{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.775 visninger | Oprettet:

Syn med supersprint mellemrør? {{forumTopicSubject}}

Jeg skal have nyt mellemrør da det gamle er flækket midt over smiley
Jeg skal bare høre om den kan synes med et supersprint mellemrør uden mellempotte, eller om det skal være et med mellempotte ? smiley
Og hvor stor bliver forskellen på lyden med og uden mellempotte ? smiley
Skal bestille den i aften så håber på hurtige svar smiley
Jeg har også en remus sportspotte på(lyder ikke af meget mere end std. potte) smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Syn med supersprint mellemrør?
  • #1   8. sep 2011 det skal være med mellempotte..
    det er noget med co2 forurening ..
    mener heller ik man må fjerne potter til syn..


  • #2   8. sep 2011 Så længe katalysatoren er der, og den ikke støjer for meget burde det ikke være et problem! Men jeg vil nu anbefale dig at købe et rør MED potte.. Har selv haft et uden, og det resonerede ret voldsomt, så kunne næsten ikke holde ud at køre med det til sidst..

  • #3   8. sep 2011 så køber jeg et med smiley

  • #4   8. sep 2011 alexander : det kommer vel også an på om den forurener for meget..
    mellempotten tager jo også noget forurening, så det kommer jo ik kun an på lyden...


  • #5   8. sep 2011 Har bestilt med mellempotte nu smiley

  • #6   8. sep 2011 lyder fornuftigt thomas smiley

  • #7   8. sep 2011 mellempotte har ikke noget med forudrening og gøre. bare katten er der kan du som køre uden mellem og bag hvis du gider høre på det

  • #8   9. sep 2011 hmm...
    hvad så med biler uden kat, de burde jo så forurene helt vildt, eftersom det kun er katten der tager det..
    det holder vidst ik helt smiley


  • #9   9. sep 2011 Det er noget pjat. Jeg kører selv kun med mellemrør og det larmer ikke ret meget mere end da jeg køret med rund potte. Og min gik fint gennem syn med det.

    /Christian.


  • #10   9. sep 2011 det kommer jo an på hvad bil det er...
    nogle forurener mindre eller mere end andre...
    jeg siger jo heller ik at han med 100% ikke kommer gennem syn..
    jeg siger bare at den kan risikere at dumpe pga forurening..


  • #11   9. sep 2011 Der burde ikk være problem i at fjerne mellem potten den tager kun lidt lyd. Biler uden katalysator forurener bare mere end dem med.

  • #12   9. sep 2011 Katten, fjerner de giftigste af stofferne i udstødningsgassen, ergo kan du ikke begå selvmord i en bil med kat medmindre du har lyst til at sidde et par dage i bilen, så katten = forurening

    Og mellempotterne har med støj at gøre, så svar på sit spg. Være at så længe du overholder støj og CO2 krav på din bil burde de kunne syne bilen uden problemer.


  • #13   9. sep 2011 Ftp: ved du overhovedet hvad en potte består af den består af rør og uld til og tage støj fra udstødningen af, og på mange sports potter kan man kigge lige igennem det har intet med forurening og gøre det har katten til gengæld som går ind og omdannet de giftige gasser til ilt og vand. På biler uden kan ja de forurener mere da kat ikke er der og der er osse andre krav til dem også sidder der somregel osse en blanding skrue på de biler så man kan justere motor ind efter data på den pågældende bil så jeg tror lige du skal læse lidt på din teori igen inden du gør dig påstålig på noget du ikke har forstand på

  • #14   7. okt 2011 Hvis ikke du kan fremvise en TÜV godkendelse på det rør du monterer, ja så kan det IKKE synes! I kan diskutere det så meget som i vil, sådan er reglerne bare.

    Nogen synsmænd kigger måske igennem fingre med det, men jeg har desværre ikke fundet de synsmænd der gør.

    Det samme gælder med at sætte en banan manifold på. Hvis ikke selve MANIFOLDEN har TÜV, ja så er det total ligegyldigt om du sætter en kat på eller ej. Manifolden er årsagen til, at bilen så vil dumpe til syn.. Trust me, har været der! (2 forskellige synshaller, sagde begge det samme..)

    Min bil er født med kat, og selv om jeg fik eftermonteret banan med kat og lamda sonder de korrekte steder, ja så gik den desværre ikke.. Bilen forurenede ikke mere end standard, men da jeg manglede papir, er der bare ærgeligt..

    Så reglen er: Kan du ikke få en TÜV med, så er det ikke lovligt at køre med !


Kommentér på:
Syn med supersprint mellemrør?

Annonce