{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sub 2000 watt x 2
  • #1   22. aug 2014 De er på 600w Rms i enten 2 eller 8ohm pr enhed. så jeg ville gå efter en forstærker der ka levere omkring 1200wrms mindst.

  • #2   22. aug 2014 Tja... en 1200 watt rms burde kunne gøre det... mindre kan faktisk også... mere effekt er også fint... det handler ikke så meget om Watt men om kvalitet...

  • #3   22. aug 2014 Har i nogle bud på en bestemt?

  • #4   22. aug 2014 Har en 2500w monoblok der vil kunne klare det

  • #5   23. aug 2014 SinusLive klasse d monoblok, kører selv med sådan en bandit. Det kan varmt anbefales, og så fås de til en super pris som returvarer, dog testet og med fuld garanti osv.

    http://www.car-hifi.de/product_info.php?products_id=468&XTCsid=1c4f8f7e0168a64278638afeec953e7f


    profilbillede
  • #6   23. aug 2014 Prisen er god på de Sinus live forstærkere... De levere massere af effekt... kvaliteten er vidst så som så...

  • #7   23. aug 2014 Anders H

    Synes du ellers har oprettet den i markedet... hvorfor vil du så virke som en klam type der prøver at prakke folk noget på gennem forum? Du har måske ikke tænkt over det men det er sådan man virker når man som det første nævner det man selv har til salg herinde... smiley


  • #8   23. aug 2014 Pris vs kvalitet mht Sinus live syntes jeg er super fair, især iforhold til hvad man ellers ser i butikker herhjemme. High end er det ikke, men absolut heller ikke det modsatte.
    Jeg syntes at forstærkere idag koster mange penge. Jeg snakker om ganske almindelige forstærkere som kunne være Pioneer eller Alpine.


  • #9   23. aug 2014 Cody
    Manden spurgte efter nogle bud ... Det var blot et bud....


  • #10   23. aug 2014 dapper dan

    Forstærkere i dag er sgu da ikke dyre... Ikke set i forhold til kvalitet...

    Der er blevet ryddet meget op på det danske marked og der er længere og længere imellem lortet... Vi slipper for lort som Megakick, raveland. purple power, (ja det var sgu discount møg) Jensen, mchammer. osv osv... Den slags lort var da billigt men lige til at lukke op og skide i...

    Sinus Live forstærkeren er en no bullshit power forstærker, der dog ikke har skyggen af lydkvalitet... Den kan levere en del effekt... men men... 750 watt rms... fra f.eks.Sundown, Gladen, DD audio, Eller Audio System, eller Audison vil faktisk være langt bedre... lyde højere og mere kontrolleret end 1500 watt rms fra Sinus Live forstærkeren... Pga. bedre komponenter, og dermed bedre kvalitet... og prisen er faktisk ikke så høj igen...


  • #11   23. aug 2014 Ja det godt med dig Cody...

  • #12   23. aug 2014 Sinus Live SLA 1500. Blev lavet af SoundMagus Som også laver Xzound's Forstærkere... (behøver jeg sige mere? )

    Og bare det at du skriver "godt med dig" Viser hvor lidt du ved...

    Tør godt stille en forstærker op imod den Sinus live forstærker der, som kan prygle den til den tuder... Hvad var det nu en SLA 1500 kostede fra ny? Omkring 2500 kr? Hvad er det nu denne koster: http://www.sound4wheels.dk/sk-1500-1d
    Hov vent nej det er jo snyd... til næsten samme pris får man mere effekt Og bedre kvalitet... (PS: Sammenligner kun med danske priser)

    Denne har også næsten samme pris: http://www.sound4wheels.dk/dd-audio-cm600 Og den vil også være mere kontrolleret og lyde højere end SLA 1500'eren...

    Nu er det også Unfair sammenligning da SLA1500 er en gammel sag og disse er helt nyudviklede... Så selvfølgelig vil der være bedre komponenter i...


  • #13   24. aug 2014 Det stadig godt med dig Cody...

    Sinus SLA 1500 koster 1700,- imod 2400,- for det du linker til. Lad mig regne for dig: 700 kr mere.
    På spec siden ligger de da tæt. 1500w rms vs. 1700w rms. Havde prisen nu også bare gjort det...
    Frek responsen er også betydeligt pænere på den "gamledags" Sinuslive blok.

    Og at samme firma laver xsound osv er da et tyndt argument at lufte. Du bilder altså dig selv ind at SoundMagus kun producere skod forstærkere ?

    Cody du lukker jo bare varm luft ud ! Prøv lige at tjek hvad x sound producenten har af historie og udmærkelser bag sig:
    http://www.soundmagus.com/?about&history

    Der bliver b.la nævnt navne som Gibson osv...


  • #14   24. aug 2014 Årh ha søde lille mand da... Sinus Live koster 1700 kr... I UDLANDET.... I danmark har prisen for den forstærker altid ligget over 2K... Så ikke flere løgne vel? Den sælges så ikke i Danmark mere... Eller rettere jeg har ikke set den hos en forhandler i DK de sidste 2 år...

