{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Org VW radio fra ny model i gammel VW
  • #1   17. sep 2014 uddyb dig lige... en rcd i en golf 2,3 ,4 vente eller hvad du nu end vil. men hvis det er fra en touran f.eks. over i en polo,passat fra 05 - 2011 kan du godt. dog vær opmærksom på nogle komfort bokse skal opgraderes da den vil æde strøm evt.

  • #3   17. sep 2014 Ja, du får jo bare ikke alle de fede funktioner med, og så vil du nok være bedre tjent med f.eks. Pioneer i samme prisklasse.

  • #4   17. sep 2014 Fik bare en ide om at bygge en i min 98' transporter på et tidspunkt. Kan godt lide det originale look, det store enkle display og følelsen af knapperne osv.. Og de er tit cheap tilsalg på dba..

    De æder strøm? Kan det løses med en halvstor kondensator? Selvf mangler der alle de funktioner som de nye har, men det gør der jo også i en alm radio smiley


  • #5   17. sep 2014 jeg har en rcd 300 til salg evt smiley ja, hvis jeg smider en rns 510 rcd 310 eller lign. i min bil, og den ikke er født med den komfort boks der ikke æder strøm, ignen problem.. men hvis du gør det på den bil uden komfort boksen ved jeg ikke. da det slet ikke er samme system jo smiley

Kommentér på:
Org VW radio fra ny model i gammel VW

Annonce