{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.428 visninger | Oprettet:

Hold kæft hvor er folk dobbeltmoralske :D {{forumTopicSubject}}

Det kan gøres meget kort...

Nogle biler kommer ikke ind, mens andre gør... Men hvad helvede er forskellen på om det er en Mustang fra '67 eller en Kadett fra '95... Folk herinde har det med at komme i bukserne over fede ældre biler, der bliver oprettet - lige meget om det er en skod-oprettelse eller ej.. Mens de helt alm. biler med præcis samme slags oprettelse ikke har en chance...
Det er da definitionen af dobbelt-morale!!

Et lille nutidigt eksempel..

Kom ind hurtigt:
http://www.bilgalleri.dk/galleri/251096-ford_m151_a1c

Kæmper for at komme ind:
http://www.bilgalleri.dk/galleri/250981-peugeot_406_20_sv_turbo

Hvad fanden er meningen??? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hold kæft hvor er folk dobbeltmoralske :D
  • #1   29. nov 2012 Ja det er helt vildt smiley

Der er også stadig mange der afviser ganske fine oprettelser, jeg fatter det ikke...
    Tror bare folk godt kan lide at leje små konger i deres egen verden...

• #3   29. nov 2012 nej... det er definitionen på selektiv indstemning. Så'n er det, så lær' åh lev med det.

smiley

• #4   29. nov 2012 Tror det er et tilfælde af "sådan er det bare".

Derudover synes jeg det giver lidt sig selv at der er forskel på en gammel sur Kadett og alt der er lidt mere specielt. - siger ikke det *skal* være sådan, men omvendt - selvfølgelig er det sådan.

• #5   29. nov 2012 Det er vel fordi at kadett ikke blev lavet i 95?!
    Ej, folk har forskellig smag, og trykker måske kun ind på dem de syntes er interessante. Jeg gider dælme ikke sidde og stemme hele rækken ud eller ind hver gang jeg er på Bg. Min Silvia blev afvist de første gange jeg prøvede at oprette den, og det pga folk ikke troede på at det er min bil. Fair nok, jeg prøvede da bare igen smiley

• #6   29. nov 2012 Personligt stemmer jeg alle biler ind fordi jeg er hamrende ligeglad hvordan den er beskrevet og om billederne er lidt uskarpe. Det må sgu være op til folk selv at vurdere hvad de vil ligge op, MEN....

Jeg forstår egentligt godt at folk hellere vil se på en sjælden/fed bil, end på endnu en sænket Golf med alufælge fra thansen. Uanset hvordan billeder og tekst er !

• #7   29. nov 2012 Nu klikkede jeg så lige på de to eksempler du lagde op - det er nu ok med mig at 406'eren får lidt modstand, de billeder er jo sygt dårligt - uskarpe, grynede, dårlige farver. Ford'ens billeder er da en hel del bedre.

• #8   29. nov 2012 Jeg personligt hænger mig ikke så meget i tekst.. Men der SKAL være gode billeder ellers er det for mig no go.. uanset om det er en kadett eller Porche

• #9   29. nov 2012 Jeg tror folk havde en god dag da jeg sku have min kadett ind.. men jeg er glad for at den kom ind smiley så kan folk følge med i projektet som forresten får motoren hævet ud idag smiley

• #10   29. nov 2012 jeg synes ikke arbejdsløse skal ind på bilgalleri, derfor stemmer jeg aldrig en golf ind. smiley

• #11   29. nov 2012 Definitionen af dobbeltmoralskhed, er vel et helt land der nærmest går i protest og tuder i lår tykke stråler, over at en 1 enkelt lille negerpige bliver forsømt, samtidig med at resten af Afrika stadig bare rådner op.

• #12   29. nov 2012 der sidder nogle og er misundelige og tænker den bil har jeg ikke råd til derfor skal den ikke vises frem .

• #13   29. nov 2012 BOB O. er man arbejdsløs bare fordi man køre golf ?

• #14   29. nov 2012 Klart man er arbejdsløs hvis man kører golf.. hvorfor skulle man ellers det????

Mon ikke det er gas... ;O)Men det er jo rigtigt...

• #15   29. nov 2012 Jeg tror også billeder siger meget, for personligt har jeg aldrg fået afvist en eneste bil smiley selvom teksten ikke er så velskrevet, så siger billeder bare mere end 1000 ord smiley

• #16   29. nov 2012 BG's brugere burde slet ikke stå for hvilke biler der kommer ind eller ej. Det er de på ingen måde kvalificerede til!

• #17   29. nov 2012 jeg må vist ud og have mig en golf hvis man kun er arbejdsløs hvis man har golf smiley

• #18   29. nov 2012 Jeg kan ikke se, hvad det har med dobbeltmorale at gøre smiley

• #20   29. nov 2012 Brugerne har bare total misforstået selve ideen med at bilerne skal stemmes ind..

Systemet blev lavet for at undgå alle de Fake biler folk forsøgte at oprette..

Som der står i reglerne.. Er der gode billeder og tekst, og lever bilen op til det så har personen MINDST lige så meget ret til at være her som alle andre.. Så er det lige meget om det er en ellert, fiat 500 lada 1200 classic eller en Ford Mustang..

Det glemmer folk meget tit, og sidder og leger konger over hvem der skal være her eller ej, hvilket slet ikke er ideen med indstemmesystemet..

Men som minimum skal der være gode billeder, også er jeg ellers skide ligeglad hvad bil det er..

