{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.055 visninger | Oprettet:

Bøsse betjent {{forumTopicSubject}}

Normalt kan jeg holde en pæn tone, men at vælte en lam man ud af hans kørestol og efterlade ham på jorden, er da ikke rigtig noget som bør skulle accepteres.
http://politiken.dk/poltv/nyheder/indland/ECE2263234/her-vaelter-politiet-en-mand-i-koerestol/

Ja, manden i kørestolen holder ikke kæft og har en ønske om og vide hvor hans kammerat køres hen, som han tilsyneladende ikke kan få et svar på, og så sker sådan noget. Men skal en betjent overhovedet kunne gøre den slags ting mod en lam mand?

Kender selv / har været indblandet i hvor politiet spillede alt for meget med musklerne, som jeg på ingen måde finder acceptabelt.

Hvad er din mening om det du ser i videoen? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bøsse betjent
  • #1   15. apr 2014 Jeg har på ingen måde ondt af ham fordi han er lam. Måske et skidt tidspunkt, at betjenten får nok - men jeg forstår ham ærligt talt godt. Tænk hvor meget lort de skal finde sig i HVER dag.

  • #2   15. apr 2014 Mener at fjolset på cykel aldrig skal tage ved en betjent!
    Det politiet gør er 100% i orden hvis du spørg mig smiley
    De lader ham jo heller ikke ligge, der er en masse folk som blander sig og derfor har de lige rigeligt at se til smiley


  • #4   15. apr 2014 Steffen

    Du har en lang uddannelse bag dig som betjent og skal kunne leve med meget slemmere ting i hverdagen.
    At tage 10 meter hen til en person i en kørestol og vælte manden ud af den uden og kunne have brugt andet end sin kæft, kan da på ingen måde være acceptabelt.

    De kunne have givet en bøde for ordensbekendtgørelsen (hvis det er en rigtig emsig betjent) og intet andet. Det der kan på ingen måde være acceptabelt, når manden blot har et ønske om og vide hvor hans kammerat bliver kørt hen, som han da bare kan blive svaret på hvor en er.


  • #5   15. apr 2014 Han kan da også bare holde kæft...
    - Det er ordensmagten... For min skyld, gør det ikke noget, at de statuere et eksempel over for folk, som ikke makker ret i de der situationer.
    - Videoen viser heller ikke noget om hvad der skete Før, og efter den der begivenhed smiley


  • #6   15. apr 2014 Det jeg ser i denne video er en aggressiv mand der skal pacificeres, hvilket betjenten gør på nemmeste måde. Glem ikke at han tager fat i betjentens krave!! Han skal fandme bare være glad for at han ikke fik en bøde smiley

    http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2014/04/14/145406.htm


  • #7   15. apr 2014 Ham betjenten skulle have et par håndmadder.

  • #8   15. apr 2014 Det er jo han i kørestolen der starter,,,ALLE ved, at man ikke lægger hånd på en betjent i Action!

  • #9   15. apr 2014 Shaka - Det er ikke fordi han råber at han hiver ham ud! Men fordi at han langer ud efter betjenten og hiver ham i kraven..

  • #10   15. apr 2014 Han udtaler selv at han tager fat i betjenten grundet faldet, og vil derfor mindske det ved at holde fast. Om det er rigtigt ved jeg ej.

    Synes blot at betjenten viser tegn på svaghed, og han mister besindelsen, Synes ikke en betjent skal stå og råbe sådan op, han kunne blot gå væk fra manden i kørestol, og ignorere ham.. Han kunne jo nok ikke gøre så meget i stolen..


  • #11   15. apr 2014 JEG ser en voldsomt provokerende og øjetæveindbydende (Jep det sagde jeg :D) Mand, med INGEN respekt overfor autoriteter.
    Efter adskillige advarsler, griber manden ud efter betjenten, der mister balancen, men samtidig holder igen på manden, så han ikke rammer hovedet ned i jorden..


    Handikappet eller ej.. Opfør dig ordentligt tumpe...


  • #12   15. apr 2014 Der er så mange andre måder politiet kunne have håndhævet loven på, som kunne have været og sigte manden for vold mod tjenestemand, for ordensbekendtgørelsen eller andet. Man tager ikke en mand som er lam i benene og hiver ham ud af sin kørestol, uanset om man så er prins, betjent, dørmand eller andet.

    Politiet kunne på afstand sige ''Vi kører ham til Bellahøj og kan afhentes i morgen efter 12:00'' og så være kørt fra stedet. Betjenten vælger istedet og gå hen til manden i kørestol for og være et fjols.


  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #14   15. apr 2014 Nu der ingen der ved om han bevidst væltede kørestillingens eller om det var et uheld udover betjenten selv.
    Må ærligt indrømme jeg dynes manden i kørestolen ter sig som en klaphat.

    Det kan være det var et uheld. Politifolk er mennesker og kan også fejle.

    Synes det mere sørgeligt at se folk mister mere og mere respekt overfor politiet for hver dag der går. Og er sgu nok fordi den danske lovgivning ofte er så tynd at den fjerne stort set alt magt fra politifolkene. De tør jo knap nok trække deres knipler eller pistoler i frygt for at få en sag på nakken.
    Og sørgeligt som folk så ofte skal optage dem med mobiler og diverse for at kunne stå og provokere dem i deres arbejde. Forstår sgu udemærket de nogen gange kan miste besindelsen lidt.
    Ligesom alle vi andre kan til tider.


  • #15   15. apr 2014 jeg synes han helt rigtig passificere manden, jeg synes endda generelt at politiet har for lidt magt her i danmark, der skulle være noget mere respekt for politiet herhjemme, se i tyskland for eksempel jeg kan love dig hvis du tager fat i en tysk betjent eller truer ham så kommer du sku ned at ligge omgående og bliver smidt i brummen, det kunne vi lære noget af herhjemme så kunne de unge også lære at opføre sig ordentligt

  • #16   15. apr 2014 Man må ikke efterlade en hjælpeløs person i nød, heller ikke hvis man er betjent.
    Kan love jer for at ham betjenten ikke kommer ud på toppen efter denne episode. Det at han går fra en lam person, han selv har smidt på jorden. Det viser tydeligt at ham mangler empati for andre mennesker, det alene burde koste ham jobbet på stedet.


