{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.868 visninger | Oprettet:

thomas b
thomas b
Tilmeldt:
25. okt 2007
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 29

den nye alko/nako lov {{forumTopicSubject}}

Hey så igår at de nu fra 1 juni må konviskere bilen vis man har en promille over 2,0. Og vis narko i blodet. men nogen der kan hjælpe med svar her. jeg kan godt lide ryge en joint indimellem. og det bliver jo i kroppen noget tid. men hvornår kan de sige de må konviskere ens bil vis man har bare lidt thc i blodet. vil det sige at vis jeg røg sidste weekend. og blev stoppet nu. vil man så miste bilen.???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  den nye alko/nako lov
  • #1   23. apr 2014 Ja da der er 0 tolerance ved stoffer. Du må ikke køre når du er påvirket. Og kan det måles er du påvirket og det giver bøde og du mister bilen, uanset hvem der ejer bilen.

  • #2   23. apr 2014 Ja hvis du er uheldig nok...

  • thomas b
    thomas b Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 29
    #3   23. apr 2014 Det bare så latterligt man skal miste bilen. fordi man røg en joint to uger før man blev stoppet.

  • #4   23. apr 2014 Ja det er umuligt at køre bil hvis man ryger et par gange i måneden. medmindre selvfølgelig man ikke bliver taget.

  • #5   23. apr 2014 Det der er langt ude ved den lov er at du skal være hamrende fuld for at de må tage din bil, men den joint du bestemt ikke kan mærke en uge efter, giver samme straf, det er jo sindsygt...

  • #6   23. apr 2014 Løsning: LAD VÆRE med at ryge det skidt. Det kan vel ikke være så svært??

  • #7   23. apr 2014 Læs artiklen FDM har skrevet de kan IKKE sælge din bil på auktion vis der er gæld i bilen eller den er leaset.. Det giver meget logik..

  • #8   23. apr 2014 Synes jeg så i TV avisen igår at det ikke ville gælde leasede, lånte samt ægtefællers biler. Men kan godt være jeg har set forkert, for kan sgu ikke finde noget om det på nettet smiley

  • thomas b
    thomas b Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 29
    #9   23. apr 2014 Har ikke brug for råd om stoppe. har kun brug for blive lidt klogere på denne syge lov

  • thomas b
    thomas b Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 29
    #10   23. apr 2014 Og der er desvære ik gæld i bilen og heller ik leaset.

  • #11   23. apr 2014 Det sjove er også at kører du spritkørsel, så tager de feks dit kørekort i 2år men har du røget for en uge siden, så tager de det i 3år, det er jo fucked up....

  • #12   23. apr 2014 og bare til orientering, så er jeg holdt med at ryge for længe siden, men jeg synes stadig at den lov er fucked up...

  • -Sørensen-
    -Sørensen- Tilmeldt:
    feb 2006

    Følgere: 57 Svar: 904
    #13   23. apr 2014 http://www.justitsministeriet.dk/nyt-og-presse/pressemeddelelser/2014/politiet-får-nye-redskaber-i-kampen-mod-spiritus-og


    Der står en del her..
    Kan ikke helt se om det er første gang man er påvirket af narkotika de tager bilen eller hvordan det hænger sammen ..?

    I princippet ville man så miste bilen/kørekort hvis man feks sidder til en fest hvor der ryges eller er i selskab med en der gør .. Det er egentlig urimeligt ...


  • #14   23. apr 2014 Så sælg din bil og tag bussen

  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #15   23. apr 2014 Den er lidt tosset. Men omvendt er hash jo slet ikke lovligt i dk endnu modsat alkohol. Så straffen er lidt hård men reelt set bryder man jo også to love med hashen smiley

    Men synes nu der burde være nultolerance med begge dele. Så der heller ingen tvivl. smiley


  • thomas b
    thomas b Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 29
    #16   23. apr 2014 Jeg kan ik blive klog på det her. tror jeg ringer og spøger. så må jeg vel kunne få et ordenligt svar smiley

  • thomas b
    thomas b Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 29
    #17   23. apr 2014 Til jer mødre der ude. jeg bad ik om høre jeres ligegyldige svar om man så sku stoppe eller tage bussen. jeg spurgte bare om nogen var mere inde i den nye lov en jeg er. og ville kunne forklare nærmere. og kan i ik så lad være

  • #18   23. apr 2014 Du HAR fået et svar øverst.. Kan de måle at du har røget tager de bil og kørekort medmindre bilen er leaset, er en firmabil eller der er gæld i bilen..

  • -Sørensen-
    -Sørensen- Tilmeldt:
    feb 2006

    Følgere: 57 Svar: 904
    #19   23. apr 2014 Tag bussen, er det ikke lidt en form brugstyveri ? Altså hvis det bliver opdaget ..

  • #20   23. apr 2014 Jeg sys det er en helt fin lov og jer der sys den er syg i er sgu da for langt ude hvis i ryger/sniffer/drikke ;0 jeg siger bare det var på tide den regl kom jeg har ventet på den og supre glad for at høre de gør noget ved smiley fortsat god aften min er lige blevet dobbel så god smiley

  • #21   23. apr 2014 Jeg har ikke læst hele lovforslaget, men læser og forstår det således::
    Blandt de vigtigste elementer i loven er en udvidelse af politiets mulighed for at konfiskere køretøjet fra dem, der gentagne gange kører i narkopåvirket tilstand og dem, der allerede første gang kører med høj spirituspromille. Derudover får politiet mulighed for straksfratagelse af kørekortet i en kortere periode, hvis de vurderer, at der er risiko for, at bilisten sætter sig tilbage i bilen, mens vedkommende stadig er påvirket.


  • -Sørensen-
    -Sørensen- Tilmeldt:
    feb 2006

    Følgere: 57 Svar: 904
    #22   23. apr 2014 Anders K
    Lim er også et rusmiddel, så du er jo også i farezonen for at miste kortet hvis du bliver stoppet ..


  • #23   23. apr 2014 Har det sgu sådan lidt både og...

    Synes det er fuldstændig til grin, at man kan dømmes som påvirket fordi man har noget i blodet...omvendt er det jo den eneste reelle chance man har, så længe de ikke kan måle om du er påvirket eller blot har det i blodet...


    vi har forøvrigt haft den her diskussion før, og det ender altid med at nogen skal kalde andre "narkomaner" og hvad ved jeg...det er sgu lige før jeg giver en bajer til den næste BG'er jeg møder, hvis det IKKE sker...


