{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
643 visninger | Oprettet:

OEM stil eller 2din?? Golf IV {{forumTopicSubject}}

Hej Venner
Jeg har brug for jeres hjælp.
Det er ikke verdens største problem men så alligevel. smiley

Jeg er helt vild med at holde en stil i så meget OEM look som muligt, og da jeg skal til at købe en ny HU er jeg kommet i tvivl.

Jeg har 3valg:
Org. navi MFD til Golf - Syntes det ser lækkert ud men skærm/ GPS er totalt forældet

Org. Navi MDF til Golf - Syntes det ser rigtigt godt ud - men teknikken er igen totalt forældet

Og så sidste:
Et 2-din anlæg med DVD, NAVI osv osv.. teknikken er i "topform" med rent visuelt bryder jeg mig ikke om det..

Hvad havde i valgt???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  OEM stil eller 2din?? Golf IV
  • #1   19. sep 2013 2din er alt for fedt og et must i en golf 4...! har selv pioneer til 15k

  • #2   19. sep 2013 Nyt helt klart, er meget glad for min clarion og syns faktisk den passer godt ind, ved de kommet med en ny version,

  • #3   19. sep 2013 Har du overvejet en Car-PC?

    Det er en PC special bygget til biler, med touch skærm.

    Det er somregel langt mere funktionelt end noget originalt, og så er det langt billigere, og sjovere!

    Det har bl.a disse features:

    Musik (alle kendte formater)
    Video (de fleste video formater)
    FM/DAB radio
    Internet radio
    Navigation
    YouTube
    Browser
    WIFI
    Mixer
    Og langt mere..

    Se evt billeder af det i min profil. Det skal dog lige siges at billederne er ekstremt dårlige.

    Softwaren er noget jeg/mit firma udvikler. Hvis det har interesse, eller du vil se en demo, så kontakt mig endelig.


  • #5   19. sep 2013 Pioneers app radio til ca 3000 kr er super lækker. Jeg kører med Kenwood 2din og er bestemt glad for det. Har også holdt standard monteringen af enheder i døren dog skiftet enhederne for at holde det rimelig oem smiley

  • #6   19. sep 2013 Der er nogen der laver 2din der kan det meste i oem look. Nok det du skal gå efter smiley

Kommentér på:
OEM stil eller 2din?? Golf IV

Annonce