en Lamborghini. Derfor vil en Lamborghini klart være mere eksklusiv.

    Personligt vil jeg nok bedre kunne li designet på en R8 frem for en Gallardo. Men jeg tror altså stadig der er en del mere henvendelse på en Lamborghini.


  • #78   26. apr 2014 Det var der nok engang, men folk vil have det større og vildere idag. Det er alt for mainstream at blive hentet i en bil.

  • #79   26. apr 2014 Jeg tror dog endnu ikke vi er nået til det punkt hvor alle skal hentes i helikopter smiley
    Jeg tror stadig der er kunder til en speciel bil hvis priserne bare er fornuftige smiley


  • #80   26. apr 2014 Jamen er der ikke et alternativ til Gallardo? For som folk siger, det er hverken specielt eller svært at få en tur i sådan en mere, tænker bare om der er andre vogne i samme prisklasse som kunne være noget? Synes stadig Murcielagoen er mega ond.. Specielt i denne farve og uden tag.

    10x federe end Gallardoen.


    profilbillede
  • #81   26. apr 2014 Har også undersøgt hvad der ellers kunne være:)

    Jeg har kig på 4 biler:
    Lamborghini gallardo
    Audi r8
    Maserari gran turismo
    Aston Martin db9


  • #82   26. apr 2014 Murcielago er ikke en mulighed måske?

  • #83   26. apr 2014 Prisen er for høj. Den er lige dobbel op af de andre. Der er også lige list økonomisk i det smiley

  • #84   26. apr 2014 Aha, det var jeg så ikke klar over at den var smiley men det siger vel lidt sig selv..

    Jamen held og lykke med det hele smiley


  • #86   27. apr 2014 Kan fortælle at en der lejer hans biler med chauffør ud til konfirmationer osv, han tager 2000kr i timen for en Gallardo. Det er både til kørsel og evt billeder efterfølgende smiley

  • #87   27. apr 2014 Det var godt nok billigt. smiley
    Har du link til ham:)


  • #89   27. apr 2014 Ja okay:) det giver også god mening hvis det er med minimum på:) så passer det fint nok:)

Kommentér på:
Bestil tur i lamborghini

Annonce