{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad vil det koste?
  • #1   19. nov 2014 hvad er ok bas og hvor højt er højt

    men sats på at det koster fra 10,000 kr og op med alt


  • #2   19. nov 2014 Du er umulig at give et tilbud på.

    Hvad er kvaliteten? skal det bare være noget brugt thansen bulder og brag så koster det ikke ret meget, men skal det være nyt, med reklamationsret/garanti på alle delene, nye kabler i god kvalitet, lyddæmpning (stor fordel i de små skrabede biler) og rimelig skjult installation, så kræver det bare så meget mere arbejde, men resultatet er derefter.

    Mit eget krav til musik i bilen ville nok koste omkring 10,000 for et almindeligt sæt, men skulle jeg have hvad jeg gerne ville have, så er vi nok mere oppe i de 25.000.

    Men igen, hvad kræver du. Du kan jo få det smidt i hvor tingene bare er most ned i siderne eller du kan få revet hele gulvet ud så tingene er lagt pænt og ordentligt.


  • #4   19. nov 2014 bagage er for tøser, rigtige mænd handler ikke noget der a) ikke kan være i lommen b) ikke skal hentes på trailer smiley

  • #5   19. nov 2014 Tal for det Rasmus!!
    Hvad vil det koste hvids der en der skulle sætte det på for mig, præcIs det du snakker om?


  • #7   19. nov 2014 Er det egentlig svært hvis man aldrig har prøvet det før eller hvad?

  • #8   19. nov 2014
    Mortada S

    Det er slet ikke så dyrt som mange går og tror... men det gøjl som der linkes til fra Ebay, er da ikke noget man ville anbefale til nogen... Coax enheder foran i bilen? Det er da kun noget man bruger hvis enhederne sidder i toppen af instrumentbordet...

    Hos en forhandler kan du godt regne med minimum 350 kr i timen for montering... Det er ikke svært at montere, men man skal altså gøre tingene rigtigt... Ellers kan du ende med afbrændt anlæg... eller værre: afbrændt bil...


  • #10   19. nov 2014 Det er svært hvis du ikke har prøvet det før.. prøv og kontakte carsound fx.. rimelig produkter + de monterer.

  • #11   19. nov 2014 Hvad lægger i ordet "okay" ? Altså nogle mener at okay bas er noget der kan høres km væk.

    Og okay lyd? I min verden er okay lyd, korrekt lydbillede, vinkling af enheder, min. 2-vejs system samt en sub til de dybe toner.

    Andre mener okay lyd et et sæt jbl højtalere til 449 i thansen.

    Så uddyb det lidt nærmere


  • #12   19. nov 2014 God overskrift...

  • #13   19. nov 2014 Selvfølgelig behøves det ikke at være dyrt, men du kan spare en del ved at købe det over Ebay.DE
    Hvis du ikke ligefrem vil have at det koster flere tusinde og bare vil have lidt lyd.
    Så tag og køb den her, her får du altså alt med. Subwoofer,forstærker,kabler osv.

    http://www.ebay.de/itm/PIONEER-GXT-3604B-Basspaket-2-Kanal-Endstufe-Verstarker-30cm-Subwoofer-Kabel-set-/350977526045?pt=Komplettanlagen&hash=item51b7e4091d


    Der er selvfølgelig også flere at vælge imellem.
    Du skriver bare Subwoofer paket inde i søgefeltet.:-)


  • #14   19. nov 2014 Husk - lyddæmpning, som kræves ... til opnå en OK lyd i bilen.
    Hos Carsound - lydisolering af kun taget i en sedan koster 4000,- uden materiale.

    Men du kan spare mange penge, hvis du lave nogle ting selv. Som andre siger - dette ikke så svært, som man kan tro.


  • #15   19. nov 2014 Spar tak. Det svinger jo fra bil til bil. