{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
11.100 visninger | Oprettet:

Gift til måger? {{forumTopicSubject}}

Først og fremmest:

Jeg ved godt at man ikke må og jeg ved også godt at der findes greenpeace-naturelskende-trækrammende-Fjällrävenbærende-pædagoghysteriske-frihashogvindmøller-typer som koger over nu af ren og skær raseri... Men det vil jeg ærligt talt dumpe en gang fæces på.

Til emnet:
Findes der nogen former for gift man kan give måger? Det behøver ikke være decideret gift, men andet som bare er det pureste kryptonit for måger?
På mit arbejde er vi plaget af måger. De larmer, de sviner(skider) og når deres unger er udklækket, så går de sgu også til angreb. Firmaet vil ikke ofre en krone på at få gjort noget ved det og jeg er ikke tryg ved at skulle plaffe dem med luftgevær, da de holder til hvor man ikke kan skyde på dem uden at risikere at ramme mennesker eller vinduer/ventilationsanlæg.
Så jeg har tænkt på om man kan forgifte dem. Det skal selvfølgelig være så "humant" som muligt. Vil ikke have at de lider over en lang periode, det skal være noget som er hurtigt og effektivt. F.eks giver omgående hjertestop på dyret eller lignende.

Jeg har fået fortalt at måger ikke bryder sig om stanken fra deres egne døde. Så hvis jeg kunne få aflivet 3-4 stykker og smide dem op på taget, hvor de holder til, så kunne det måske gøre det.

Og igen... Det er sikkert synd for dem og "det gør man bare ikke når de ligger på rede". Men jeg er kold i røven. De er ikke udrydningstruet og de er kun til gene for os.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gift til måger?
Kommentér på:
Gift til måger?

Annonce