{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
861 visninger | Oprettet:

Den perfekte oprettelse? {{forumTopicSubject}}

Dette er IKKE en tråd med brok over biler som ikke bliver stemt ind eller brok over andres oprettelser. Er i utilfredse, så er der masser af andre indlæg i kan læsse af på.

Denne tråd handler nemlig om hvordan DU selv synes en perfekt oprettelse på BG skal være. BG har opsat deres regler for oprettelser, men det er nok ikke altid folk stemmer efter dem.

Min personlige mening:
- Minimum 5 billeder i en god kvalitet.
- Korte og præcise data, uden kommentarer.
- Evt kommentarer skal skrives under "bemærkninger".
- Hellere kort og præcis end lang og usammenhængen.

Hvad synes i?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den perfekte oprettelse?
  • #1   6. feb 2013 Masser af data er jeg altid glad for at se. Det viser at ejeren sætter sig ind i det han har. En del gode billeder både indenfra, udefra motorrum etc. skal der også være efter min mening, det er jo trods alt et GALLERI smiley

  • #2   6. feb 2013 Det var lidt pjat med min tidligere indlæg smiley

    Personligt driver det mig til vandvid når folk ikke opfatter at det faktisk er minimum krav og er minimum krav i orden er det ikke godt nok for dem...

    De ville hellere sige ja tak til en udenlandsk ferrari end en god gammel dansk golf 2...

    For lang en forklaring er alt for langt, en kort beskrivelse er ikke nok, de ville vide mere om bilen? ja så brug google, 5 billeder er ikke nok 50 billeder så er der for mange der ser ens ud, de kan ikke se farven 100% i kabinen, de syndes at venstra hjørne på bagkofanger ikke kan ses ordenligt osv. osv. osv...

    Nu ønsker jeg at jeg alligevel ikke skulle have slettet min første indlæg smiley


  • #3   6. feb 2013 Audi'holic smiley - Det er trods alt galleri ja, men det er trods alt også reglerne der giver minimum krav som folk for det meste opfylder.... hva siger man til det?

    Alle de biler jeg har oprettet, som både er slettet igen (slettet selv) og som jeg stadig har i min galleri, altid max billeder, god tekst, intet overflødigt dog får man 1mio udstemmer alligevel...

    Tadaaaa!


  • TruckerBenny A
    VIP
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    feb 2004

    Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.771
    #4   6. feb 2013 HJÆLP TIL SELV HJÆLP
    (Gør brug af den)
    _______________
    Oprettelse af bil info:

    "5 Billeder minimum"
    - Foran
    - Bag enden
    - Siden
    - Kabinen (gerne flere)
    - Motor

    Der er plads til ialt 20 Billeder BRUG DEM
    "Samt billederne skal være i god kvalitet".
    Det vil sige IKKE:
    - Mørke billeder, utydelige!
    - Billeder af tilbehør
    - kopi billeder (mærket med DBA, BilGalleri med andre ord vandmærket billeder)

    (TAG DINE EGNE BILLEDER VISER FÅ DU INTERESSER DIG FOR BILEN).

    Også er vi nået til "Din Tekst":

    Årgang:
    Husk og skriv hvilken årgang bilen er fra - www.bilmodel.dk

    Motor:
    ccm og ventiler Eks. 1.8 20V

    Hestekræfter:
    eks. 123HK

    Fælge:
    Skriv Navn/Model og tommer (på www.bigwheels.dk kan der findes info du vil kunne bruge)

    Dæk:
    - Mærke
    - Breden
    - Højde
    - Størrelsen
    Eks. 205/55-16

    Undervogn:
    Skriv om den er Standard, Sænket eks. 40/40 (de første 40 står for hvor meget der er ændret foran og de sidste 40 står for bag)

    Bilstereo:
    - Radioen "HU" (ikke ordet Standard)
    - For højtaler (model og eventuelt effekten)
    - Bag højtaler (model og eventuelt effekten)
    - Bas kassen og forstærkeren samt andet der eventuelt er lavet

    Styling:
    Der er ingen styling på bilen
    - Planerne....

    Interiør:
    Her er intet sket o.s.v.

    Ekstra tilbehør:
    Eks.
    - Sædevarme
    - el ruder for og bag
    - el spejle.

    Bemærkninger:
    Skriv hvis der er noget du ønsker at fortælle mere om bilen som ikke skal stå i de ovennævnte punkter...

    Grunden til denne:
    - Jeg er interesseret i at der kommer Biler ind hvor man kan se bilen med god info og gode billeder gider ikke se forsøg på oprettelser hvor der er dårlig info så som:
    - Dårlige Billeder
    - Dårlig Tekst
    - For få Billeder


    HTML - Internet adresser: www.bilmodel.dkwww.bigwheels.dk


  • #5   6. feb 2013 Den perfekte optagelse er at ramme et tidspunkt på dagen hvor de små børn som har ondt i numsen ikke er online, er aldrig blevet afvist, men det var satme tæt på med alle 3 biler.. og synes ikke oprettelserne kan blive meget bedre eller personlige..

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.588
    #6   6. feb 2013 Jeg vil have mindst 10 ordenlige billeder, mindst 1 af hele bilen, motor, interiør og så har man ellers frit spil.
    En tekst som er til at læse, så ingen meter lange mellemrum, og gerne en god data omkring bilen, motortype, størrelse osv.



  • TruckerBenny A
    VIP
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    feb 2004

    Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.771
    #7   6. feb 2013 Det er lidt sjovt at emnet kommer op nu ikke Casper ? smiley

  • #8   6. feb 2013 Mener selv jeg har en oprettelse der er som jeg ønsker den. Der er forholdsvis meget data, relativt mange billeder, af en kvalitet over middel - billederne er ikke forskønnet, de viser bilen som den er, ikke som jeg ønsker den at være.

    Jeg er selv rigtig glad for meget data - det er rart at se hvad bilen er bygget af - man kan altid lære noget nyt.

    Og nej, mener ikke min oprettelse er "perfekt", der er mange der er bedre end min.


  • #9   6. feb 2013 Har aldrig været tæt på at blive afvist med nogle af mine 13 biler.. Brug da for helvede bare bare 10 minutter ekstra på at tage et par ekstra billeder og lidt tekst.. Har ALDRIG kunnet se problemet i det!

  • TruckerBenny A
    VIP
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    feb 2004

    Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.771
    #10   6. feb 2013 Okay så forstå jeg bedre, men ja hvis det har været tilfældet så ville jeg også afvise den uden at blinke med øjne,

    Jeg har nu aldrig haft problemer med at få mine biler, men det kommer nok næste gang smiley
    min beskrivelse kunne måske være bedre og mere fyldig. Men der står da hvad bilen består af og hvad den indeholder.

    Man kan faktisk samligne det med en annonce og i princippet er det vel også om at " sælge " sin bil på bedste måde til publikum herinde


  • #11   6. feb 2013 Jeg kan bedre lide når oprettelsen fortæller en lille "historie" udover de hårde facts..

    Det er røvkedeligt at kigge på en bil hvor motor og hestekræfter beskrevet med "1.6 16v --> 120 heste" lyd fx "pioneer hu, standart højtalere, og forstærker i bagegerum.."

    Folk der prøver med dårlige oprettelser..... jeg kan ikke se pointen? Hvis du ikke gider lave en ordentlig oprettelse, hvad er så pointen med at vise bilen frem?

    Jeg synes selv at jeg har gjort det meget godt, men min lille blå smiley


  • #12   6. feb 2013 bummelum!

Kommentér på:
Den perfekte oprettelse?

Annonce