  • Luske *
    Luske * Tilmeldt:
    apr 2007

    Emner: 24 Svar: 1.269
    #24   23. apr 2014 hmm? hvad med beroligende eller rester af sovemedecin ?

    der er som regel rød trekant på ,men hvor længe efter kan det spores ? mener det er lidt tosset at man har taget noget at sove på og så mister kortet ex 3 døgn senere fordi det stadig kan måles ?


  • #25   23. apr 2014 Anders K: du er da en tegning at høre på, men den slags skal der jo også være plads til, desværre...

  • -Sørensen-
    -Sørensen- Tilmeldt:
    feb 2006

    Følgere: 57 Svar: 904
    #27   23. apr 2014 Tommy A
    Det er jo også fuldstændigt latterligt at man feks ikke kan have det sjovt i weekenden uden risiko for at miste kortet eller bilen 2-3-4 osv dage senere ....

    Personligt er jeg klart en bedre bilist hvis jeg har drukket lidt hash til den øl jeg har røget en højhellig fredag eller lørdag ..


  • #28   23. apr 2014 Nu er der jo en hel del flere der er alkoholikere end der er folk der får en hash psykose så vi må hellere forbyde alkohol også, nu hvor vi er i gang...
    Bare fordi at alkohol er lovligt betyder det ikke at det på nogen måde er bedre...
    Problemet er at dem der bestemmer selv drikker men ikke ryger...


  • #29   23. apr 2014 Folk er generelt belastende at høre på når de er fulde og de er utilregnelige hvorimod folk der ryger er en del nemmere at ha med at gøre, bare se på en fodboldkamp...

  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.382
    #30   23. apr 2014 Jeg er ikke vant til at ryge, hader det lort, men, når jeg nu sætter mig ud i min bil, og tænder en prince light, bliver skæv, og så derefter kører galt. Hvem synes i har ansvaret?

    Hvis nu jeg ikke vidste jeg, jeg ikk ku tåle det.
    Det jo ikke ulovligt det jeg gør?
    Ku godt tænke mig at vide hvem der står med lorten, om det er mig selv, eller tobaks compagniet.

    Interssant, mmh.. smiley


  • #31   23. apr 2014 Alkohol er langt mere belastende for familier og dyrt for samfundet end røg er, det er da helt sikkert...

  • #32   23. apr 2014 Jeg har røget hver dag men ryger ikke mere, og mine kørekort er taget mens jeg var påvirket, uden at dumpe en eneste gang, så det må da være lovligt at jeg kører når/hvis jeg havde røget? smiley
    Fortsat god diskussion, jeg gider ikke bruge mere tid på det, det fører ingen steder hen smiley


  • -Sørensen-
    -Sørensen- Tilmeldt:
    feb 2006

    Følgere: 57 Svar: 904
    #33   23. apr 2014 Rasmus H
    Det var nok den dårligste sammenligning jeg nogensinde har læst ..............

    Desuden er pointen at ikke kan passe man kan miste kortet eller bilen hvis man har røget en pind for nogle dage siden .. Man er jo ikke påvirket af en joint en uge senere selvom det evt kan sporet bare en lille smule i ens pis/blod ...


  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.382
    #34   23. apr 2014 Sørensen<< Det var ikke en sammenligning.

    Det var bare lidt OT.. smiley


  • -Sørensen-
    -Sørensen- Tilmeldt:
    feb 2006

    Følgere: 57 Svar: 904
    #35   23. apr 2014 Rasmus H
    Super for ellers var den da ren lort ..


  • #36   23. apr 2014 Mig bekendt er der ikke noget videnskabeligt belæg for at sige, at hash giver psykoser...derimod skulle det være bevist at folk der I FORVEJEN er disponible for at få en psykose kan få den udløst i forbindelse med hashrygning...

    MEN...hæng mig ikke op på det...


  • #37   23. apr 2014 Jeg håber da at alle dem der synes loven er fin kommer til at låne deres bil ud til en ven/veninde/kæreste eller lign. som bliver taget for at have røget hash 3 uger tidligere!...

  • #39   23. apr 2014 tommy a
    hvis jeg har røget en pind for 3 dage siden og kører ind i nogle med 80kmt
    og du er clean og kører ind i nogle med 150kmt ?
    alt den konstante lovgivning skal stoppes


  • #40   23. apr 2014 "junkie"...

    Nå så slap jeg sgu for at give bajer...:-D


  • -Sørensen-
    -Sørensen- Tilmeldt:
    feb 2006

    Følgere: 57 Svar: 904
    #41   23. apr 2014 Daniel R aka douchebag

    Flot skrevet, smukt ..
    Du ramte den lige på sømmet der eller .........!

    Du fik ret Brian ??




  • #42   23. apr 2014 http://www.youtube.com/watch?v=6zXDo4dL7SU

    Det er jo klassisk BG...er simpelthen miljøskadet...:-D



  • -Sørensen-
    -Sørensen- Tilmeldt:
    feb 2006

    Følgere: 57 Svar: 904
    #43   23. apr 2014 True, true .. smiley


  • -Sørensen-
    -Sørensen- Tilmeldt:
    feb 2006

    Følgere: 57 Svar: 904
    #45   23. apr 2014 Daniel R
    Det er et frit land, så tud du bare løs ...

    Du taler om få procent dele her, jeg kender sgu ikke nogen det prøver på at overbevise mig om hash eller alkohol er værre eller bedre end andet ..





  • #47   23. apr 2014 Hvor er den der tomme motorvej henne?

    Helt seriøst...vil gerne prøve den...


  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.382
    #48   23. apr 2014 E39 Hirtshals smiley

  • #49   23. apr 2014 Prøv den østjyske motorvej en sen aften eller nat.. Enste andet trafik er lastbiler og dem er der ikke mange af.. Indtil for 6-7 år siden kunne man i taxi også fint køre 200kmt på motorvej uden at politi gør noget


    Alkohol er mere skadelig som hash .. Blev alkohol opfundet idag ville det være lige så ulovlig som hash og andre stoffer

    I Holland har det faktisk vist sig at en person der har røget en pibe er bedre til at køre bil som en der har drukket 2 øl .. Ja han køre enda bedre og mere hensynsfuld som en der er upåvirket !!

    Som taxi chauffør de sidste 12 år vil jeg også 100 gange hellere have en der har røget en pind med i bilen som en der er fuld

    Cannabis er verdens ældste rusmiddel og er kommet for at blive.. Se bare hvor mange steder i verden det er blevet lovligt de sidste år ..

