{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.808 visninger | Oprettet:

Bil lugter når der bliver givet gas? {{forumTopicSubject}}

Godaften.

Som overskriften siger, lugter min bil helt vildt når der bliver trykket til. Det drejer sig om en Toyota Corolla G6R, når jeg starter den og kører en tur er der ingenting, ligemeget hvor langt jeg kører, men første gang jeg trykker den af, lugter den helt forfærdeligt, virkelig af lort, altså lort som i afføring, både ude og inde i kabinen, der går så lige 1 minut ca, og derefter forsvinder lugten, og hvis jeg en halv time efter skyder den af igen, på samme måde, lugter den ikke? (eller jo, det gør den, den lugter brændt, men det kan kun lugtes udefra, af personen som kører bagved.)

- men tilbage til afførings lugten, den kommer som sagt ikke igen. Først når jeg kører hjem og stiller bilen og den står natten over, eller en del timer, og jeg så går ud og kører en tur igen, og den første gang jeg trykker den af igen, så laver den samme nummer?

Bilen er selvfølgelig varm osv, når jeg gør det.

Nogle som ved hvad det kan skyldes? (ved ikke om min udstødning har noget at sige, der sidder en Remus Hardline Bagpotte på, ellers er alt andet standard).


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bil lugter når der bliver givet gas?
Kommentér på:
Bil lugter når der bliver givet gas?

Annonce