{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jvc headunit
  • Luske *
    Luske * Tilmeldt:
    apr 2007

    Emner: 24 Svar: 1.269
    #1   4. dec 2013 har haft modellen ældre (uden BT og USB), der døde drevet en måned efter garantien udløb , kan være jeg har været uheldig , men køber ikke jvc igen , lyden fejlede dog ikke noget

  • #2   4. dec 2013 Har du et alternativ til den ? Eneste krav er USB og Aux smiley

  • #3   4. dec 2013 Jeg har selv radioen i min Opel Astra. Rigtig fin radio til pengene, og har ingen problemer med den. Der er fint med indstillingsmuligheder. Kan godt være du ikke kan spille cd'er, men der er usb, bluetooth og aux-udgang.

    - Jeg fik den anbefalet af en i Carsound Odense, og fortryder ikke jeg købte den. Det er en fin kvalitets radio smiley


  • #4   4. dec 2013 Ok, super godt.. Tak for svarene smiley

  • Benjamin R
    Benjamin R Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 57
    #5   4. dec 2013 det eneste ved den som jeg synes er lidt trælst er at når man køre når der er mørkt så blænder det blå lys fra den rigtigt meget, man kan dog justere hvor kraftigt den skal lyse men hvert 1 minut ca. blænder den selv op for lyset og der kommer noget animations agtigt noget frem i displayet og når du trykker på en knap blænder den ned igen i 1 minuts tid, har ikke fundet ud af om det bare er mig der ikke kan finde ud af at gå ind og indstille det rigtigt eller om det bare er sån smiley

  • #6   4. dec 2013 Ja den er rimelig kraftig, men har vænnet mig til den. Ved heller ikke om man kan skrue ned. Tror jeg lige jeg vil afprøve

  • #7   4. dec 2013 Benjamin:
    Det skyldes en forkert montering, i form af en manglende "ILL" tilgang (Illumination). Hvis denne ledning er forbindet korrekt, vil lyset ikke blænde!
    Animationen (demo) kan slås fra under display indstillinger, så du slipper for det....


  • Benjamin R
    Benjamin R Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 57
    #8   4. dec 2013 du kan gå ind og lave en day/night indstilling så du selv kan justere lystyrken i displayet og i knapperne også gemme dem under enten day eller night så kan du hurtigt skifte indstilling når der er mørkt eksempeltvis smiley
    mener at indstillingerne ligger under Menu - Dimmer - brightness eller noget i den stil. skriv lige om din os selv blænder op for lyset når der er gået 1 minuts tid med lysstyrken sat på det mindste smiley


  • Benjamin R
    Benjamin R Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 57
    #9   4. dec 2013 essal: fantastisk det skal jeg lige have afprøvet en af dagene! smiley

  • #10   4. dec 2013 Benjamin:
    Cool! Hvis du har et originalt bil-specifikt ISO-stik burde dog være tilsluttet som standard, men ellers er det bare at måle efter, og koble til. Der skulle gerne være angivet en "ILL" ledning i det radio-specifikke stik/kabel....


  • Benjamin R
    Benjamin R Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 57
    #11   4. dec 2013 skal "ILL" have 12v konstant eller noget andet? smiley

  • #12   4. dec 2013 Ja...Den skal have 12V når du tænder for instrumenterings-belysningen bilen!
    Så 0V i dagslys, og 12V når det er mørkt (og du tænder lyset)..


  • Benjamin R
    Benjamin R Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 57
    #13   4. dec 2013 har ikke noget kørelys så den køre enten med 1: ingen lys 2: position 3: nærlys og jeg har ingen kørelys, men jeg finder på noget tak for hjælpen! smiley

  • #14   4. dec 2013 Det behøver heller ikke at være kørelys!
    Du har vel en arm/drejeknap der aktiverer lyset i speedometer, konsol-knapper osv? Det er den du skal koble dig på...

    Velbekomme...


  • Benjamin R
    Benjamin R Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 57
    #15   4. dec 2013 nej det har jeg ikke det jo som sagt en ældre bil men nu ved jeg hvordan "ILL" ledningen osv "virker" så skal jeg nok finde på noget smiley

  • #16   4. dec 2013 Oh, ok. Ja, så kan jeg godt se at du må igang med lidt kreativt....
    Bare lige for at forstå det helt...Er der konstant lys i dit speedometer, eller er der slet ikke lys i?


  • Benjamin R
    Benjamin R Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 57
    #17   4. dec 2013 Der er konstant lys i speedometeret.
    på lyskontakten et det tre muligheder trin 1 ingen lys overhovedet (instrumentlys slukket) trin 2 positionslys (instrumentlys tændt) trin 3 nærlys (instrumentlys tændt)
    smiley


  • #18   4. dec 2013 Havde den gamle model også med cd, USB, Bluetooth, 3 linjeudgange, aux og fjernbetjening

    Bedre radio til prisen skal man lede længe efter der fungere bare med nem brugerflade og gode indstillings muligheder smiley


  • #19   5. dec 2013 Jeg regner også med det bliver den jeg køber smiley

  • #20   5. dec 2013 Benjamin: Hehe, NU er jeg med! Got it...

Kommentér på:
Jvc headunit

Annonce