{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.639 visninger | Oprettet:

Udvalg af fælge hvor ? XXR, Japan Racing, {{forumTopicSubject}}

Sidder og skal finde nogle fælge til min Mazda Mx-5 NA. den er blå. søger nogle fælge som fås i str 15-16" ca 8 tommer brede og ET mål ca 20-30.
Har forelsket mig i XXR 531 i Chrominium black
http://lsdmotorsports.com/merchant2/images2011/xxr/XXR-531-ChromiumBlack.jpg , men kan ikke skaffes nogle steder nogle der har nogle ideer til lignende fælge eller nogle gode hjemmesider med fælge i stilen med dem behøver ikke være i danmark.
Gerne fælge i stilen med Japan racing, LM, XXR, Rota osv.


På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udvalg af fælge hvor ? XXR, Japan Racing,
  • #1   24. apr 2014 Hej.
    Fede fælge du kigger på!
    madmotors.co.uk eller rarerims.co.uk har en del i samme stil.
    De er også i et lidt andet prisleje.
    Se evt. min gamle MX5 med Rota RB 8*15 ET30
    Mvh. Christian


  • #2   24. apr 2014 Tak,
    Jeg vil gå i krig med at kigge lidt der ;),
    Fin Mx.5 du har haft dig lidt samme tanker jeg har haft, antenne fjernet, tågelygte fjernet, og klare blink og reflekser smiley


  • #3   24. apr 2014 Hey, jeg kan anbefale køb af XXR fælge hos nextlevelmotoring.com i Los Angeles, der købte jeg mine, dog anbefaler jeg at du ikke køber dem i chrominium Black da det virkelig hurtig skaller af når der først er hul på lakken fra evt et stenslag og lakken er ultra tynd og du kan ridse den med dine negle uden at være voldelig , men når de er nye ser det rigtig godt ud smiley
    Ved ikke om du kan finde dem billigere men jeg gav 3200,- for fælgene og 2000,- i fragt til Danmark.
    Vh André


Kommentér på:
Udvalg af fælge hvor ? XXR, Japan Racing,

Annonce