{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  aktiv eller slim sub
  • #1   22. apr 2014 Jeg havde en pioneer aktiv sub i min mondeo som passede i hjulbrønden, den var jeg sku glad for!

  • #2   22. apr 2014 Du kan også vælge en aktiv slim subwoofer! Nu er de to jo ikke hinandens modsætninger! Faktisk er mange aktive subs netop slim, fordi de blvier bugget så de kan ligge under sæder o.lign

    Men hvis spørgsmålet går på hvorvidt jeg ville vælge selv at købe en sub samt den rette forstærker til den eller en aktiv sub, ja så ville jeg altid vælge det første, da færdigt byggede enheder som f.eks. aktive subs ofte er en kompromis løsning, hvor producenten har valgt at gå på kompromis med det ene eller andet. Du kan naturligvis få ganske gode aktive subs, men så er vi oftest også i et prisleje hvor det du selv kan sammensætte(eller få nogen til det, som ved hvad de laver) igen nok vil være bedre!

    Køb en aktiv sub, hvis du vil have en nem opsætning med lidt mere bund i, ellers så brug lidt flere penge og lav en ordentlig opsætning!.


  • #3   22. apr 2014 den skal bruges til under sæde, eller det vil sige bag sæde på en guleplade audi a4

  • #4   22. apr 2014 Casper R

    Først skal du lige finde ud af hvad det er du vil have... Er det en slim subwoofer? Eller en af alm størrelse? For du kan få ganske store aktive subwoofere...


  • #5   22. apr 2014 det skal jo helst bare være noget der ikke fylder

  • #6   22. apr 2014 Jamen det er så nemt... Rigtig dyb bass der kan mærkes får du ikke med en Slim enhed... hvis den ikke fylder noget gør lyden det meget ofte heller ikke... Men de kan da give en smule bund i lyden...

  • #7   22. apr 2014 ja.. syntes bare en kasse med en sub i er mega grim!

  • #8   22. apr 2014 Tja sådan er vi forskellige... Synes ny sådan en kasse kan laves ret pænt:

    profilbillede
  • #9   22. apr 2014 Har den Pioneer aktiv sub der ligger nede i reservehjulet. Gider ikke bruge halvdelen af mit bagagerum bare for at folk kan høre mit dunke dunke musik.

    Den spiller udemærket.


  • #10   23. apr 2014 Anders K

    Tja nu laver jeg snart anlæg i kærestens bil... Diskret og vellydende, uden at optage så meget som en cm af bagagerummet... Og der vil faktisk blive monteret 2 stk 8" subwoofere fra SKAR audio... og ikke en eller anden billig møgløsning med en aktiv enhed der ikke er afstemt til bilen... men hey... Nogle vælger den lette billige og oftest dårlige løsning... mens andre laver noget der bare er lækkert fra starten af... smiley


  • #11   23. apr 2014 Har bedre ting at bruge mine penge på, end at bruge det 5 dobbelte for at få lidt bedre lyd smiley Vi kan sagtens snakke om at bassen har mere bund, men come on.

  • #12   24. apr 2014 Anders K

    5 dobbelte? Vil faktisk tro du har givet mere for dit end jeg har for det jeg laver... Såeh???

    Den pioneer aktive du snakker om til hjulbrønden er vel ikke denne? Pioneer TS-WX610A... som koster 1590 kr...

    Sjovt... de SKAR VD 8 enheder jeg smider i damens bil koster ca det samme... Og forstærkeren havde jeg alligevel til at ligge så den koster mig ikke noget...


  • #13   24. apr 2014 Du skrev billig møg løsning..

    Og jo det er den. Den spiller glimrende for hvad den er, min kammerat som er bil stereo freak blev meget overrasket. Men ja, den vinder ingen konkurencer eller får folk nede ved grill baren til at vende hovedet.


  • #14   24. apr 2014 Tja det er en møgløsning...

  • #15   24. apr 2014 Jaaa

Kommentér på:
aktiv eller slim sub

Annonce