{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.977 visninger | Oprettet:

AsgerR
AsgerR
Tilmeldt:
5. apr 2013
Følgere: 3 Emner: 4 Svar: 1

Helt ny Kia Rio 1,1 CRDI 2014 - lyd opgradering? {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har lige købt en helt ny Kia Rio 1,1 CRDI, og er super glad for den! Jeg kunne dog godt tænke mig at opgradere lyden lidt i den. Det skal dog siges at det ikke skal være vildt og voldsomt, men bare lige for et par tusind kroner.

Mit eget forslag ville være bare at beholde den radio og højtalere der sidder i den (har læst at det er et okay setup), men så tilføje denne su Subwoofer ( http://udstyr.kiamotors.dk/main/show1.asp?Udstyr=2999&model=51&gruppe=5) som kan ligge under passagersædet, hvilket jeg syntes er rigtigt fedt.

Men hvad syntes i? Er der noget smartere at gøre hvis jeg bare vil have opgraderet lydsetup'et en smule? Den koster 3500 kr. INKL montering hos Kia. Men kan jeg selv installere den? Hvis jeg køber den løst koster den kun 1500 kr?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Helt ny Kia Rio 1,1 CRDI 2014 - lyd opgradering?
  • #1   19. feb 2014 Du kan starte med at oprette noget beskrivelse til din oprettelse af bilen...

  • #2   19. feb 2014 En sub er en god løsning, og køb den løst og få en anden til at montere den. Evt en fra kiaklub.dk som har prøvet det før. Det kan umuligt løbe op i 2000,- for at montere den. Du kunne også skille dine døre af, og isolere dem indvendigt , det giver utroligt meget da dine nuværende højttalere spiller op af bart metal. Støjisoleringen kan købes for under 500 dkr hos carsound.dk f.eks

Kommentér på:
Helt ny Kia Rio 1,1 CRDI 2014 - lyd opgradering?

Annonce