  • #17   15. apr 2014 En af de ting der må være skod ved at være betjent i DK må da være, at du ikke kan statuere et eksempel på den måde, uden at det er forbudt. Der er ikke så meget at sige til at der findes så mange idioter, der ingen respekt har for ordensmagten. Jeg synes det han gør er iorden. Så kan det være at de har lært noget til næste gang.

  • #18   15. apr 2014 Efterlade en hjælpeløs person i nød...

    Mon ikke den unge mand SAGTENS selv kan komme op i sin kørestol...
    Men ja, han burde være hjulpet op


  • #19   15. apr 2014 Han er da helt selv skyld i det, man er da ikke hævet over loven bare fordi man sidder i kørestol.

  • #20   15. apr 2014 Mange af jer er jo dumme og høre på.
    At blive betjent kræver en uddannelse (og mere til) og det bliver du ikke hvis du er Peter Lunddin eller et andet fjols.

    Uddannelsen tager ikke 2 måneder men noget længere tid, præcis som en hvilken som helst anden uddannelse.

    Hvis jeg vælger og blive tømrer så skal jeg op til svendeprøve med et projekt jeg har gået og lavet over xx antal dage.

    Får jeg et 12tal og bliver ansat hos en mester hvor jeg laver arbejde der slet ikke kan godkendes efter den danske lovgivning, vil og kan ALDRIG være i orden, og skal ikke kunne ske med sådan en uddannelse bag sig som tømreren har valgt og tag. Det samme skal sku gælde som betjent, med at der er ting som de ikke skal kunne tillade sig, som og te sig som idioter og gøre som det passer dem.


  • #21   15. apr 2014 Man skulle næsten tro det var dig der er gået ud over shaka sådan som du tuder !

  • #22   15. apr 2014 Hvis man som betjent benytter den undervisning man får igennem sin uddannelse. Så vil man vide at man altid skal gøre hvad man kan for at undgå en fysisk konflikt, det ville han kunne have gjort ved at svare på et enkelt spørgsmål. Hvori ligger det svære i det. I stedet opsøgte betjenten en fysisk konfrontation, det er stik imod hvad har burde have gjort.

  • #23   15. apr 2014 Jeg kan tage i byen hver weekend og hoppe og danse på dansegulvet, uden problemer. Så nej, jeg er ikke lam i benene eller andre steder smiley

  • #24   15. apr 2014 så det er ok at true politi manden og tage fat i kraven på ham når man sidder i en rullestol, manden er tjenestemand i funktion om den angribene sidder i en rullestol eller ej er sku da ligegyldigt,

  • #25   15. apr 2014 Hvis politimanden har en side på facebook... så går jeg lige ind og giver et ''like''

  • #26   15. apr 2014 Fuck den fede spadser, i mere end en forstand!
    Mega smart i munden, og når det så får konsekvenser trækker man straks "jeg er jo handicappet" kortet, fuck ham!!


  • #27   15. apr 2014 Forhelvede Shaka, tydeligt at du har et forudindtaget billede af politiet...

    Betjenten ter sig jo på ingen måde som en idiot! Han pacificere en borger der langer ud efter ham og hiver ham i kraven efter at han igennem længere tid har udvist en aggressiv adfærd overfor betjentene.


  • #28   15. apr 2014 6G

    Hahahahahahaha, udvist en aggressiv adfærd overfor betjentene? Manden er 10 meter derfra (eller mere) og sidder stille i sin kørestol og kan ikke få et svar på hvor hans kammerat bliver kørt hen. Havde en af betjentene svaret på spørgsmålet så er jeg sikker på at betjentene kunne have kørt derfra og manden kunne tage tilbage til sin lejlighed på Nørrebro.

    HVORFOR svarede betjenten ikke? HVORFOR?


  • #29   15. apr 2014 Jeg vil også have en kørestol. Så kan jeg te mig som en idiot og samtidig få halvdelen af landets støtte...

    Come on... Manden i kørestolen er selv ude om det. Jeg er træt af at betjente ikke må gøre en skid. Det er da klart at vise grupperinger i dette land ikke har respekt for ordensmagten.
    Det varer ikke længe inden deres pistoler og håndjern bliver skiftet ud med vattamponer og hjemmestrikkede luffer. smiley


  • Mads J
    Mads J Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Emner: 47 Svar: 58
    #30   15. apr 2014 Men forstår ikke overskriften - bøsse betjent? Han lægger ham ned, men jeg ser da ikke at han knepper ham på videoen.. smiley

  • #31   15. apr 2014 Shaka.. Har du set videoen?
    Måske der var svaret adskillige gange inden videoen startede?

    Tror du selv på at manden i kørestol, ville have svaret "Nå jamen det er da bare i orden, så vil jeg trille hjem, god dag!"...


  • #32   15. apr 2014 Der er en del herinde der glemmer eller slet ikke ved hvordan en betjent skal agerer i forskellige situationer. Denne video viser en ukorrekt håndtering at en situation. Længere er den vist ikke.
    Det er slet ikke et spørgsmål om respekt eller hvem der er dum, men om at bevarer overblikket.


  • #33   15. apr 2014 Ud over at spørger til sin kammerat, får han hvis også lige smidt et par rimelige upassende kommentarer afsted til betjentene.
    Eller er det kun mig der har hørt det i klippet? smiley


  • #34   15. apr 2014 Du har jo ikke krav på at få af vide hvor din kammerat bliver kørt hen, når han har jogget i spinaten. Derfor svarede betjenten ikke.

    Og vil du helt seriøst retfærdiggøre at han hiver betjenten i kraven fordi han ikke får et svar?


  • #35   15. apr 2014 Martin E
    Har du set videoerne? Betjenten opsøger ikke en fysisk konfrontation, men er nød til at reagere når han bliver hevet i kraven af en borger der har optrådt aggressivt overfor dem i gennem længere tid.


  • #36   15. apr 2014 Shaka. Du tabte debatten. Cope with it

  • #37   15. apr 2014 Om jeg har set videoerne, ja det har jeg. Har du?

    Hvilke tilråd er der som er så forfærdelige at en betjent ikke kan ignorere dem og fortsætte det han har gang i?
    Han opsøger fysisk konfrontation, endda to gange mere efter ham i kørestolen.


