{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.450 visninger | Oprettet:

Ingen skadesanmeldelse {{forumTopicSubject}}

Hej,
Jeg har været så uheldig at jeg 4 uger tilbage var involveret i en bilulykke.

Jeg holder stille overfor rødt, og pludslige kommer der en anden bil bagfra og rammer mig, så min kofanger knækker, og min bagaksel bliver bøjet.

På ulykke stedet blev vi begge enige om at der var hans skyld, jeg fik taget billeder, hans oplysninger osv.

Jeg fik ringet til hans forsikring for at anmelde skaden, og de fortæller mig at det eneste der mangler i sagen, er at han skal ringe til forsikring for at anmelde skaden, og fortælle at det er hans skyld, så jeg kan få repareret min bil.

Det der nu er, er at han NÆGTER at sende denne skades anmeldelse. Jeg har ringet, og skrevet flere gange til ham og hans forsikring, men der sker intet med sagen?

Hvad gør jeg?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ingen skadesanmeldelse
  • Nick K
    Nick K Tilmeldt:
    jul 2007

    Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 228
    #1   5. aug 2014 Du skal da ringe til din egen forsikring? Så er det dem der skal slås med hans forsikring om pengene for reparationer.

  • #3   5. aug 2014 har du kasko eller kun ansvar på din bil. Med kasko ringer du til din egen forsikring og melder skaden og sender dem hans oplysninger. Så kontakter de hans forsikring.

    Nick når det er modpartens skyld. Og man kun har ansvar, så røre ens egen forsikring ikke en finger i den sag. Kun når du har kasko vil de hjælpe dig mod en anden der er skyldig.


  • #5   5. aug 2014 Nick K - Jeg har ringet til min egen forsikring, det de fortalte mig var at da jeg KUN har ansvars forsikring på, så er det med hans forsikring jeg skal tage den. Altså at det er hans forsikring der skal tage sig af sagen, og at min forsikring intet har med sagen at gøre, da jeg kun har ansvar på.

  • #6   5. aug 2014 Det oplevede jeg på scooter i tidernes morgen. Jeg gik 10 måneder!! 10 måneder før Top Danmarks jurister tog sagen op. Få en advokat til at sende dem et brev det sætter som regel skub i sagerne.

  • #7   5. aug 2014 Sidst jeg havde en ansvarsskade, fik jeg at vide at det er blevet lavet om, sådan så du kan anmelde skaden, ved HANS selvskab, så skriver de et pænt brev til ham, og så plejer det er gå som det skal..

    For ja, ellers skulle man bare vente på at han indgav skadesanmeldelse.. smiley


  • #8   5. aug 2014 Så er der vel ikke noget at gøre udover at vente? eller hvad vil i mene?

  • #9   5. aug 2014 jo ring til politiet og sig, at manden ikke vil vedkende sig skaden

  • #10   5. aug 2014 jeg har kæmpet den samme kamp i 4 mdr, der var ingen hjælp at hente nogen steder, og så længe hun nægtede så kunne jeg ikke gøre det store, først da hendes forsikring gjorde krav hos min forsikring kunne min egen forsikring gå ind i sagen, og så fik jeg dækket min bil, min bil stod parkeret, og hendes forsikring måtte selvfølgelig æde hele lortet.
    men jeg vil give dig det et råd, ring til forsikringsoplysningen og få vejledning.


  • #11   6. aug 2014 Ring til hans forsikring og sig at de har 5 arbejdsdage til at få hjulene til at rulle, ellers laver du politianmeldelse på sagen.

Kommentér på:
Ingen skadesanmeldelse

Annonce