{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.239 visninger | Oprettet:

App/smart headunit {{forumTopicSubject}}

Jeg er på jagt efter ny HU til min golf5. Jeg har udelukket original rns510, da den er for begrænset til mit brug. Jeg ønsker noget der kan klare spotify og Wimp og håndtere bakkamera.
En løsning er en andriod HU http://www.lightinthebox.com/da/glade-android-4-2-2-7-2-din-bil-dvd-afspiller-til-volkswagen-med-gps-bt-rds-wifi-canbus-kapacitiv-touch-screen_p1884297.html
Fordelene er at der er alle tænkelige apps til samt bakkamera indgang plus indbygget BT. Ulempen er en opstartstid på 15 sek!
Alternativet er en pioneer sph da120 appradio med Carplay, da jeg har en iPhone. Fordelene er hurtig opstart plus integration af telefon, dog ikke mange apps. Ulempen er man skal have kabel i telefonen hver gang, plus alt stemmestyring er på engelsk (Siri) den kan ikke vise tekstbeskeder på skærmen, kun læse dem op - på engelsk:(

Er det andre fordele/ulemper jeg har glemt? Pioneer radioen er ca 1300 kr dyre plus man skal købe en ramme til bilen og den ser ikke ligeså pæn ud. Hvad ville i vælge?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  App/smart headunit
  • #1   11. okt 2014 RNS510 understøtter bakkamera,

    Spotify burde kunne køre over din telefon m. bluetooth, alternativt kan du købe en billig ipod og ha liggende i bilen altid, der enten kan gøre det over bluetooth ,eller AUX?


  • #2   11. okt 2014 Jep rns510 understøtter bakkamera, men Navi'en er mildest talt ikke det bedste på markedet. Bluetooth er ekstra udstyr og koster ligeså meget som en anden HU. Jeg vil gerne væk fra at tænde BT på telefonen og skulle betjene telefonen hvergang man skal skifte playliste osv., syntes det virker ret old school.
    En andriod enhed med wifi kan synkronisere wimp/spotify playlister når man parkere tæt nok på huset. Med carplay er playlisterne også altid opdateret, det samme kan man ikke sige om en iPod, den løsning syntes jeg også er lidt gammeldags


  • #3   12. okt 2014 Det er det samme som android vs Apple telefon mæssigt men det lyder lidt som om du hælder mest ttil android tingen men tag den der har flest fordele for dig og ikke hvad andre synes.:)

  • #4   12. okt 2014 Fedt anlæg det kunne jeg også godt finde på og købe

Kommentér på:
App/smart headunit

Annonce