{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Antal hk i toyota landcruiser kzj 90. 3.0 diesel fra 200
  • #2   24. jul 2014 Hehe fedt smiley hvor skiller det henne? Og hvordan kan man se det? smiley

  • #4   24. jul 2014 D4d ? Er det med awd? :)har set flere sportsvan, landcruiser hvor det står på smiley

  • #6   24. jul 2014 Nåår på den måde smiley troede nemlig at d4d stod for awd/ permanent træk på alle hjul smiley så blev vi Da lidt klogere i aften. Takker for det smiley go aften smiley

  • #8   25. jul 2014 I toyota sprog står D4 for højtryksindsprøjtning, og det sidste D for diesel. D4-D smiley

    Den gamle 125hk har motorkode 1KZ-TE, og den nye 163hk har så vidt jeg husker 1KD-FTV.
    De er nemme at kende fra hinanden, for på den nye ligger der en intercooler henover motoren.


  • #9   25. jul 2014 Hold hvor fedt smiley takke drenge smiley så skal jeg bare gå efter en d4d smiley eller bare en med intercoler.. Snakkede nemlig om det, da jeg skal have sådan en smiley og kan jeg få 163hk uforhold til 125 ville det kun være bedre smiley

  • #11   25. jul 2014 Har ellers kigget på en.. Men vil gerne have noget diesel smiley så der kan komme en lille sidepipe smiley :) hvad har en 3.4 V6 af ponyer ?:)

  • #13   25. jul 2014 Husk at tjekke det elektriske spær, er en kendt svaghed på dem.

  • #14   25. jul 2014 Landcruiser er god bil .. Selv kørt 200Kkm i en 120er med ~180hk d4d chippet til ~230hk ..
    200.000km som fjeld taxi med en gal dansker bag rattet .. Var sku aldrig noget med den og kunne startes i 30 minus uden motorvarmer eller noget


  • #15   25. jul 2014 Christian F: 177 eller 250 smiley det kunne da overvejes istedet for smiley det må jeg lige se på smiley

    Anders N: hvad skulle der være ved det spær der ikke var så godt.. har været ude og prøve en. smiley og testede self 4x4 med en hestetrailer på grusplads, pillede så trailer af, og slog spær til på en græsmark og det sagde ingen underlige lyde, og det trak med når man drejede højre venstre smiley og 4x4 på den jeg har kigget på er blevet brugt 4-6 gange om året i de 8 år han har haft bilen smiley og det var når de skulle op af deres stejle grusindkørsel på deres gård i sverige smiley fuld servicebog fra 5000km smiley og ham der havde den før ham jeg skal købe den af, kender jeg godt, så der er ingen probs der.. og regner ikke med at skulle bruge spær andet det er strengt nødvendigt smiley

    Erik A: kan man chippe en der ikke hedder d4d? for er ikke sikker på om det er en d4d jeg har kigget på.. kan nemlig ikke huske om der var intercooler på den da jeg kiggede i motorrum smiley


  • #16   25. jul 2014 Det er dem der har spær på bagtøjet der er problemer med, er der ikke på dem alle sammen, men dem hvor der er, har spærmotoren det med at stå af i, fordi huset er af alu og det hele irer sammen. Det skal helst bruges jævnligt.

  • #17   25. jul 2014 Altså den jeg har kigget på var det en kontakt på venstre side af rattet der lige skulle drejes smiley og ved ikke om det kun er bagakslen den spærre på eller det er begge? smiley kan du svare på det ? smiley og hvad hvis det ikke virker.. altså man ikke kan slå det til. så kan man stadig godt køre med bilen ikke ? smiley

  • #19   25. jul 2014 det kunne overvejes smiley christian smiley har set på dba smiley ku godt være man skulle tage en testtur smiley


  • #21   26. jul 2014 der er sku knald på smiley vil bare ikke have med tomatkasse smiley


  • #23   26. jul 2014 ku være man sku overveje det smiley der er sku rimelig godt træk i ser det ud til smiley


  • #24   26. jul 2014 http://www.dba.dk/toyota-land-cruiser-34-v6/id-1008829502/ det er jo tæt på mig, så kan da nok smutte ned og tage en prøve tur smiley


  • #25   26. jul 2014 Emil .. Selvom jeg er taxi chauffør så er jeg heller ikke til automat gear .. Dog var den jeg kørte med automat og selv på vinterføre fungeret det

    Ikke noget fancy triptronic eller noget men alm. gammeldags tomat gear


  • #26   26. jul 2014 Og altid kik efter rust og evt. sand .. Strand sand div steder er ikk et godt tegn. Du kan være ret sikker på at den så også har fået saltvand

  • #27   26. jul 2014 da jeg selv tog taxikørekort kørte vi i en kia ceed med aut. gear. heller ikke triptronic eller noget. og har haft en chevrolet ck1500 6.0td med tomatkasse som arbejdsbil smiley :) så kan godt køre med det, men fortrækker dog selv at køre med manuel gear, hvor jeg føler jeg har mere "styr" på optræk, overhaling osv. ved godt man kan lave kick down osv.. men lige tage en skive ned med hånden det ved man sku hvad er smiley men bare min skøre vudering smiley

  • #29   26. jul 2014 den røde jeg linker til er bare en benzer jeg fandt på dba. har slet ikke kigget på den smiley men den jeg har planer om at købe, har jeg både prøvet (flere gange smiley ) og set på lift og tjekket den yber der ganske alles. og den har lidt rust ja. det er så også en ældre bil. men intet alvorligt hvor der er huller. smiley og den har fået undervognsbehandling hvert 2 år i hele bilens levetid. i følge pava bogen der ligger i servicemappe smiley og den har aldrig set skyggen af en grusgrav/mudderhul eller andet hårdt føre smiley den har været brugt til privatbil og har slæbt en lille brenderup trailer med haveaffald smiley 4x4 på den har som sagt været brugt 4-8 gange om året til at køre op af deres stejle grusindkørsel i sverige når der er sne smiley

  • #30   26. jul 2014 Christian f. den er fra 2000 smiley så der er misundelsesafgift på smiley men har læst et sted man kan få vejet den ned. og på det girokort ejer viste mig hvor han betalte vægt og misundelsesafgift så er det vidst kun 7-8000 smiley

  • #32   26. jul 2014 faktisk kun 6200kr kan jeg oplyse. smiley slog lige nummerpladen op på nummerpladenet smiley


  • #33   26. jul 2014 ja, men kan se hun har noget ridetøj til salg. så den har sikkert siddet for en ordenlig hestetrailer med 2 heste. en minibigballe wraphø (380kg) og en masse oppakning i varerum. så den har nok lavet lidt smiley

Kommentér på:
Antal hk i toyota landcruiser kzj 90. 3.0 diesel fra 200

Annonce