    Man kan ikke forbyde naturen at gro


  • #50   23. apr 2014 Erik så smukt formuleret!

  • #51   24. apr 2014 Lidt info til fest rygerne :

    Er der forskel på en spyttest og urintest mht. sporingstid?

    Der er forskel på hvor lang tid narkotika kan spores af en urintest og en spyttest. Som tommelfingerregel kan en spyttest spore op til max. 2 dage tilbage i tiden. Er der tale om hash (THC), kan en spyttest se hash, i op til max. 4 timer efter indtagelse.

    Dette skal dog tages med forbehold hvis man suger bong dagligt så taler man op til 2-3 dages sporing via spyt.

    Sporing via blod og urin, der taler vi helt andre tidsperioder...

    Dette er taget fra http://testdig.dk/information/hvor-laenge-kan-stoffer-spores-med-en-narkotest-10058/

    Og skal selvfølgelig tages med forbehold.



  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.382
    #53   24. apr 2014 Erik A<< Det vil jeg tillade mig, at sætte spørgsmålstegn ved, eller også har jeg misforstået dig.

    Hvis jeg bruger mig selv som eksempel, så er der væsentlig forskel på, om jeg har drukket 2 øl, eller røget en pind.
    2 øl vil jeg kunne mærke, men stadig køre bil, men ryger jeg, så bliver jeg direkte skæv, og vil ikke kunne køre det mindste sikkert.


  • #54   24. apr 2014 Åndssvag lov på ryger siden.

    Jeg hverken drikker eller ryger. Men det er sjovt at læse de hellige udsagn og samtidig deltage til danske julefrokoster og opleve hvordan voksne folk handler i praksis


  • #55   24. apr 2014 Jeg synes det er en fin lov!

  • #56   24. apr 2014 Kæft hvor er der mange herinde som gerne vil ha lov at bestemme hvordan andre mennesker lever deres liv! Samtidig med de er åhh så hellige selv...

    Tommy A: DU er da en kæmpe klaphat at høre på, du syntes det er fint at hashrygere bliver straffet selvom man rent faktisk ikke er påvirket, men du praler selv med at ligge og køre for hurtigt på motorvejene? Dansk dobbeltmoral når det er værst, fy for satan siger jeg bare!


  • #57   24. apr 2014 Jeg synes det er helt fint at man laver en konsekvens der er til at mærke.

    Personligt har jeg aldrig røget eller prøvet nogen former for stoffer og rusmidler udover alkohol.

    Det sker ikke mange gange om året, men jeg drikker aldrig mere end en eller to genstande over hel en aften såfremt jeg er i bil, og undgår det helst helt.

    Generelt drikker jeg stort set aldrig, men arbejder også i en branche hvor der er absolut nul-tolerance og er vant til at det ikke er accepteret.

    Jeg har været med til at afskedige folk som følge af de ikke kunne holde sig fra at ryge en joint eller er mødt på arbejde med en efterbrandert, men det er vilkårene, og jeg har bestemt ikke ondt af dem da vi alle kender reglerne og vilkårene.

    Samme holdning har jeg også ifm trafikken og det at føre bil. Det er loven og reglerne, bryder man den må man tage konsekvensen hvad enten man er enig eller ej.


  • #61   24. apr 2014 AFILI8ED

    Hvordan er bøde forhold så fra man drikker sig til en promille på 1,2 og sætter sig ud og køre bil. Til man ryger 2 eller 3 joint og sætter sig ud og køre?

    Bøde for sprit 1,2 gange din måneds løn. Hvad er den ved stoffer?


  • #63   24. apr 2014 Hvis man ikke kan have det sjovt uden stoffer, så må man jo have det sjovt uden bil...

  • #65   24. apr 2014 Man kan stadigvæk kun spore thc i spyt i mellem 4 timer og op til 2 dage hvis man er hardcore ryger.

  • #66   24. apr 2014 Og der er stor forskel på hvor meget hver enkelt person kan drikke eller ryge før han føler sig påvirket. Nogle dufter bare til en joint så er de totalt hjernelamme andre kan suge hele jointen og stadig være normal og se og høre på samt have førlighed!

    I er sku nogle ******* og høre på de fleste af jer!


  • #67   24. apr 2014 Jeg håber ved gud at alkohol som er den direkte skyld i færdselsdrab (og ikke hashen!) bliver sidestillet som hash DVS 1 dråbe alkohol i kroppen så mister du pappet i 3 år! DET MÅ DA VÆRE FAIR!!! Men nej hvad skal alle politikkerne så drukne deres smerter i hver aften?!?

  • -Sørensen-
    -Sørensen- Tilmeldt:
    feb 2006

    Følgere: 57 Svar: 904
    #68   24. apr 2014 SnowRideR

    Det ville os kun være fair, en dråbe alkohol og kortet plus bilen ryger, så er det præcis det samme som hash ..



  • #69   24. apr 2014 Problemet er at hash i forvejen er ulovligt og det er alkohol ikke. Men hvis alkohol blev "opfundet" idag så ville alkohol heller aldig blive lovlig gjort. Men det jeg vil frem til er at det absolut ikke er i orden at køre påvirket hash eller alkohol og hårde stoffer, Men fortæl mig lige hvem der stadig er påvirket af hash dagen derpå...For det hash vil jeg meget gerne prøve smiley Det må fandme være noget kraftigt stads smiley

  • -Sørensen-
    -Sørensen- Tilmeldt:
    feb 2006

    Følgere: 57 Svar: 904
    #70   24. apr 2014 SnowRideR
    Jamen vi er helt enig .. smiley
    Både i det absolut ikke er iorden at køre bil på enten det ene eller andet øl, hash osv ..
    Derfor kan det heller ikke passe at jeg feks ryger en pind lørdag og så bliver stoppet lad os sige tirsdag og dermed mister både kort, bil, det ene ben osv ..

