{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.084 visninger | Oprettet:

Nummerplader og syn. {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg har sat min bil til salg, men overvejer at tage pladerne af imens.
Der er lidt over 1 år til næste syn, men hvis så ny ejer skal have nummerplader på igen, skal den så synes først, eller kan man bare hente nye plader, så længe der stadig er syn på bilen?

På forhånd, tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nummerplader og syn.
  • #1   24. apr 2014 Nej, plader kan afhentes indtil bilen er indkaldt til syn

  • #2   24. apr 2014 Er det ikke indenfor et år efter sidste syn, man kan bestille plader uden nyt syn?

  • #3   24. apr 2014 Bilen må max være uden plader i 12 måneder, derefter kræves der et nyt syn. En udmærket regel, tænk på hvor fast bremserne kan gro , i løbet af et års stilstand.
    Er det din Jumper ? Der koster 5553 ( sjovt beløb ? ) kan du holde plader på i 3 mdr.for de 1400 kr et sæt nye plader koster smiley Her er så ikke regnet din forsikring med .


  • #4   24. apr 2014 Så hvis jeg tager den af og den så bliver solgt om 2 måneder, så kan de sagtens rekvireres uden at skulle synes, har jeg forstået det rigtigt så?


  • #5   24. apr 2014 Ja, men hvis du forventer at sælge bilen hurtigt(lav pris nu ) kan det svare sig at holde pladerne på smiley Jeg ville vente med at afmelde den så der er under et år til syn, når du skriver at det er tæt på. Så kan du hente plader i hele restperioden af synet smiley Biler med plader er tit nemmere at sælge, nogle kan ikke selv/ gider ikke selv stå for at skaffe pladerne og skrue dem på.

  • #6   24. apr 2014 Jeg vil osse sige, behold pladerne på når bilen er så billig.... Den bliver kun sværere at sælge uden....
    Men piller du dem af, så er det bare at købe nye som flere andre skriver..


Kommentér på:
Nummerplader og syn.

Annonce