{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hot or not
  • #1   23. jul 2014 Sorte baglygter er bare så føøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøjføøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøjføøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøjføøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøjføøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøjføøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøjføøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøjføøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøjføøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøjføøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøjføøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøjføøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøjføøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøjføøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøjføøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøjføøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøjføøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøj

    smiley


  • #2   23. jul 2014 jeg synes de er fede men på en koksfarvet arrh

  • - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

    Følgere: 50 Biler: 3 Svar: 2.253
    #3   23. jul 2014 Har du ikke lige givet dig selv svaret? smiley smiley

  • #4   23. jul 2014 synes jeg ikke jeg er usikker på om det dur

  • #5   23. jul 2014 Total fed. Kommer til at spille max.

  • #6   23. jul 2014 Hvis jeg var dig, ville jeg male bilen lyserød i stedet og få monteret et stort klistermærke med hello kitty på motorhjelmen - det er vist mere dig!

  • #7   24. jul 2014 kæft du er useriøs hvad er jeres mening?

  • #8   24. jul 2014 Ærlig mening det ser thansen Neder ud.

  • #9   24. jul 2014 ikke fra tossehansen men astina

  • #10   24. jul 2014 hvad ville i foreslå?

  • #11   24. jul 2014 Selvom det ikke er købt i Thansen, så ser det Brian agtigt ud.
    Thansen styling er et udtryk for grim styling.


  • #12   24. jul 2014 hvad vil i så foreslå jeg gør toner ruder?

  • #13   24. jul 2014 kul sort

  • #14   24. jul 2014 Ja det lyder da som en GENIAL ide med kulsorte ruder ... lige indtil palle betjent ser dig ..

    spar dine penge og køb biler som du gerne vil have de skal være fra start . en Peugeot 206 er og bliver en tøse vogn , og jeg skal lige tilføje jeg selv har en også , så det ikke for at svine dig til , men der findes ikke en fed 206er i hele verden ..




    profilbillede
  • #15   24. jul 2014 så vi ikke enige der er fuldt ud lovligt bare ikke i de forreste ruder. jeg synes ikke det er en tøsevogn

  • #16   24. jul 2014 nej de bageste må du jo gerne , men hvor fedt er det lige når det kommer til stykket ? hvis man absolut skal/vil smide penge efter en bil der ikke er noget værd i forvejen, så hellere mindre toning men ens i begge ruder for og bag.

Kommentér på:
hot or not

Annonce