{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp søges
  • #1   22. jul 2014 alt kan proppes i. det er bare et spørgsmål om vilje og hvor meget man vil lave om.
    Du skulle nok prøve med en bedre overskrift og også komme nærmere ind på hvad det er du gerne vil med din bil.
    Skal det være lovligt, hvad skal den bruges til osv


  • #2   22. jul 2014 nu kender jeg heller ikke så meget til sierra men du kan vel bruge 1,6 1,8 2,0/ v6 2,3 2,8

  • #3   22. jul 2014 Tak for de gode råd. Det skal være en motor der skal være lovlig til syn men som der også er let at tune lidt. Og passer gearkassen sammen med alle motore for det er jo en gammel bil. Hvad for en motor vil du hen vise til man skulde bruge. Og jeg har alt til at lave det så det skal ikke komme and på det.

  • #4   22. jul 2014 at skulle ud i et motorskifte, for at få flere kræfter og samtidig opnå at kunne syne den kan du godt slå ud af hovedet. Bilen er en ældre sag og til små penge kan man købe masser af biler med lidt kræfter under hjelmen til små penge.
    Skal og vil du nu alligevel igang, så er der et par alternativer. Entet gå all the way og smid en cossie maskine i, så kan den godt nok ikke synes, eller lav noget ved den motor du har i nu og derved nemmere have mulighed for at få den synet.


  • #5   22. jul 2014 Hehe..............

    www.burtonpower.co.uk de har alt til den motor, så er det bare at få far til at smide mønterne, så kommer sagerne med posten.


  • #6   22. jul 2014 Ford har en sygdom med deres topstykker de flækker og det er det jeg er ude i nu et nyt koster 10000 og holder med tun og gas i svegne 150000km det er der for jeg tænker på at købe en anden motor

  • #7   22. jul 2014 Tun og gas i Sverige????????????

Kommentér på:
Hjælp søges

Annonce