  • #38   15. apr 2014 Hav en dejlig aften og hvis i seriøst ønsker at leve i et land uden én ordensmagt der tager sig af tingene, så kæmp for det...


    http://www.troll.me/images/bush/well-done-you-are-now-stupid.jpg


  • #39   15. apr 2014 Alene din måde at forsøge at afslutte en saglig diskussion på er rigeligt for mig.
    Synes du skulle tage et kig på det billede du selv postede.
    Lidt ligesom at diskuterer med en 6 årig.


  • #41   16. apr 2014 Shaka du har så meget et attitude problem, du kommer bare op og toppes med alle former for autoriteter.

    Man tager ikke fat om kraven på en betjent, hvad fanden er det for noget?


  • #42   16. apr 2014 At vurdere at betjenten er bøsse, ud fra at han vælter en provokerende man ud af hans cykelstol, for at han ikke kører væk i en fart (haha), vil jeg mene er lidt for utroværdigt.

  • #43   16. apr 2014 "sidder stille i sin kørestol og kan ikke få et svar på hvor hans kammerat bliver kørt hen."

    Yep yep... når man sviner folk til og kalder dem alle de ukvemsord man lige kan huske, det er det samme som at man roligt spørger hvor han bliver kørt hen...

    Men nu er emnet her også oprettet af Shaka der tror han er verdens navle og ikke skal høre efter hvad folk der bestemmer siger til ham... Lille dreng der hellere tager en kamp mod en hærdet dørmand end at smide sin fucking lortejakke...

    Nej vi sviner Hellere poilitiet til... politibetjente der har verdens mest utaknemmelige job er jo ikke mennesker, men bare dumme svin der render rundt i lorte uniformer... Det er jo ikke mennesker der skal høre på små møgsvins ukvemsord, samtidig med at folk kaster sten efter dem, samtidig med at de fra regeringens side af bliver pålagt flere og flere restriktioner... Og krav og kvoter omkring bøder... Disse Politibetjente tager jo en længere uddannelse for at få lov til at være skydeskive for små svansers ukvemsord og tilsvining i alle medier... det er da derfor de tager den uddannelse... det er da for at små drenge som Shaka kan svine dem til på nettet, og rigtigt vise alle os andre hvor stødt han er over at et fjols får som fortjent...

    Stor respekt for de MENNESKER der tager en uddannelse til politibetjent... jeg er imponeret over hvor godt de håndtere alt de lort de skal stå model til... Næh giv dem flere beføjelser... Prøv at stil dig op i rusland eller bare tyskland og svin en betjent til på den måde... Så tæller vi bagefter hvor mange tænder du har tilbage...


  • #44   16. apr 2014 Med det sprogbrug skulle han også ha haft en bøde.
    Det er direkte respektløst at tale sådan til ordensmagten. Havde han snakket roligt og ordenligt så kunne han sikkert også godt få af vide hvor hans ven blev kørt hen. Det hjælper jo ikke noget at svine folk til også regne med at de vil hjælpe dig.

    Jeg syntes det er ok at politiet lægger ham ned. For han sætter hånden på politimanden. Det vil en hver anden person også blive. Nok også anholdt og slæbt med på stationen.

    Når det så er sagt. Så er det også forkert at la ham ligge.


  • #45   16. apr 2014 hvis man ellers har fulgt med i debatten er den gut i kørestol jo i forvejen kendt af politiet og han er bla kendt fra det autonome miljø i kbh og var med da der var alt den ballade om ungdomshuset på jagtvej. han er tdiligere straffet og kendt som en potientel ballademager
    jeg ser en betjent der bare udfører hans arbejde og det er mere end tydeligt at betjenten bliver provokeret i så høj grad at han er nød til at tage affære.
    gutten i rullestolen kunne bare lade være at tro at fordi han sidder i sådan en stol er han usårlig og derfor kan han te og skabe sig som han vil.
    den betjent fortjener da godtnok en bonus i lønchecken. vores politi har et utaknemmeligt job, når de fanger en forbryder går der kun få timer før forbryderen er ude igen, vores politi bliver svinet til konstant fordi de udfører deres arbejde og forsøger at opretholde lov og orden. jeg syntes helt klart de skulle have mange flere beføjelser, for det trænger vores samfund i den grad til.


  • #46   16. apr 2014 "Hvor tager i min ven hen?"

    Ja, mr. Handicap de kører ham jo nok ikke ud til McD vel! Tror de fleste mennesker ved at hvis man bliver anholdt så er første stop en politistation.


  • #47   16. apr 2014 Jeg har den dybeste respekt for politiet. Men den strisser går jo total i selv sving og ender i en No win situation. Hvis min ven var blevet taget med af politiet ville jeg da gerne vide hvad station han skulle hen på! Det ville de fleste af os vel? Situation virker rimlig anspændt Og jeg forstår godt at kørestols brugeren tager armen op foran sig da den betjener komme flyvende hen og virker temlig truende. Hvad sker der så lige for at politimanden begynder at skubbe til ham den anden dernede. Man må filme det man vil i offentligt rum og ja også politi folk. De har endda ret til at oplyse deres nr og hvad station de er fra.

  • #48   16. apr 2014 Han skulle fandme have haft en gang pebber mens han lå ned så han kan lære at holde sin kæft til det bliver hans tur!!

  • #49   16. apr 2014 smiley

    Underholdning på 1. Klasse smiley

    Jeg havde taget ham i rullestolen & proppet ham i den samme politibil som ham den anden, færdig slut, gerne lidt hårdhændet, så hovedet eller arm kom i klemme i dørkanten...


  • #50   16. apr 2014 Alle jer der bakker op om betjenten, hvad fanden bilder i jer ind? Spasseren sidder i en rullestol og kan ikk gøre en flue fortræd! Det der bliver gjort, er magtmisbrug. Ganske simpelt. FØJ !!!!!!

  • #51   16. apr 2014 Selvom han sidder i en rullestol ændre det ikke ved at han bryder loven!

  • #52   16. apr 2014 gutten i rullestolen er jo ikke bare lam i benene, han er åbentbart osse lam i roen


  • #53   16. apr 2014 Bøsse shaka....

    Episoden er taget ud af en sammenhæng, særligt de klip der ligger på diverse medier.

    Betjenten gør det rigtige, men, han burde have hjulpet ham op igen.

