{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
875 visninger | Oprettet:

Mikkel K
Mikkel K
Tilmeldt:
16. dec 2012
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 6

Ny køler? {{forumTopicSubject}}

Hej BG!
Jeg er så uheldig, at en af kølerslangerne i min BMW E36 325i sprang pga for meget varme. Jeg holdte i tomgang, da det skete. Men termostatnålen var godt nok også på det røde felt og var over ophedet.. Jeg har været ude efter en ny kølerslange og sat i. Men jeg kan kun kører i den i 10 min før den er over ophedet og den sluger en stor del af vandet og det synker, når jeg hælder nyt på? Har også set min køler er en smule utæt.. Hvad kan det skyldes? Skal jeg have nyt køler system eller hvad?
Mvh Mikkel.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny køler?
  • #1   24. jul 2014 køre blæseren ikke?

  • Mikkel K
    Mikkel K Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 6
    #2   24. jul 2014 Jo den gør så

  • #3   24. jul 2014 Termostat kaput og toppakning gået......

  • #4   24. jul 2014 lyder meget sandsynligt ja.. men termostaten fejler ikke umiddelbart noget sådan som jeg forstår det... hvis blæseren starter og temp viseren viser rødt fejler det jo intet det gør jo som det skal.. men der skal klart en ny køler til og gerne en ny og større ventilator eller en som tager flere vindinger... smiley

  • Thomas J
    Thomas J Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 194
    #5   24. jul 2014 Har du luftet den ud da du havde skiftet kølersla?ngen

  • Mikkel K
    Mikkel K Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 6
    #6   24. jul 2014 Altså hvordan luftet ud, for det tror jeg ikke jeg har så

  • Thomas J
    Thomas J Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 194
    #7   24. jul 2014 Mener der sidder et par udluftningsskruer ude i motor rummet. De skal stå åbne når du fylder vand på. Og lukke dem når der kommer vand ud af dem. Og låget til vandbeholderen er uden låg når du kører motoren varm. Jeg plejer for en sikkerheds skyld også at ha tændt for varmen i kabinen og blæseren på trin 1. Er helt samme princip som når man lufter radiatorer ud i et hus. Hvis man ikke får alt luften u af systemet kan der stå en luft lomme og så kan vandet ikke cirkulære og anlæget koger

Kommentér på:
Ny køler?

Annonce