    Haha ja for satan, en pind og man var skæv i en uge, det må være that shit .. smiley
    Det vil jeg sgu gerne købe lidt af .. smiley


  • #71   24. apr 2014 Politiet kan via Dräger's testkit/maskine teste via SPYT! thc i spyt forsvinder efter ca 4 timer da man skaber en del saliva/spyt i løbet af 4 timer... For rygere der ryger lidt mere end 2 gange på en måned skal passe lidt mere på da thc'en kan sidde i spyttet lidt længere tid...så der siger man op til 2 dage for at være helt sikker men 24 timer skulle kunne gøre det.
    Thc binder sig til FEDT og kan derfor sidde i kroppen i op til en måned så :

    Spytprøve = kan spores i op til 48timer men som tommelfinger regel ca 4 timer!
    Urinprøve = kan spores i op til ca 10dage for ikke hærdede rygere og 3-4 uger hvis man er blæst hver dag.(man bliver ikke sendt til urinprøve da man kan snyde let pga privatliv..de må ikke kigge på smiley )
    Blodprøve = (Den hiver de dig kun ind til HVIS din spytprøve slår ud!) kan spores i op til 4 uger efter alt efter om du er fatty eller skinny da thc igen sætter sig i fedt vævet! så tynde mennesker der løber dagligt og sveder en del kan man ikke spore så længe som hvis du er lidt kraftigt bygget smiley

    Stopper selv med ryge og hopper over på noget pille/coke værk istedet det kan kun spores i få dage via blod prøve smiley joke eller...Who cares


  • #72   24. apr 2014 Det næste bliver vel syntetisk hash som er meget farligere men forlader kroppen efter kortere tid?

    Den tar jeg lige patent på ;D


  • -Sørensen-
    -Sørensen- Tilmeldt:
    feb 2006

    Følgere: 57 Svar: 904
    #73   24. apr 2014 Haha syntetisk hash .. smiley


  • #74   24. apr 2014 smiley trust me its on the way!

  • #75   26. apr 2014 Hmmm..
    Hvis THC binder sig til fedt, så er der da ved gud grund til at tro, at det kan udløse en psykose, da hjernens receptorer er omgivet af en membran, som er lavet af fedt.
    Det er også det der gør at man feks. får en alkoholdemens senere i livet, da alkohol opløser fedt. Og når fedt membranerne bliver opløst, så går der kludder i hjernens signaler, hvorefter man som regel bliver diagnosticeret med en alkohol demens. Det er ikke et kønt syn, når folk render rundt og ikke aner hvad tid på dagen det er, hvor de bor eller andre ting i den dur.. Men man bestemmer jo selv, om man vil være skadet senere i livet, eller åndsfrisk.


  • #76   26. apr 2014 Ja kender mange tæt på mig som er døde pga. alkohol. Om en psykose dicideret er kommet pga af hash skal jeg ikke kunne sige men kender ingen der har psykoser af dem der har røget i 15-20 år dagligt.

  • #77   26. apr 2014 Det der kan have været med til at give hashen skylden er at de fleste problem børn i teenage åerene giver hashen skylden hver gang de bliver taget i at dumme sig...også skal de jo se ud som om at det er hashens skyld og ikke IQ'en på knægten i det hele taget.

  • #78   28. apr 2014 Efter en promille over 2,0 vil jeg squ gerne se bilens stand smiley

  • Søren 1
    Søren 1 Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 731
    #79   29. apr 2014 Mandag morgen går du forbi et busskur hvor der står en fornuftig person, og ryger en joint og har ladet bilen stå..

    Da du går forbi blæser en lille vind og du indånder lidt af røgen.

    Du fortsætter ned på parkeringspladsen, tager din bil - bliver stoppet i en rutine kontrol - mister din bil, kort og skal på afvændingskurser.

    Mon ikke der er en minimums grænse (0 er jo ikke 0) hvis nu dette var scenariet.
    Noget andet er jo man bare kan spore fx. thc i håret, hvis nu man stod i sådan situation


  • #80   29. apr 2014 søren jo den hedder 0 tolerance ved stoffer google det. Du optager det jo heller ikke bare ved at gå forbi en der ryger det

  • Søren 1
    Søren 1 Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 731
    #81   29. apr 2014 antag du har 0,000.000.000.001 ppm i dit blod... så er 0 ikke 0, men dette fanger du ikke i test.

  • #82   29. apr 2014 søren når testen ikke opfanger noget så er den jo på 0 men opfanger den noget er det ikke længere på 0 så jo det er 0 tolerance. Så giver lidt sig selv hvis maskinen ikke kan måle noget så er der ikke noget de kan tage dig på.

    http://politiken.dk/indland/ECE2078337/politi-gaar-haardt-efter-narkokoersel/


  • Søren 1
    Søren 1 Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 731
    #83   29. apr 2014 stakkels dem som kører med rundstykker så...
    http://jyllands-posten.dk/livsstil/madvin/ECE3983609/morgenbroed-med-birkes-kan-males-pa-narkotest/


  • #84   29. apr 2014 Søren testen er jo kun vejledende, hvis du har noget i blodet kan de jo finde ud af hvor meget ved blodprøve. Det er jo det samme med alkohol. Den første viser bare om du har drukket eller ej. Så hvis du kun har spist fødevare så går det ikke under at du har taget stoffer. Du er da godt nok ud i nogle bagatel sager nu

  • Søren 1
    Søren 1 Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 731
    #85   29. apr 2014 er det ikke det 0 tollerence præcis er? smiley

  • #86   29. apr 2014 Søren overfor stoffer ja men hvem siger maskinen opfanger den smule? og kan de se du har spist rundstykker så er det ikke det samme som at tage stoffer. Læser du i dit link skriver de du kan være falsk positiv ergo så er du ikke påvirket af stoffer men ad noget der kan udløse det uden du er påvirket

  • Interceptor
    Interceptor Tilmeldt:
    jun 2006

    Biler: 11 Emner: 2 Svar: 51
    #88   29. apr 2014 Hvis man er gammel nok til at gøre noget ulovligt(om det så er at ryge hash eller hvad det er) så er man også gammel nok til at tage straffen.

    Til dem der synes loven er dum, mener i så at det til gengæld skal være lovligt at køre bil med hash i blodet?

    Hvis i IKKE synes det, så er det da bare med at have en straf der er så høj at folk lader være med og og derved IKKE sætter vores andres liv på spil fordi vi også gerne vil befinde os på vejene.

    Og jeg er enig med jer, der skal ikke være forskel på alkohol og stoffer, bare straf begge så hårdt som muligt.


  • #89   29. apr 2014 Det er nu sjovt at høre alle debattere således, føler ikke selv at det er fair ang. Hash, det burde nu være lovligt som alkohol og føler ikke at man ikke er i stand til at køre pga lidt bedøvelse, det er jo ikke narkose der er tale om. Desuden ville jeg klart anbefale hash frem for almindelige cigaretter der indeholder 4000 underlige stoffer frem for Tetra Hydro cannabinol.