    Manden i kørestolen er tydeligvis multihandicappet, ikke blot lam men hovedet må også fejle


  • #54   16. apr 2014 Ham tossen i kørestolen kunne da lige få et skud peberspray, så kunne det være han kunne holde sin kæft og lade Politiet gøre deres arbejde

  • #55   16. apr 2014 David A:

    Så fordi man sidder i kørestol, så må man gerne opføre sig som en idiot?

    Om ikke andet kan manden vel selv svare på dette emne..
    Med sin farlig smarte attitude, for derefter at begynde at tude i medierne, bliver han da nødt til at være BG bruger...

    http://politiken.dk/indland/ECE2263041/jesper-er-lam-i-benene-det-var-ydmygende-at-betjenten-vaeltede-mig/


  • #56   16. apr 2014 Helt iorden, har man ikke respekt for ordensmagten & giver dem fingeren for at passe deres arbejde, så ligger man også som man har redt...

  • #57   16. apr 2014 Sgu da ærgeligt han ikke fik den store pakke med peberspray, schæfer, og knippelsuppe....

  • #58   16. apr 2014 Lad os nu se hvad sagen ender med. Retssystemet afgører hvem der er mest forkert på den. Har dog på fornemmelsen at mange af jer herinde får en overraskelse. Men det bunder jo bare i jeres ignorance på området. Det er nemt at sidde og spille hård med div. smarte kommentarer på et forum, men når virkeligheden så melder sig, kommer I til kort.

    Regler og lovgivning er der for en grund.


  • #59   16. apr 2014 Alle andre der spiller langhåret over for politiet, bliver lagt ned til de er kølet lidt af! Har man mere ret til at være en kæmpe spasser, fordi man er handicappet?! Det er nemt at undgå at havne i sådan en situation, luk røven og lade vær med at stå i forreste række!!!
    Man har pligt til at efterkomme Politiets anvisninger, uanset hvor urimeligt man syntes det er!


  • #61   16. apr 2014 Han er jo autonom af værste skuffe & vil smide brosten fra sin rullestol efter politiet, hvis han kunne...

  • #62   16. apr 2014 Hvorfor mener du forresten at betjenten er bøsse.? er det fordi han vælter en utilpasset handikappet autonom bølle???

  • #63   16. apr 2014 Skulle man have haft det mindste sympati med ham i rullestolen, så forsvinder den da helt hvis man læser hans kommentarer under det link Jacob K skrev længere oppe.



  • #64   16. apr 2014 Han skulle sgu også lige ha punkteret cyklen, så kunne den tosse kravle hjem, her er der ingen medlidenhed.

  • #65   16. apr 2014 #50
    God humor at du kalder ham i kørestolen for "spasser" fordi han er lam og så mener det er os der er forkert på den.. Men godt vi er enige, han ER en spasser..


  • #66   17. apr 2014 Jeg synes at I gør spasserne uret ,ved at sammenligne spassere med den fyr .

  • #67   17. apr 2014 Handling = konsekvens.

    Hvis du spiller fandango overfor nogen der er større eller stærkere end dig selv, så ender du med at få problemer. Og når man er lam og sidder i kørestol, er de fleste større og stærkere end dig, så hvis du roder dig ud i problemer er det ikke okay at spille "handicap-kortet" bagefter.
    Det er det samme som det var i skolen; "man må ikke slå på folk med briller" sikke noget pladder!


  • #68   17. apr 2014 Og i dette tilfælde bliver den hårdeste konsekvens, den betjenten får. Da han ikke formår at opretholde ro og orden, men hellere vil spille unødigt med musklerne.

  • #69   17. apr 2014 Det er fuldstændig rigtig at betjentens handling også vil følges af en konsekvens, det er klart.
    Men det ændrer ikke på det faktum, at manden i kørestolen burde udvise en vis respekt for ordensmagten og ikke, bare fordi han er handicappet, skal have hele landets opbakning efter han har dummet sig.
    Jeg er ikke sikker på der ville være de samme omfattende debatter og videoklip overalt på nettet, hvis det var et flabet bandemedlem, af anden etnisk herkomst, betjenten havde taget fat i, og som efterfølgende var faldet.

    Bare det jeg mener..


  • #72   17. apr 2014 Idioten skulle være taget med til senere afstraffelse uden kameraer kørende, der er sgu brug for mere respekt overfor autoriteter herhjemme, ellers ender vi jo bare som alle de lande folk flygter fra!


  • #73   17. apr 2014 "Jeg kan tage i byen hver weekend og hoppe og danse uden problemer"....

    Liar liar, pants on fire...:-D

    http://www.bilgalleri.dk/forum/Off-Topic/1034027-maa_en_politibetjent_slaa_igen

    "Ja, det havde nok været smartere, men havde jeg set at det resulterede i at jeg røg ud derfra og ikke kunne komme ind igen (også selvom jeg ville smide jakken), hvorefter at politiet hentede mig + en bøde på 2500 for overtrædelse af ordensbekendtgørelsen"


  • #75   17. apr 2014 Hedder hondaAnaconda, har et billed af golf.

  • #76   17. apr 2014 Hvordan fanden kan i se på de mørke optagelser at betjenten er bøsse????

  • #77   17. apr 2014 RS2000mk 1

    Fordi han istedet vælger fysisk kontakt med en anden mand, fremfor istedet og svare ham på afstand = bøsse.


  • #78   17. apr 2014 Shaka du valgte også fysisk kontakt med vagterne på en bar, så du må være uber homo. smiley

  • #79   17. apr 2014 Synes det er lidt for dårligt idioten i stolen ikke får lov at puste....de kunne sikkert buste ham for sprit kørsel smiley

  • #81   18. apr 2014 Skriver at Per veerst ikke er vokset op, men kalder ham alligevel forvokset

  • #82   18. apr 2014 #77 dvs lidt ligesom når invandre bander slås.... Så det faktisk bare fordi de er bøsser????

  • Frank B
    Frank B Tilmeldt:
    nov 2013

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 121
    #83   20. apr 2014 Havde ham idioten i kørestolen talt sådan til en hvilken som helst anden, havde han fået 34 cirkelspark,

  • #84   20. apr 2014 Frank B >>

    Så du ville overflade en mand i kørestolen, hvis han råbte af dig. Det siger vist mere om dig, end om ham i kørestolen. Klap dig selv på skulderen, klaphat.


  • #85   20. apr 2014 Hvis han er stærk nok til at råbe sådan efter andre, er han osse stærk nok til at få nogle på munden da!

