{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
860 visninger | Oprettet:

kabel førring seat leon {{forumTopicSubject}}

Hej Bg.

Jeg skal til og lave anlæg i bilen og ville lige høre og der er nogle ting man skal vare obs. på generelt og så lige nogle tips til at få ført phono kabler fra radio til forstærker for syntes godt nok ikke der er ret meget at gøre med.. det der er tale om som skal monteres er:

2 Komponentsæt
2 forstærkere
1 sub
radio er monteret.

på forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kabel førring seat leon
  • #1   24. jul 2014 Sørg for, at holde signalkabler adskilt fra strømkabler. Og så husk, at der til forstærkerne, skal trækken en "remote" ledning, som gør at de tænder og slukker sammen med radioen.

    Og så lav en rigtig god stelforbindelse, hvor evt maling er slebet væk.

    Ellers er det sådan set bare at tage sig god tid og lave det ordentligt første gang smiley


  • #2   24. jul 2014 smiley jeg har hørt noget om ruderne i dørene er lidt trælse at rode med..

    det er en seat leon 1p fra 08 fik denne guide her:

    http://www.no1wok.co.uk/cupra/dpf.pdf


  • #3   24. jul 2014 shit, det er da lavet så bøvlet som overhovedet muligt, at tage dørbeklædningen af! smiley
    Godt jeg ikke selv kører VAG...

    Men nok om det. Det med dørbeklædninger, er jo forskellige fra bil til bil. Jeg kan dog på det kraftigste anbefale, at nu når det er så stort et arbejde bare at tage beklædningerne af, at du lydisolerer dørene - det er virkelig noget der gør en forskel!

    Det koster en smule mere, men er en god ting at gøre, da det hindrer uønskede vibrationer, og højner lydkvaliteten


Kommentér på:
kabel førring seat leon

Annonce