{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
366 visninger | Oprettet:

Emil M
Emil M
Tilmeldt:
19. jun 2014
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9

Slidt anlæg hvad skal jeg vælge {{forumTopicSubject}}

Hej bilgalleri jeg har en mazda 3 sport hvor der standard sider bose højtaler i. Men de er blevet lidt trætte da de som sagt er standard og bilen er fra 06.
Så ville høre om nogle vidste hvor jeg evt kunne få fat på nogle nye da jeg synes de spiller godt. Eller vis nogle kunne give råd om noget bedre ville det være helt perfekt .
På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Slidt anlæg hvad skal jeg vælge
  • #1   22. sep 2014 Du synes de spiller godt men de er slidt?
    højtalere har jo ikke en begrænset levetid som sådan, medmindre de er blevet mishandlet, så jeg forstår ik lige hvad det er du mener der er sket?


  • Emil M
    Emil M Tilmeldt:
    jun 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
    #2   22. sep 2014 Det er fordi jeg har hørt hvordan de lyder fra nye af i en anden bil. Og har lige købt min bil og der kradter de helt vildt og det er ikke fordi jeg skurer helt og op for anlægget. Har prøvede at skrue ned for bassen i dem men det jeg ikke så meget ved mindre jeg slår bassen i dem helt fra

  • Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

    Følgere: 14 Svar: 2.886
    #3   22. sep 2014 tjek lige ophæng/montage (løse) derefter ledningerne til højtalerere er uden brud og om der er andre strømkredse der mangler stel da det kan give "støj" højtalerne som sådan kan ikke blive trætte....

  • Emil M
    Emil M Tilmeldt:
    jun 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
    #4   22. sep 2014 Tak skal jeg prøve

Kommentér på:
Slidt anlæg hvad skal jeg vælge

Annonce