    På specs siden ligger de ikke tæt... Med bedre komponenter i SKAR forstærkeren får du en forstærker der levrer mere effekt... men med en meget bedre kontrol... Ting Som dæmpningsfaktor, effektivitet, Signal/støj forhold er langt langt vigtigere end watt... Selvfølgelig det ved man jo ikke hvis man er totalt uvidende omkring bilstereo... men du skal nok lære det engang...

    PS: Lad os kigge lidt på de der sjove Udmærkelser:

    Nov. in 2002
    Designed to build successfully 1st 800W digital amplifier;
    Sjovt. det lavede flere andre også... året før...

    Jan. in 2004
    Designed to create successfully 1500W digital amplifier;
    Ja noget alle andre også lavede... så intet specielt i det...

    Nov. in 2004
    Completed to design and promote to market with a new series of Hi-Fi 2CH and 4CH amplifier G150/E150, SOUNDMAGUS won the FIRST even with its first time to attend EMMA national final game.
    Nu har DLS f.eks. haft biler med i EMMA der har vundet langt langt mere... og så vidner det mere og montørens evner og ikke om deres forstærkere... Desuden vælger de ikke at fortælle hvilken klasse der var tale om...

    Nov. in 2007
    Completed research on high reliability and high level product of 2000W digital amplifier;

    Der havde DD 2 år før lavet en 4K forstærker... Såeh hvad specielt er der i det?

    Og resten er i samme stil... De har ikke lavet noget specielt...

    Og Sinus Live forstærkeren var endda dårligere kvalitet End den Sound Magus solgte under eget navn... bare billigere...

    Jeg har stået i butik og solgte de SLA 1500 forstærkere... Og rigtigt mange var fejlbehæftede... Flere end hvad der burde være acceptabelt... Men hey du ved jo bedre for du kører med en selv? Sorry. men det er en udmærket forstærker hvis man bare skal have en masse watt... men den mangler kontrol og finesse... Og det giver desværre en dårlig lyd...


  • #15   25. aug 2014 - Dapper Dan - Nu skal du regne med at vare som dansk forhandler får hjem fra udlandet af den skal de jo betale 2 x moms af. (påstår cody i hvert fald) derfor er de dyre i danmark end i udlandet.

  • #16   25. aug 2014 Kunne vi holde os til at hjælpe trådstarter, og diskutere i privaten smiley

  • #17   25. aug 2014 http://www.pricerunner.dk/pl/125-745761/Bilforstaerkere/Sinus-Live-SL-A-1500-Sammenlign-Priser så sinus live kan godt købes i Danmark endnu.

  • #18   25. aug 2014 Ville det ikke være bedre med en http://www.avantix.dk/catalog/product_info.php?cPath=199_24_23_81&products_id=5448 ? smiley

  • #19   26. aug 2014 Jens peter C

    Jo det ville faktisk være et ret fint match til de subs...


  • #20   26. aug 2014 Lasse P

    Den må jeg give dig... den er til salg i DK... Fra et tysk Firma... (Conrad er tysk) Til 2400 kr sjovt nok... smiley men ja havde ikke lige set den på Conrad... Ellers sjovt, fordi førhen så man den jo næsten hos alle forhandlere... nu er det kun lige dem der har den... smiley


  • #21   26. aug 2014 Cody, conrad har også raveland, crunch og basetech smiley

    Hvis bare i det mindste at kvaliteten kunne følge med conrad's egen forstærkere som de lavede en overgang til stuen til små penge. smiley

    Lasse P, hold nu bare din kæft. At dig og cody har/havde en diskution betyder ikke at vi andre gider læse om det i hver eneste emne og ja jeg har nok set hvordan du kæfter op midt i et eller flere forum emne så gå et andet sted hen og bliv en troll.


  • #22   26. aug 2014 rene k

    Tja hvad Conrad ellers har havde jeg ikke kigget på... men måske derfor de aldrig har haft min interesse... smiley Uha raveland... Vi havde en der kom til en konkurrence et år og mente hans anlæg var noget af det vildeste... Raveland subs, Og forstærkerene så jeg ikke... 3 stk 10" og han regnede mindst med 140 dB... Han spillede kun lige omkring de 130 dB... Det var sgu ærgeligt synes jeg... Ikke at han ikke spillede højere men at hvem der end har haft solgt ham møget har løjet og svindlet så han troede det var vild kvalitet han havde i bilen... Sgu synd for manden...

    Crunch behøver jeg ikke kommentere på... bare det at det er det licensbyggede møg fra tyskland burde få enhver til at gå uden om det... Og basetech kender jeg ikke... Men det er som om jeg kan regne ud hvilken overdådig kvalitet der er tale om... (Eller mangel på samme smiley )


Kommentér på:
sub 2000 watt x 2

Annonce