  • Martin  M
    Martin M Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 2
    #90   29. apr 2014 Når du lige har røget så er du ligeså påvirket som ved 0.5 i promille..

    Virkningen aftager efter 2-4 timer..

    KUN EN PENGE MASKINE...

    HVORFOR MÅ MAN HAVE 10 GANGE SÅ MEGET HEROIN I KROPPEN FØR KORTET RYGER...

    POLITIKERE FATTER IKKE MEGET...


  • #92   29. apr 2014 Jeg ved godt, at dette her er laaangt under bæltestedet, men jeg kan sgu dårligt lade være - ordblindhed eller ej:


    Når man skriver som trådstarter gør her, så skal man i hvert fald ikke ryge mere fniseurt!


    Og så lige til det alvorlige. THC i blodet nedsætter reaktionsevnen hos nogle, mindre hos andre og slet ikke hos nogen-præcis som alkohol. Om en vis tid har vi også nultolerance for alkohol herhjemme - mærk jer det!!!!!

    Se man ved jo først, hvad effekten er,når det har sagt BANG!

    Skal vi virkelig vente på det???


  • enas m
    enas m Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #93   29. apr 2014 Fuck loven jeg ryger til jeg ligger i min grave

  • miklo v
    miklo v Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 2
    #94   29. apr 2014 Fedt sagt haaajiiii ne .. .... jeg ved a egen erfaring at når jeg røg og kørte bil holdte jeg mig altid på den tilladte fat grænse skal siges jeg har røget i flere år hver eneste dag uden skader eller uheld og køre lastbil til dagligt . Men er stoppet pga fx den her nye lov . Så alle jer bedre vidne mennesker her inde som drikker sig i hegnet hver weekend og knepper jeres nyrer og lever på sigt . Ryg en joint og se hvor "farligt " det er . Men så bare lige husk ik a køre bil i mindst 1 månede efter smiley

  • miklo v
    miklo v Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 2
    #95   29. apr 2014 Fart grænse *

  • Lui P
    Lui P Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Svar: 1
    #96   29. apr 2014 Husk til alle jer der faktisk ved noget til virkeligheden. Så er der demo for Fri cannabis på lørdag d. 3 maj fra christiania kl. 12 støt op og lad os håbe på det bedste i fremtiden.

  • #98   29. apr 2014 Lige en HELT anden ting.. Kan trådstarter ikke være en guttermand og ændre nako til narko i overskriften... Min OCD Spasser ud hver gang der er nye hændelser smiley

  • #99   29. apr 2014 Hvorfor overhovedet lave dette til sådan en latterlig debat ?

    Hash/stoffer er i det hele taget ulovligt her i danmark ergo hvis du bliver taget i at køre bil mens du er påvirket så skal du ikke komme grædene og sige det er ikke fair.

    om du så fik en bøde på 100,000 og fik kørt din bil direkte i vandet, jamen så må du jo leve med det !!!

    stoffer er ulovligt, det er DIG der vælger at tage det ikke politiet eller politikerne (selv om man godt kunne fornemme det xD )

    Men stadig husk på. det er dig der vælger at lave noget strafbart de andre opretholder bare den lov vi nu engang har smiley


  • #100   29. apr 2014 Jonas du har ret MEN straffen er fuckt up!! og sammenligningen med alkohol.

  • #102   29. apr 2014 Det er politikernes måde at få co2 kvoten ned inden år 2020

  • #103   29. apr 2014 Erik læser op fra en bog? ..et eventyr?

  • #104   29. apr 2014 Jeg kan til hver en tid ryge en bong og stadig ha hurtigere reaktions evne end dig.

  • Henrik H
    Henrik H Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 79
    #107   30. apr 2014 De fleste herinde ser vel topgear og de testede forskellige stoffer og alkohols påvirkning af billister for flere år siden hvor rygeren slappede mere af og lavede færre fejl efter indtagelse i modsætning til de andre kategorier,nu vil jeg gerne slå fast jeg er modstander af at køre under indflydelse af noget som helst ink alkohol.
    Snakkede med en flex betjent her i holstebro for ca 3 uger siden angående deres nye narko meter og den var der flere på stationen der var utilfredse med fordi den kan ved støre indtagelse hos velnærede/tykke mennesker registrere thc indhold op til 3 mdr efter sidste indtagelse,hvorimod kokain amfetamin og andre hårde stoffer er ude af kroppen efter ca 24 timer,og de ville egentlig hellere knalde de hårde stoffer en rygere da de er farligere i trafikken,men han sagde at en almindelig ryger der røg engang imellem der ville det være ude af kroppen iløbet af ca 3 uger,men op til 3 mdr efter der kunne dem der gerne vil have en flaske rødvin eller en øl få lidt og tænke over for hvem rammer politikkerne næste gang ?
    Tag england som eks der har de også narkometre men for thc har de en (promille) grænse som med alkohol af hensyn til den lange eftervirkningstid af thc i forhold til alt andet,som jeg skrev længere oppe bifalder jeg ikke kørsel under indflydelse af noget som helst men vil gerne ryge en pind ca hver 2-4 måned,men det gør jo faktisk jeg er kriminaliseret hele året igennem,prøv at sig til hr og fru jensen der deler en flaske rødvin til maden fredag eller lørdag aften nu har i altså kørselsforbud i op til 3 mdr,der ville jo blive et rama skrig på landsplan.

    Så vidt som jeg har forstået reglerne så er de følgende
    Første gang af med pappet i 3 år + 5000 kr bøde
    Anden gang af med pappet i 10 år + 10000 kr bøde
    Tredje gang konfiskation af pappet og køretøj samt fængsel

    Tag lige med i de beregninger at for alle stofferne er der en bagatel grænse som de går ud fra ved blod undersøgelsen,og den siger du feks må have et 10 gange så højt indhold af morfin af heroin som du må have af thc,altså hvor mange normalt fungerende mennesker udover politikkerne der har lavet loven tror på at en heroin påvirket billist er sikrere i trafikken end en ryger ?
    Jeg ville gerne vide hvad de havde indtaget da de besluttede det smiley
    Har kun røget smøger og cigarer siden loven blev indført så lad nu være med at udstille din egen dumhed ved at disse mig,men det her lort de har lavet er sku en ommer af karakter være en krumme agurker.
    God vind til jer alle.