    Jeg har respekt for folk i kørestol nøjagtigt som jeg har for alle andre mennesker... Det er synd, de sidder der men det er ikke min skyld og jeg kan hverken gøre til eller fra.

    Men de får sgu ikke bare den anden kind hvis de sidder der og skaber sig som en idiot og tror de er fredede... Sådan foregår det sgu ikke. Hold kæft han er en nar ham i videoen! Han skulle bare have været med inde og ruske natten over, og have stukket en sigtelse i ansigtet!


  • #86   21. apr 2014 Det er Blågårds Plads. Der er set værre ting end en mand, der giver politiet en fuckfinger. Betjente i det område skal kunne håndtere den slags i stedet for at overreagere på den måde

    Haha fjols


  • #87   21. apr 2014 Og fordi der åbenbart er set værre ting i det område, så må man opføre sig som en idiot?
    Sku godt og se en betjent der tør gøre noget ved sagen, så de udskud kan se de ikke ejer det hele.


  • #88   21. apr 2014 https://www.youtube.com/watch?v=NAj26rVWK14

    Så er det sagt..


  • #90   22. apr 2014 Nu har jeg ikke læst hele tråden så undskyld hvis jeg kommer med en genudsendelse.

    Jeg syns det er bekymrende at folk får lov til at gemme sig bag et handicap og derved slipper for at følge de samme regler som os andre.

    Hvorfor må en betjent ikke afværge et angreb bare fordi manden der angriber er lam?

    Så vidt jeg kan se kom manden ikke til skade ved det og jeg syns da han gik langt over stregen.

    Den disrespekt som manden i kørestolen udviser ordensmagten som er der for jeres og min skyld så det hele ikke ender i kaos kan jeg over hovedet ikke acceptere.

    Han kom ned at ligge som han selv havde redt.

    Jeg syns der er ynkeligt at han kan være en sej karl og råbe at politiet og når så han får tilbage bagefter stortuder fordi de forulemper en handicappet.

    Hvis de havde rundsmadret en mand der kunne stå op efter den opførsel havde vi alle klappet i vores hænder over det helt ærligt hvad sker der???


  • #91   22. apr 2014 hvorfra får du den ide at betjenten er bøsse? kan da ikke se han ligger an på manden, der må være noget du ikke forstår...

  • #92   22. apr 2014 Syntes overskiften er fuldstændig hen i vejrt

  • #93   22. apr 2014 betjenten skulle have ignoreret ham eller snakket til manden med rolig blød tone, for at få manden i rullestolen til at falde ned. Derefter kan man starte en ordenlig dialog, politiet er trænet til det. Ham betjenten skulle have sig en stol inde på kontoret i stedet, det er ikke i orden at udøve magt overfor en i rullestol. Uanset hvor meget han råber op, de kan jo bare svare manden hvor svært kan det være.

    At betjentene har flere episoder i løbet af aftenen med div. idioter i byen, og at de er stresset osv er en gang ævl. Hvis de ikke kan gøre deres arbejde rigtigt og bliver stresset/psyket ud over en i rullestol der stille et simpelt spørgsmål, så skal de ikke have det arbejde. De er trænet til at håndtere mange forskellige scenarier, og denne kunne gøre anderledes det er betjenten der er en skovl, og uprofessionel.

    Men når det er sagt, så kan de to personer have været en belastning uden lige før optagelserne. Men har man arbejde som betjent skal man sku også kunne håndtere sådan småting uden at brug vold eller magt.. Det at gutten "tog fat" i betjenten kunne jo have været fordi betjenten kommer ind over ham lige i fjæset på manden og råber op. (respektløst) Det kan så være gutten har skubbet ham lidt væk, hvis en betjent gjort det ved mig ville jeg da også skubbe idioten lidt på afstand, for hvem fanden vil finde sig i det?
    Hvis jeg går hen tæt på en betjent bukket over ham (da jeg åbenlyst er højere) står 10cm fra hans ansigt og stå og råber, vil betjenten finde sig i det, vil du?

    Hvorfor skal betjenten stille sig helt hen fod til fod med rullestolen, bukke sig ind over manden og råbe ham i hovedet.

    Bare fordi man er betjent er det ikke ensbetydende med at man er en god person. Mange betjente udøver deres magt helt forkert som om de ejer det hele, og tror at hver mand skal gøre præcis hvad de siger.

    Jeg har ingen respekt for den type mennesker uanset hvilken påklædning de har på.


  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #94   22. apr 2014 Tonni du skriver "Det kan så være gutten har skubbet ham lidt væk, hvis en betjent gjort det ved mig ville jeg da også skubbe idioten lidt på afstand, for hvem fanden vil finde sig i det?"

    Hvorfor i alverden skal politiet finde sig i at blive kaldt det ene og det andet af samfundets borger som det faktisk er deres arbejde/pligt at beskytte ?
    Det er da ligemeget om de er uddannet i det. Det er da sært som folk er begyndt i dag at synes det er ok at råbe af og filme politiet i dag i deres job.

    De skulle have meget mere magt til at sætte fjolser på plads indimellem.


  • #96   22. apr 2014 Syns da det virker som en super god idé og vælte provokerende lamme folk ud af deres kørestol, så kan vi måske også begynde og stjæle ældre gnavne menneskers rolatore, eller sparke 6 årige af deres cykel fordi de rækker tunge...
    Utrolig flot måde at håndtere tingene på, stort klap til den sympatiske betjent, syns da helt bestemt det er vejen frem...!


  • #97   22. apr 2014 Han burde ikke alene være blevet væltet men burde tilbydes som ofring i en satanisk ritual, så hans autonome røv kan lære det.

  • jacob e
    jacob e Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Svar: 3
    #98   22. apr 2014 Kort og godt opfør dig ordenligt om du er lam eller ej

  • #99   22. apr 2014 Ham i kørestolen er en stor klaphat.
    Folk skal tale ordentlig til ordensmagten, det burde de sgu også kunne finde ud når de er fulde.

    Dumt emne formulering med."bøsse betjent"
    Du har åbenbart også et problem med ordensmagten.

    Respekt til politiet.


