{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rainbow
  • #2   1. sep 2014 mizz

    Hvad er der galt med rainbow? smiley


  • #4   1. sep 2014 jeg vil lave et setop med

    3 sub
    4 mellem højtaller
    4 diskant smiley
    men er dug ikke helt sikker i nu så kan stadig tales fra det er åben for ideer smiley


  • #6   1. sep 2014 ca 15000 smiley


  • #7   1. sep 2014 Hey. Jeg vil høre mig lidt omkring. Rainbow er til den lyse ende. Spørgsmålet er om du ønsker rystebas eller god lyd

  • #8   1. sep 2014 god lyd men skal også være hæftet:)



  • #9   1. sep 2014 jeg har monteret mange af deres prudukter (hjulpet Carsound Esbjerg med montage) og jeg har selv haft flere af deres højttaler og subs i mine egne biler gennem de sidste 7 år og jeg har været ganske tilfreds

    men naturligvis findes der også andet og billigere mærker som også gør det godt


  • #10   2. sep 2014 Skal også siges jeg mest høre techno og hip hop smiley

  • #11   5. sep 2014 Fed plan... de 4 mellemtoner og 4 diskanter er det hele vejen rundt i bilen? eller kun foran?

    3 subs? Ikke altid en god idé medmindre du har helt styr på ohms lov...

    Rainbow kan være ganske fine... personligt er jeg ikke den største fan... men det er kun fordi klangen måske ikke falder i min smag... er selv mere til Audio System. Eller DD Audio... Eller Morel... (Morel er virkelig godt)



  • #12   12. sep 2014 mellem tone og diskant skal hele vejen rundt smiley


  • #13   8. mar 2015 hej jonas
    jeg er ikke selv expert men var selv i tvivl
    fik så hjælp af cody, han ved sku hav han snakker om, men det var først da jeg selv var ude og lytte til
    både Audison voce rainbow germanium og gladen det gik op for mig hvad jeg skulle gå efter.
    jeg lytter til rap og rnb og der syntes jeg voce og germanium gør det fint til mine øre.

    med andre ord er sound system som religion specielt når du spørger herinde
    råd som alle vil komme med tag ud og lyt, eller hør om der er nogle herinde der vil vise deres setup frem held og lykke


  • #14   8. mar 2015 Yup, det bedste er at tage ud og og lytte sig frem... Desværre er der mange rigtigt fede produkter hvor man næsten er nødt til at tage chancen da de ikke er mulige at komme til at lytte til...

  • #15   8. mar 2015 Helt klart kunne selv godt tænke mig at have hørt noget focal i samme klasse som ovenstående men er ved at være træt af at vente smiley

Kommentér på:
Rainbow

Annonce