  • Henrik H
    Henrik H Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 79
    #108   30. apr 2014 Simon Q de danske politikere udgav sidste år en folder angående hashen`s utrolig farlige og destruktive påvirkning af mennesker der indtog det,det resulterede i at nogle patienter som bruger det til medicin tog til modsvar på den,det gjorde at de danske politikere henvendte sig til holland hvor de har en anden holdning og viden om det deriblandt et misbrugs center dernede,men sjovt nok så kunne de ikke nikke godkendende til en eneste af alle de negative effekter som politikkerne havde skrevet i pjecen af uvidenhed,spørgsmålet er nu skal man tro på dem der ved noget og har erfaring med det eller skal man tro på dem der tror de ved noget ?

  • #109   30. apr 2014 Bagatelgrænsen er desværre sat så lav så det ikke giver mening.
    Men hvornår de kan måle det kommer helt an på personen.
    Jeg bliver ofte testet via urinprøve på mit nuværende arbejde men den er aldrig positiv på trods af jeg ryger næsten dagligt.

    Jeg har aldrig prøvet politiets spytprøve men den måler egentlig også bare om du har rester af THC i munden. Blodprøverne er de værste. De afslører alt.

    Hvis du har et problem med hashen så kan du erstatte det med lovlig "Spice" som bla. kan købes på hemulen.se

    ab fubinaca giver dig en følelse lidt ligesom THC gør.
    Det er et enkeltstående cannabinoid som gør dig afslappet og giver dig en kortere rus.
    THC indeholder mange forskellige cannabinoider.

    I teorien kan du være så skæv på ab fubinaca at du ikke kan gå. Men da selve ab fubinaca ikke er ulovligt så kan politiet ikke gøre dig noget hvis de stopper dig.
    HVIS du skal starte med syntetiske cannabinoider vil jeg råde dig til at være forsigtig. Stærke doser kan meget let give kortvarige psykoser!!!


  • #110   30. apr 2014 Haha.... som forventet tog denne debat den sædvanlige drejning...

    Vil lige informere, at jeg selv kører mega dårligt bil i hashpåvirket tilstand (siger ikke at jeg ikke også gør det i alkoholpåvirket) Så det er helt fint med de strenge regler. De kunne også sagtens stramme op på alkohol promillen.

    Jeg er stoppet med det pjat nu (hash), og de af mine venner som stadig ryger hash, har ikke noget liv mere... Så det gør ikke mig noget at de snart heller ikke har nogen bil.


  • #112   30. apr 2014 man skal bare have taget bilen hvis man har en promille på over 0,5.

  • Henrik H
    Henrik H Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 79
    #113   30. apr 2014 #110
    Er det ikke fedt at kunne se ned på folk der lever som du har levet ?
    Er det ikke fedt at være så frelst at du ikke kan unde andre de samme goder som du selv har haft ?
    Lyder til du har et temmelig ynkeligt liv efter min mening.


  • #114   30. apr 2014 Jeg udtaler mig ikke ud fra pjecer og andet gøgl, men ud hvad fagpersoner har udtalt.
    Jeg har lige haft undervisning i emnet, af en uddannet sygeplejerske, som har arbejdet i mange år med skadede/psykisk syge unge-sjovt nok var de fleste psykotiske pga fjolletobak.
    Men nok om det, Holland har jo åbenbart fundet de visses sten, så ryg bare løs.
    Men hold jer nu fra rattet.
    Dem jeg har set ryge fjolletobak har efterfølgende ikke været de hurtigste knallerter på havnen, så den med hurtigere reaktionstid må i længere ud på landet med.


  • #115   30. apr 2014 alle jer anti rygere derude.. tag da og hop i havet med jer.. gab hvor er i langt ude og høre på.. og jonas næste gang du går over for rødt så skal jeg personligt være den føste til at hive hæftet frem og stik dig 3k bøde og et los i kuglerne.. tag jeres dumsmarte holdninger et andet sted. lov eller ik så burde den ændres fuck systemet og fuck politikerne som osse igen viser at dagens danmark er til og hop og skide i..

  • #116   30. apr 2014 ryger dagligt og vil væde min 500.000kr bil på jeg køre bedere bil end jer fjolser

  • #123   30. apr 2014 Men så længe denne lov gælder er det enten eller! Desværre

    Jeg vælger mit kort,job og bil...


  • #125   30. apr 2014 slowrider.. det gør du ja indtil den dag det går op for dig at enten dind søn datter sider og ryger hash på sit værelse og ups så blev mister hellig pludselig et offer.. bare vent

  • #126   30. apr 2014 hvor fanden kommer børn ind i billedet?? Jeg har sku ingen børn!

  • #127   30. apr 2014 Og desuden er jeg stoppet med at ryge!

  • #128   30. apr 2014 Men kan godt følge dig...Tror ikke det er særlig fedt at have et barn der sidder på sit værelse og suger.

  • #129   30. apr 2014 men forstår ikke dit indlæg? Jeg skriver : Men så længe denne lov gælder er det enten eller! Desværre

    Jeg vælger mit kort,job og bil...

    Du skriver : det gør du ja indtil den dag det går op for dig at enten dind søn datter sider og ryger hash på sit værelse


  • #131   30. apr 2014 Den er 0 tolerance...

  • #132   30. apr 2014 Glæder mig til det samme gælder for alkohol

  • #133   30. apr 2014 Jeg vil dog takke den her lov af private årsager smiley Men den er stadig skide unfair.

  • -Sørensen-
    -Sørensen- Tilmeldt:
    feb 2006

    Følgere: 57 Svar: 904
    #134   1. maj 2014 Til sidst bliver det sådan at man mister bilen og kortet hvis man kender en der engang har røget hash eller kender som på en fredag for 12 år siden har drukket 1 øl ...

  • Martin  M
    Martin M Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 2
    #135   1. maj 2014 SlowRider....

    Det bliver kaldt 0 tolerance. Men det er det jo ikke.

    Og sig mig lige. Hvorfor må man have 10 gange så meget HEROIN i blodet før der sker en straf......????????????


  • #136   1. maj 2014 Jamen lille jesper. hvis du er så pisse sur over de regler vi har i danmark så står det dig frit at forlade landet !!!

    I vil gerne have at stoffer bliver lovligt fordi I syntes det er sjovt og ufarligt.
    har jeg ret ? (JA)

    godt så lad os lege lidt med jeres latterlige holdning.

    Nogle folk synes det er sjovt at:

    slå ihjel

    være pædofil

    køre folk ned

    smadre folk fordi de kigger forkert

    bortføre folk osv osv.

    så alt det skal da selvfølgelig også være lovligt i forhold til dig.

    Du kan godt se at det er da fuldstændig hen i hegnet at legalisere nogle ting fordi nogen finder det sjovt....