  • Kim M
    Kim M Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 10
    #100   22. apr 2014 Sjovt nok har politiet aldrig været grov for mig ???
    Kan det skyldes at jeg ikke laver noget politiet skal med i ja mon ikke og er ikke hellig men politiet er der for at skabe ro omkring os og ikke andet det er et arbejde for ¤#%¤%¤#% og folk der ikke kan forstå det syntes jeg politiet skulle have mere frie hænder til at måske give nogle typer en STOR røvfuld.
    Hvis politiet sagde til mig jeg skulle gå vidre da jeg var ung og fuld i byen så gik jeg væk og begyndte ikke at kalde dem alle de skæls ord man gør nu om dage.
    Lidt uheldig det blev optaget på video og kørt ud som om det er nogle skræmmende betjente der går rundt men jeg kan kun give THUMBS op for den betjent og han burde have en ekstra stjerne på skulderen.
    Børn i dag har ZERO respect for deres forældre og slet ingen i skolen og så når de er gamle nok til at gå i byen så rabler det for dem de tror de er konger og styrer byen som de vil og det er fordi hvis nogen lægger hånd på dem så melder de dem til dem de senere sviner til hvad er det for noget ???
    nej en rigtig politi røvfuld til dem der beder om det skulle faneme være på sin plads og jeg ville ikke være et sekund nervøs ved det BASTA???


  • #101   22. apr 2014 Shaka > Fatter ikke hvad du vil med denne tråd, du viser jo klart i mange af dine svar, at du har et kæmpe problem med politiet generelt... politiet udfører generelt et lorte arbejde, for en lorte løn, så et eller andet sted, skal de sætte grænsen, og det om der så er tale om, en med det ene eller andet handicap, alle er lige for loven, længere er den ikke. Og du vælger at udtale dig om noget, du reelt IKKE aner rottens fis om, du har bare set lidt i aviserne... at du så kalder dem for bøsser, tja, it takes one, to know one... EOD

  • #102   22. apr 2014 Det kan da på ingen måde være iorden der betjenten gør?
    Selvfølgelig råber den " lammet " person op, men er på ingen måde meget grov eller truende på nogen måde? Hvis jeg havde været personen i køreskolen, havde jeg sku nok også grebet fat i betjenten idet han prøver på at vælte mig?!


  • #103   22. apr 2014 #Kristian Guldager A
    Er han ikke grov? Hvad video har du set?


  • #104   22. apr 2014 Ham i kørestolen griber fat i betjenten. Først herefter ryger fjolset ud af kørestolen.

  • karsten g
    karsten g Tilmeldt:
    jan 2011

    Følger: 1 Svar: 2
    #105   22. apr 2014 Hvor er det typisk, fordi en betjent ikke lige gør som man mener han skal, er han straks udnævnt til bøsse. Shaka må lide af homofobi af værste skuffe eller han er måske selv skabsbøsse.

  • #106   22. apr 2014 Når man gør som man ikke skal, så er man bøsse.....

    Man skal putte tissemand i tissekone.

    Putter man tissemand imod tissemand gør man det forkert.


  • H-J K
    H-J K Tilmeldt:
    maj 2009

    Følger: 1 Svar: 34
    #107   23. apr 2014 Jesper er et ynkeligt Tudefjæs!
    Han spiller op til den helt store tur - og klynker, når han får den.

    Var dum nok til
    at steppe på et ovenlysvindue
    at te sig tosset overfor ordensmagten
    at tro at en kørestol giver fripas til uforskammet adfærd

    Anbring ham på en institution.


  • jacob e
    jacob e Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Svar: 3
    #108   23. apr 2014 til grease monky
    gør du altid som man skal Nej vel så må du jo også være bøsse smiley


  • henning o
    henning o Tilmeldt:
    okt 2011

    Følger: 3 Følgere: 1 Svar: 42
    #109   23. apr 2014 hej
    blot fordi man sidder i en kørestol behøver man ikke at have et røvsygt sprog i munden, fyren fik som fortjent,selv om det ikke lige klæder politiet at gøre sligt.
    men så kan han måske lære det for en anden gangs skyld


  • #110   23. apr 2014 Casper K: Det er stadig kun verbalt, men så kan jeg da godt se det logiske i at vælte manden..
    Uanset hvad så hjælper det jo for satan ikke at bruge vold/vælte manden i kørestolen, det er bare at nedgøre ham på det groveste.. Og som sagt den halvhjerne til en betjent er uddannet til at håndtere langt værre scenarier så hvorfor kunne han ikke bare svare manden hvor han køre hans ven hen, så ville han jo ikke side der og råbe mere..
    Eller evt snakket med ham i stedet for at stille op som en større idiot og råbe højere..

    Men ja hvis politiet skal have lov til at bruge mere magt, og udøve mere vold når der er nogen der står og råber.
    Så syntes jeg sku vi skal have Brian ind til folketinget så han kan slå knoppen af dit tosser der sider der inde og råber..
    De er da også pisse provokerende at side der og lave ændringer i regler osv uden lov af befolkningen, skulle de så ikke væltes ud af stolene osv.. Kan vi ikke bare gøre det når vi ikke gider at høre på en idiot.... Ja det lyder idiotisk ikke...

    Brug hovedet og indse den betjent gjorde ikke det rigtige i denne situation, og at ham i rullestolen er lidt af en skovl at høre på.. Hvis han have rullet hen og spurgt stille og roligt så ville han nok have haft en anden slutning på aftenen..
    Man skal selvfølgelig snakke ordentligt til svinene når de er der, de er her for det meste for at hjælpe.


  • #111   23. apr 2014 Hvorfra ved alle klogesølferne, at det var betjenten der først væltede fjolset ud af sin kørestol/knallert ?? Har i overhovedet set optagelserne fra omtal situation, hvis ikke så se en af dem her http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2014/04/14/145406.htm

    I øvrigt så SKAL folk bare luffe af, når politiet har gang i en politiforretning, og det uanset hvilken slags, ellers må man forvente at ryge enten ned, eller med.

    Og nej jeg elsker ikke politiet, MEN de udfører et stykke arbejde på lige fod, med kassedammen i Netto, eller hvem som helst anden der har et arbejde... og de udfører et usselt/utaknemmelig arbejde, til i mine øjne, alt for lille løn...


  • #112   23. apr 2014 BV >>

    Det må være fordi du ikke kender til en betjents løn, sammenlignet med den mængde arbejde han udfører. Ville sgu gerne have deres løn, for så lidt timer, de rent faktisk laver noget. Ville nærmest kunne have det job ved siden af mit eget. De får som fortjent og hvad der hører til deres uddannelsesniveau.