• #21   29. nov 2012 tror simpel hen der er for mange arbejdsløse her inde der bare røv keder sig. og så sidder de og gøre sån noget. sån er det også på gul og gratis hvis man har noget til salg selvom de ikke er intresseret i tingene skal de kritisere det.

• #22   29. nov 2012 Hvis folk kunne læse, så står der beskrevet i et reglsæt hvad der skal til før en bil er kvalificeret til at blive stemt ind

Men der er så mange SPASSER herinde at de regler lige så godt kunne fjernes da folk alligevel stemmer imod biler som er fuldt ud kvalificeret !!!!

• #23   29. nov 2012 For mig er det ligegyldigt om det er en Fiat eller en Ferrari, MEN folk må sørme lige stramme sig lidt an engang imellem, hvad kvalitet af billeder og tekst angår. Det er vel ikke for meget forlangt når dette er et bilGALLERI?!

Jeg mener bare.. Det tager 5 min at tage et par gode billeder af bilen. 5 min at skrive lidt data om den pågældende bil. Altså 10 min i alt..

Og nej, i behøver ikke et spejlreflekskamera osv. for at tage gode billeder af bilen, men lad nu vær med at tage billeder om aftenen/natten og evt i modlys med lygterne tændt, med en 10 år gammel mobiltelefon. -Resultatet bliver højst sandsynligt ikke godt.

Og endelig er det meste på min bil i øvrigt standar(d), men derfor kan man jo godt beskrive det!

• #24   29. nov 2012 Hold da op med forskellige svar der er kommet.. Godt at se jeg ikke er den eneste der tænker på emnet smiley

Mit generelle "problem" er nok bare, at jeg synes at det skal være liiiige for alle... Som i; liiiige for ALLE.. Uanset bil-mærke, model eller årgang... Ferrari eller Fiat - it doesn't matter smiley så derfor falder jeg ikke pladask over de specielle biler med dårlig oprettelse... smiley

Når men tak for de mange "feed-backs" og god weekend til alle smiley

• #25   29. nov 2012 Haha, hvor fedt at vi begge nævner Fiat / Ferrari - sammenligningen smiley

• #26   29. nov 2012 Personligt..
    Så jeg bare mere og mere træt af de oprettelser der kommer, og det går nok også udover dem som egentlig ikke fejler noget..
    Der bli'r bare ikke brugt mere end 1 minut på nogle af de utrolig dårlige oprettelser.. Og det bare usædvanlig irriterende og se, gang på gang.
    Så kommer der måske en der gerne vil ha' hans seje, lad os sige, Golf II ind.
    Den bli'r måske så afvist i første omgang pga. dårlige billeder, og om han så ikke smækker præcis samme oprettelse op igen, med samme billeder og tekst - Jo.
    Det bare irriterende.

Men, ellers så afviser jeg tit pga. dårlig og mangelfuld tekst.
    Og skriver det også gerne.

Der mangler noget, der får folk til at bruge tid på at lave en ORDENLIG oprettelse, og rent faktisk bruge TID på at lave en oprettelse der er værd at kigge igennem, og læse.

Bare min mening/holdning smiley

• #27   29. nov 2012 det er da osse arbejdsløse der går op i indstemningen. Drop det nu... la det ligge... hva fanden gør det at nogle bliver stemt ind og andre ikke gør? hehe seriøst mand...

Bliver en bil stemt ind med det samme = la det ligge...
    Bliver den ikke stemt ind med det samme = tryk "opret" igen.

hvor svært er det??

• #28   29. nov 2012 Hmm jeg må sku ha solgt min Golf så nu da jeg er i arbejde smiley

• Brian  S
    Brian S Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 862
    #29   29. nov 2012 Skift navn til Hyklergalleri....

ÆÆÆÆÆææææ billederne er uskarpe...HOLD SÅ KÆFT SPASSER !! du køre selv i en latterlig Ford focus/Golf 4 eller lign, som INGEN gider kigge på, uanset hvor gode billeder du så end får taget...

Stem nu bare de biler ind som teknisk set opfylder kravene..

Ellers sladre jeg til de voksne, og så kommer i alle i skammekrogen smiley

• #30   29. nov 2012 Hvis billederne er iorden og beskrivelsen ligeså, så stemmer jeg den ind stort set uanset hvad! MEDMINDRE og det er jo så det du beskriver som problemet Martin L...Ja medmindre at der er tale om noget så rusten, gammelt surt og udkneppet at den ikke er gadelovlig og under ingen omstændigheder klare næste syn.....Og det er ganske enkelt et udtryk for at hvis folk ikke selv kan være bare en smule selvkritisk og gøre sig bare enkelte overvejelser omkring hvorvidt noget så klamt, gammelt og udkneppet bør være på et bilgalleri og om man virkelig vil spilde folks tid med at skulle smide stemmer - ja så må andre udvise den kritik!

BG bliver aldrig bedre eller med biler der er mere interessante at kigge igennem, medmindre folk selv samt vi andre der skal stemme, blvier bare en anelse selektive! At man ikke havde råd til andet og mere end en gammel rusten udkneppet Golf II er ikke ensbetydende med at vi andre gider glo på lortet og da slet ikke spilde vores tid på at stemme skidtet ind!

Sådan en som den gammel Ford du linker til havde jeg da bestemt heller ikke stemt ind, billederne er af fin kvalitet, men manden gider ikke engang bruge 5 min. på at skrive lidt om bilens specs.

Kommentér på:
Hold kæft hvor er folk dobbeltmoralske :D

Annonce