  • #137   1. maj 2014 Jeg vil endda lige sige, jeg har selv været afhængig og har i bund og grund intet i mod (hash)

    Men det er ulovligt så respektere det !


  • Henrik H
    Henrik H Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 79
    #138   1. maj 2014 Kan kun sige jeg håber de opfinder et alkometer der kan registrere indtagelse af alkohol 3 mdr tilbage og så indfører nult tolerance for at køre under indflydelse af alkohol.
    Den dag det sker så kan vi tage en lige værdig debat.
    Slut prut finale så får i ikke mere for den 25 øre.


  • #143   1. maj 2014 nej jeg erkender skam at jeg ikke kunne styre mit forbrug.

    men jeg kan godt se jeres pointe i at det er latterligt at det kan måles så langt tilbage på det punkt er jeg helt enig. MEN det er jo altså ikke hverken politiet der nogen andre der bestemmer hvor lang tid det er i kroppen...

    og smisksmask det er bestemt ikke dårlige argumenter jeg kommer med.

    du er utilfreds med narko loven (derfor skal den laves om)

    F.eks pædofile er uenig med den lov på det område (men derfor bliver den da ikke lavet om !)

    som sagt jeg kan godt følge jer i at det er plat at det kan måles i kroppen så lang tid efter.

    Men det er jo så der i som voksne må sige. godt jamen ryger jeg den her joint nu kan jeg ikke fører køretøj osv. i de næste 3 uger. og ellers må jeg tage den straf det giver.

    Det er et spørgsmål om hvad man prioriter....


  • #144   1. maj 2014 Jonas M:

    Kan fuldt ud godt følge dig, og er også til dels enig.

    MEN. Og det er et stort men. Det kan altså være et stort problem, hvis man har været udsat for passiv rygning, og man så mister pappet på grund af det. Gjorde jeg det, ville jeg satme blive tosset! Jeg har aldrig selv rørt det skidt og regner heller ikke med at skulle. Der er nok andre til at spilde penge på.


  • #145   1. maj 2014 Bilfreaken : Ja dit pap men ikke mindst din bil! pr 1 juni Hvis i har bare de mindste intentioner om at stoppe med rygningen...så det nu! Kan lige nås inden 1 juni.

  • #146   1. maj 2014 Desuden er der rigtigt mage faktorer der spiller ind når man snakker om hvor langt tid det er i blodet. Bygning-gener osv. vi ved at det sætter sig i fedt væv og sidder længere på en person med en høj fedt % fremfor en ålytynd person med en lav fedt % og meget mere forsker bla bla..

    Spyt prøven som de bruger på en kan max spore thc i 4-36 timer igl. forskere fra colobia university og enkelte andre universiter i usa mm - som man siger så kan man spore tx i blod i 4 uger MEN ved stor ryger har / er denne periode 45 dage! stopper du med ryge i eksempelvis 28 dage og suger et hvæs på en joint så er du i realitten tilbage på de 45 dage


  • #148   2. maj 2014 det med den passive rygning er jeg fuldt enig i.

    men vil det også ligge i blodet så `?

    og hvad skulle man kunne gøre ved det ?
    jeg tænker bare det kan ikke passe man skal vælge visse "venner" fra pga en narkolov.


  • #151   2. maj 2014 jamen så er helt enige smiley

  • Henrik H
    Henrik H Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 79
    #152   4. maj 2014 I england har de narkometre ala de danske men de kan måle et ca indhold som et alkometer gør herhjemme ,og det gør det muligt for dem at have en bagatel grænse der ikke straffer dig uger og mdr bagud,så det er muligt bare ikke for tumperne i vores regering der har mere travlt med at ødelægge landet.

  • #154   4. maj 2014 Håber #150 har ret! Også selv om jeg er røgfri smiley

  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #155   4. maj 2014 Underholdende emne. Forstår dog stadig ikke hvad folk mener der skal være en bagatelgrænse for.
    Hash er ulovligt i Danmark. Så nu skal der laves bagatelgrænser for ulovlige ting.

    Og jo har forstået at i tror hjemmehjælpere F.eks kan blive dømt fordi nogen af de folk de er ude ved måske ryger engang imellem.
    Tvivler på mange af dem ryger mens de er der. Og så må hjemmehjælperen jo bede dem stoppe med det mens de er påbesøg eller gå videre med det.


  • #156   4. maj 2014 Det kun et spørgsmål om tid før staten indser ligesom usa at der kan tjenes gigantiske summer på at legalisere det og bruge politiets tid på noget mere fornuftigt. Og måske koncentrere sig om højere straffe på områder som vold osv. som idag er heeelt til grin i forhold til økonomisk kriminalitiet mv.

  • #157   4. maj 2014 Det er kun pga EU aftaler at vi pt. ikke kan legalisere det men som alle ved slikker EU mv. USA langt op i røven og ligeså snart resten af staterne følger trop så kommer eu automatisk med!

  • #158   20. jun 2014 En hashrus varer typisk tre til fire timer, men stoffets sløvende virkning forsvinder først helt i løbet af et døgn. Hash kan dog spores i kroppen 4-8 uger efter
    dette er skrevet af SUNDHEDS STYRELSEN.. måske de ved hvad de skriver..

    http://stofinfo.sst.dk/Forsiden/Fakta_om_stoffer/Hash.aspx

    og så kan man lige se her også hva alkohol. koster samfundet..

    http://sundhedsstyrelsen.dk/da/sundhed/alkohol/tal-og-undersoegelser/~/media/36699807246D4ABAB2B7CB7941365C97.ashx

    bare lige så vi ved hvad vi snakker om hc.. forsat god aften, til alle ryger og modstander....



  • Henrik H
    Henrik H Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 79
    #159   24. jun 2014 #158
    Det sjove er bare de også udgav en pjece om alle de farlige bivirkninger der var ved at ryge som modtog en del kritik ,hvorefter de konsulterede diverse hollandske myndigheder og misbrugs centre som nok er et af de lande i verden der har mest viden om området,sjovt nok kunne de slet ikke bekræftige de resultater som sundheds styrrelsen var kommet frem til.
    Måske de burde nedsætte forbruget af heroin eller hvad de nu er på inde i sundheds styrrelsen så de kunne komme med facts istedet for omtågede gætterier ?
    Men det sker nok ikke for det er jo ikke første gang offentlige myndigheder her i landet vælger at udgive materiale baseret på deres egne gætterier frem for facts for at undgå at fremstå så dumme som de er.