  • #113   23. apr 2014 hvis du tror det er et fedt job at være betjent så er du godtnok meget fejlorienteret. og så fed er lønnen nu heller ikke i forhold til arbejdstid og den risiko de løber hver dag. og hvorfra ved du de ingenting laver for deres løn


  • #114   23. apr 2014 # 112 > Du er vist ikke den hurtigste knallert på kajen...

    Efter 7års uddannelse tjener en politimand mellem 25.751,33kr. og 26.695,17kr. alt efter anciennitet, dette er så for, ca. 40 timer om ugen, med arbejde i weekender, søn og helligdage, indbefatter også risikoen, ussel behandling mange steder i deres arbejde, de kan så ved at have fast skifteholds vagter, tjene 4-5000kr. oven i, kald du bare det for en god løn... jeg gad ikke.

    Og dit pladder med, at du kunne have det ved siden af det arbejde du har, jamen så go for it, jeg gad ikke arbejde 70-80 timer om ugen for 50k om måneden...


  • #115   24. apr 2014 Hos Ncc fik jeg 29000 kr pr mdr... Som ufaglært... for 37 timers arbejde... Med fri i alle weekender... Jeg vil mene at lønnen for en betjent er direkte ussel...

  • #116   24. apr 2014 BV >>

    Kender du en betjent?
    Jeg kender op til flere, deres videregående uddannelse, varer 3 år, som ikke er meget. Har en kammerat der tjener godt 32.000 kr som betjent, under de betingelser du beskriver. Har dør under ingen omstændigheder af stress. Det er ikke hårdt at trille rundt i trafikken, størstedelen af ens dag. Vi er andre som faktisk er aktive hele dagen. Udover det, så er min uddannelse længere, men min løn på nuværende tidspunkt er også ca 20.000 kr højere.


  • #117   24. apr 2014 Er spændt på og se hvor længe tråden kører endnu smiley

  • #118   24. apr 2014 Jan falk.. Hvad afdeling var du i hos NCC??

  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #119   24. apr 2014 Tonni J er ligeglad med om det er rigtigt eller forkert. Jeg ved ikke engang om han gjorde det bevidst eller ved et uheld.
    Men ser intet problem i det. Idioten kunne passe sig selv og lade politiet gøre deres arbejde.


  • #120   24. apr 2014 Doktor A

    NCC Construction... Startede i Greve og flyttede senere ind til valby... Kørte på Luft til jord projekter...


  • #121   24. apr 2014 Oki.... Troede i fik bedre løn i de afdelinger ....har været i vejservice der lå vi på 32800 men det var 40 timer....

  • #122   24. apr 2014 Tja... lønnen var ikke fantastisk, men jeg kunne lide arbejdet... Selv om det måske ikke var det sikreste at stå og arbejde på luftledninger som der stadig løb strøm i... smiley

  • #123   24. apr 2014 Det holder vel en på mærkerne...

  • #124   25. apr 2014 Ha ha det kan man sige... smiley

  • #125   25. apr 2014 Cody som må konen jo bare være klar når du kommer hjem og er i stødet og fuldt opladet smiley

  • #126   25. apr 2014 Jeg syndes det er 100 % iorden at han vælter ham... mange til idiot (kørestols brugeren)

    han kan bare hoppe op i hans stol igen.....ingen problem


  • #127   25. apr 2014 Mærkelig overskrift ?????!!!!!!
    Hvorfor er man Bøsse fordi man opretholder ro og orden ?

    Har man flere rettigheder fordi man sidder i rullestol ? er det så ok og skabe sig og råbe af politiet? hvis det havde været en "alm" person dette var gået ud over havde der ingen ko på isen været, så havde man bare syntes det var fedt, lov er lov og ret skal være ret, politiet kan ikke bøje loven pga af man har et handicap, ( de skal tage hensyn Self og det gjorde de også) manden skulle ha været lagt i håndjern og taget med, det havde man gjort ved hvilken som helst anden person, hvis man har et handikap som begrænser en på endten den ene eller den anden måde burde ma nok også tænke sig om en ekstra gang.
    kan man tillade sig og råbe og skabe sig på den måde over for politiet så må man tage sin "straf" lige så vel som jeg måtte, det er der ingen forskel på

    PS manden i rullestolen smider sig jo også nærmest ned, men anyway
    s


  • #128   26. apr 2014 # 116 > Kan du ikke sige til de betjente du kender, at de skal lade være med at lyve over for dig... eller er de special force agenter ??

    Selve skole/praktik delen af uddannelsen, tager 3år, og giver en løn på 24.084,50kr. og 25.319,92kr., derefter går der 4år. før de er politiassistent, og der er færdig uddannet, og tjener en løn på mellem 25.751,33 kr. og 26.695,17 og først der kan de komme over 30k om måneden, og det er kun lige over de 30k...

    http://www.politiguiden.dk/blog/12-hvad-tjener-en-politibetjent


  • #129   26. apr 2014 BV >>

    De lyver skam ikke. Kender udmærket deres uddannelse og deres hverdag- Så fordi man først stiger når man har 4 års erfaring efter uddannelsen, så bliver de 4 år pludselig til en del af uddannelsen? Nej det gør de så ikke.
    Set i forhold til hvad de laver i løbet af en uge, så synes jeg at deres løn er passende.


  • #130   27. apr 2014 # 129 > Du kommer jo med ikke dokumenterede gætterier, der er INGEN i Politiet der tjener +32kilo efter 3årig basis uddannelse, og det heller ikke om de så tager den fulde pakke med weekender og helligdage...

    Kom med noget dokumentation, dels på lønnen, men så sandlig da også på, at de ikke laver dagens gode gerning. Eller er det bare varm luft!!


  • #131   27. apr 2014 #130

    Hvor skrev jeg +32.000 kr og hvor skrev jeg at det var lige efter uddannelsens afslutning? Tror det er dig der skal lære at læse i stedet for at kaste med sten.
    Med hensyn til deres arbejde, så prøv at spørg en betjent hvor mange km han køre i patruljevognen om året. Det er ikke lidt og alt kørsel er inden for arbejdstiden. De har minimum 20% færre aktive timer end f.eks. en håndværker. Betjentens 25.000 kr som er almindelig løn plus 20%, så er du på hvad en håndværker ca tjener. Men synes du bare at det er urimeligt, det bliver ikke ændret.
    Men nu du mener at de har en uddannelse på 7 år, skal de så tjene 50-100.000 kr om måneden ligesom f.eks. læger, advokater og ingeniører?


