{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
877 visninger | Oprettet:

overvejer salg af min kadett c coupe {{forumTopicSubject}}

Hej bg.

Jeg går lidt med tanken om at sælge min kadett c coupe da mit kørselsbehov har endret sig. Og skal ud og have en kedelig økonomi bil.:(

Men aner ikke hvad den er værd. Der er lagt en 2.4 cih i og indsprøjtning og 5 trins gearkasse samt stort bagtøj. Dem er ikke godkendt med ombygningen endnu da den mangler en kraftregulator til baghjulene og et nyt håndbremsekabel. Og så bør den lakeres alt rust i bund osv er lavet og den er synet i november sidste år så lidt over 7 år til syn.
Der er billeder i min profil. Nogen der vil Være behjælpelige med at gi et bud på hvad de Sys den er værd.??
På forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  overvejer salg af min kadett c coupe
  • #1   30. jul 2014 Er det 15-20000kr????

    Regn med ca 20000kr til afgift,15000kr til lakering og 5-10000kr til det rigtige bagtøj alt efter om du vil have
    et med spær.

    Det manta bagtøj der sidder på, der får du en sporviddeforøgelse på ca 40 mm mere i hver side


  • #2   30. jul 2014 Som udgangspunkt er det ikke helt lovligt, at sælge en bil på nummerplader med så kraftig en ombygning, uden at den er godkendt med det og afgiften er betalt. smiley
    Så de 7 år til syn er jo som sådan heller ikke noget værd som bilen står.


  • #3   31. jul 2014 Ja skal vel have et bagtøj fra en 1,6 kadett, Før den kan godkendes med det.? Tror dog ikke lakeringen kan klares for 15. Der er meget forarbejde.
    Ja den skal selvfølgelig synes som det første.

    Troede skam de var mere værd efterhånden, men der kan man bare se det nok affektionsværdi der spiller ind.;)

    Tak for svaret. Den ryger nok bare i gemmerne indtil tiden er til at lave den færdig så...:)


  • #4   31. jul 2014 Hvad havde du selv regnet med af pris??

    De flotte coupe der har været til salg har ligget imellem 55-75000kr

    Så kan du så trække afgift,maling,bagtøj osv fra på din


  • #6   31. jul 2014 Det er totalt misvisende at tro at man kan score kassen på sådan en, skal du have rigtige penge for sådan en skal det være en org 1,6s eller gte ombyggede 1200 med lille kardantunnel blir aldrig et hit......je har ordet rigtig meget med kadett c, faktisk siden 1991....der var engang i 2007-2010 hvor alt kunne sælges til overpris.... Det er slut nu, jeg solgte en fin orginal 1.6s coupe for 27000kr ... Det er små penge..... Bare husk på den koster ca små 20000kr bare i afgift alene..... Små drenge nu til dags gider ikke at køre i de gamle biler mere... De køber en golf 4 1.8 turbo eller TDI for 30000kr

  • #7   1. aug 2014 Ja de er sku ikke guldminer som så mange tror. Men det er sgu sjove små biler. Planen var den bare skulle stå perfekt original 1,2 til den tur til bageren. Men det blev det ikke til. Står og skal studere langt væk og Sys det er synd at ligge og pendle 150 km dagligt i den. Hvis jeg ikke får det til at løbe rundt med en ny bil må jeg sku nok bare se om jeg kan få 20 eller sådan selvom det piner mig.
    1000 tak for hjælpen og snakken Guys.


  • #8   1. aug 2014 Ellers kunne du give mig den i bytte på lorten

  • #9   1. aug 2014 Nu er turbomotoren jo ikk ligefrem økonomisk. Hvad tænker du handlen skulle lyde på?

  • #10   6. aug 2014 Hvad skal den koste i en kontant handel?
    20766705


Kommentér på:
overvejer salg af min kadett c coupe

Annonce