  • #160   24. jun 2014 Uha måske man sku på politiauktion snart. Så kan man få en lækker narko/spriter vogn til en god pris.. woop woop woop

  • #161   24. jun 2014 jjaaa men enten lugter de af værthus, eller også er der brændt hul i sædet smiley hc

  • Jay-Jay .
    Jay-Jay . Tilmeldt:
    aug 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 97
    #162   24. jun 2014 Henrik H

    Har du nogen beviser/links, der beskriver din påstand mht de hollandske undersøgelser?


  • #164   24. jun 2014 Palmedingler Kommer vi nok også til at se mere af fremover ...

    Ved da er jeg ude på 2 hjul og står til at skulle mistet kortet pga. fart og der kommer blå lys i spejlet så får de satme lov til at arbejde for sagen for jeg kommer ikke til at stoppe frivillig


  • Henrik H
    Henrik H Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 79
    #165   27. jun 2014 #162
    Desværre ikke det var en avis artikel først på efteråret 13 enten jyllandsposten eller dagbladet jeg læste det i,men kan ikke finde artiklen på nettet selv om jeg ved den også var lagt ud online et andet sted da der var lidt påstyr om det.
    Men det er jo ikke første gang danske myndigheder udtaler sig om et emne uden at have styr på facts først.


  • #166   27. jun 2014 har lige snakket med en politimand i går, fordi ingen rigtig ved hvor meget, og hvor længe mm det sidder i kroppen / blodet.. han fortalte at en fest joint, kunne man typisk måle i 2-4 dage og røg man et par joint om dagen, ville man kunne måle det i
    6-8 dage, så altså det med 3 uger, og opefter, er vist en AND, , men på den anden side hvem gider sidde hjemme 2-4 dage for at ryge en lille joint, til en fest.. hc
    ps. men syntes ikke det er rimligt , denne jagt på trafikanterne, nå de godt ved man ikke er påvirket af det så længe efter, men som han sage det er ikke mig der har lavet reglerne..


  • Henrik H
    Henrik H Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 79
    #167   27. jun 2014 Ham betjenten jeg snakkede med i holstebro for nogle måneder siden sagde det kunne måles meget længere tilbage hvis man havde lidt ekstra kg på side benene da det binder sig i fedtvævet,men igen så afhang det også af hvor meget man indtog engang imellem eller dagligt.
    Men jeg er safe uanset om det er et par uger eller måneder de kan måle tilbage men synes stadig loven er lige så latterlig som dem der laver lovene i landet.
    Fanme godt det snart er valg.


  • #169   27. jun 2014 vi kan sætte vores håb på at de nye og unge politikker der kommer om 5-8 år selv er pisse trætte at alle de regler, som de gamle tosser har fundet på, smiley hc


  • Henrik H
    Henrik H Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 79
    #170   27. jun 2014 Jeg tror lidt på¨hvad H:C siger jeg tror bare de er nød til at sætte nye ind ved det næste valg istedet for at vente,rød blok har taget røven på alle dem der stemte på dem og gennemført ting der er så udanske at de ligger på grænsen til at kunne dømmes for landsskadelig virksomhed,så beholder de politikere fra denne valg periode og prøver at indsætte dem engang til får de max nogle enkelte taburetter.
    Blå blok de har det med at spænde ben for sig selv og når flere af dem stadig peger på løkke så er det ensbetydende med at flere af dem accepterer bilags svindel og derved fremstår de som rød blok der er ledet af en økonomisk kriminel som kun blev frikendt på en teknisk fejl,sådan noget tror jeg de færreste vælgere vil acceptere endnu engang.
    Så ender vi ved mit parti DF som i næsten et år nu har været landets største parti i meningsmålingerne,der er allerede en del unge iblandt dem som flere gange har nævnt legalisering,de er som bekendt et rødt parti og det har flere gange været nævnt at kommer de til magten så vil de samarbejde med enhedslisten sålænge enhedslisten accepterer deres indvandrer politik,og enhedslisten har der også været flere der politikere som har nævnt legalisering,og de er også nød til at bytte en del af deres politikere ud for at slippe af med deres nutid/fortid som samarbejdspartnere med de gamle røde partier,så er der eller kommer der en chance for at røg bliver legaliseret tror jeg nemt det kunne ske efter det kommende valg,enten går de ind og gør noget godt for danmark og befolkningen ellers ender de med at fremstå næsten som en flok (landsforrædere) på niveau med dem der har styret landet de sidste 3-4 årtier,og det tror jeg ikke de tør når man tænker på hvor meget politiker leden er vokset i landet i den periode for så ved de at der skal laves mange flere love og ansættes meget mere politi for at tvinge og underkue befolkningen til at acceptere vi skal leve i en politistat uden indflydelse.
    Kort sagt landet kommer til at stå ved en skillevej efter næste valg og jeg tror ikke de kan vælge en vej med at lave fortsat lort i det for dk og danskerne uden at det fremtvinge en hvis form for modstand fra befolkningens side,og det kan røg være med til at dæmpe,og derfor bliver de nød til at legalisere af den ene eller anden grund.


  • #171   27. jun 2014 Henrik H.. hvis du stiller op, får du sku min stemme he he . ps hørte lige bund skatten skulle stige, for at de virksomheder der sviner mest, skulle kunne svine lidt mere og billiger, og så hyler de samtidig op over folk der har brænde ovne, . vi købte ny brændeovn sidste år, pris 15.000 kr, for at den skulle leve op til miljø kravne
    og så dropper vi vindmølle planen, for skattelettelser til de fabrikker der sviner mest
    man sku tro de havde røget smiley hc


  • Henrik H
    Henrik H Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 79
    #173   1. jul 2014 Flertallet i landet har jo desværre en stor del af vejen givet politikerne den magt som de har idag,resten af magten har de taget ved løgn og bedrag over for befolkningen.
    Men vi kan tage magten tilbage fra dem ved at bruge deres egne love imod dem,feks § 32 stk 7 i grundloven gør at vi kan fjerne alle eu venlige politikere i landet som følger eu regler og direktiver blindt istedet for at rette sig efter dansk lovgivning,og hvem ville ikke gerne ud af eu ?
    Men politikere er som alle andre borgere i dette land,de tager og bruger de love som passer med deres egne ønsker og skider resten et stykke,så når de har travlt med at udpege dele af befolkningen som kriminelle gør de det kun for at dække over deres egen kriminalitet.


Kommentér på:
den nye alko/nako lov

Annonce