  • #132   27. apr 2014 Ja så er det jo ikke nemt, hvis du ikke selv ved hvad du skriver :o/

    Men du skrev i #116 "Har en kammerat der tjener godt 32.000 kr som betjent" godt er = over, knap = under...


  • #133   27. apr 2014 Forhold dig nu til det vi diskuterer i stedet for at lege skolelærer. Men det er måske din måde at give op på.

  • #134   27. apr 2014 Martin E

    Så en taxa chauffør laver heller ikke noget en hel dag??? Han kører jo bare bil...

    Mens de kører har de flere ting de skal være opmærksomme på end vi andre... De har konstant et job de udfører... Patruljering er sgu en del af jobbet... At køre bil en hel dag lægger faktisk ret stort slid på din krop uanset om du tror på det eller ej...


  • #135   27. apr 2014 Ja det er en del af deres arbejde, men sgu ikke noget der skal belønnes højere end det allerede bliver.

  • #136   27. apr 2014 til dem der er interesserede, bliver videoerne debatteret i presselogen i dag....bliver sendt kl. 21 næste gang...:-)


    Kan sgu ik lade være med at grine lidt af ham der råber "det her er i ekstrabladet i morgen"...der er ihvertfald ikke lagt skjul på at man fra flere sider forsøger at optrappe noget....og så hyler alle bagefter..


  • #137   27. apr 2014 Martin E

    Nej for fanden da... de skal da ikke belønnes for at opretholde lov og orden... De skal slet ikke belønnes når de står og er skydeskiver for folks brosten når der er optøjer... De skal da slet ikke belønnes for at få smidt sten efter sig bare de viser sig i et boligområde... Og de skal da slet ikke belønnes for konstant at være skydeskiver for IQ mæssigt mindrebemidlede abers skældsord og tilsvininger hvad enten det er på nettet eller I virkeligheden... Selvfølgelig skal de da ikke kompenseres for den fare de begiver sig ud i hver dag... At tage verdens mest utaknemmelige job burde jo være et privilegie ifølge dit umådeligt uintelligente hovede jo... Jeg håber fanme du en dag virkelig får brug for politiet... Jeg mener virkelig for brug for dem... Og de så ikke har tid... Så kunne det være du måske så lidt anderledes på det...


  • #138   27. apr 2014 Cody >>

    Sikke personlig du pludselig kunne blive. Kan glæde dig med at jeg ikke går og håber at der sker dig noget alvorligt, det er nemlig meget primitivt og ubegavet at sige. Men fred være med det.

    Fortæl mig endelig hvad du mener er en passende løn for en betjent?


  • #139   27. apr 2014 har prøvet at have brug for dem i forbindelse med et hjemmerøveri hos min underbo...svaret var "han ringer nok selv hvis han har et problem med det"....vil ikke sige at det er noget der belønnes...:-D



  • #140   27. apr 2014 Martin E

    De bør som minimum få mere end Jeg fik som ufaglært... Og det gør de desværre ikke...


  • #142   27. apr 2014 BV >>

    Kan du se hvordan du opfører dig som et lille forkælet barn? Jeg brugte en forkert vending ifølge dig og straks er det den du koncentrerer dig om. Du er da lidt af et ynkeligt lille menneske, du er sikkert selv offentligt ansat og føler dig trådt på. Det er skam også fint at du bliver personlig, forstår bare ikke grunden. Men ynkeligt er det da, at sidde og spille stor i kæften hjemme foran sin computer.
    Behøver skam heller ikke mine penge tilbage, klarer mig fint, i modsætning til dig tydeligvis. Se bare dit ynkelige forsøg på et transportmiddel, som har en værdi på hvad der svarer til hvad jeg brugte på fælge til en af mine biler i går.

    Kan du se hvordan det er at blive angrebet? Tænk lidt over at der måske er en der gør det fysisk i stedet for på internettet. Din attitude viser tydeligt grunden til at du nok aldrig bliver til noget sønderligt.


  • #143   27. apr 2014 Her er forresten lidt læsning. Læs under den nye betydning af den formulering jeg brugte.

    http://da.wikipedia.org/wiki/Pendulord

    Ironi kan forekomme.


  • #144   27. apr 2014 Lige en kommentar til det med at de ikke har tid... Den gode gamle med at sige at "så ordner jeg det lige selv - I kommer bare og samler dem op når i har tid" og så smække på, virker hver gang smiley

  • #145   28. apr 2014 Ham X

    Problemet er bare at hvis de er emsige kan du få en forholdsvis stor straf for trusler om vold også selvom at du ikke gør alvor af det.


  • #146   28. apr 2014 Anders >>

    At man "ordner noget selv" vil aldrig kunne tages som en trussel.


  • #147   28. apr 2014 # 143 > Ironi redder ikke alt... i øvrigt så er Wikipedia IKKE garanti for ret meget http://da.wikipedia.org/wiki/Pendulord

  • #148   28. apr 2014 BV >>

    Så ring du og tag en snak med Dansk Sprognævn, De vil så fortælle dig at min brug af den vending ikke er ukorrekt. Men igen, måske du skulle smutte ned og hente dine skolepenge.


  • #149   29. apr 2014 Hold dig nu til det oprindelige emne.... du er uden for pædagogisk rækkevide, så EOD

  • #150   29. apr 2014 Så når du springer væk fra emnet og begynder at koncentrerer dig om mit valg af ord og deres mening, så er det fint. Men når jeg så giver svar på tiltale, så er det ikke i orden. Du er sgu et sjovt menneske, men igen så undrer det mig ikke, du kan jo læse min mening om dig længere oppe.
    Hvis du nu lader være med at opfører dig som et lille barn, er det noget nemmere at føre en saglig diskussion.


  • #151   29. apr 2014 Martin E og BV hold nu! eller tag jeres pedantiske ævl til privatbeskederne det er da for lamt at sidde og læse jer to turtelduer skændes som et gammelt ægtepar om noget der absolut ingen betydning har.

  • #152   30. apr 2014 Er jeg den eneste der ikke kan se en kørestol!?

Kommentér på:
Bøsse betjent

Annonce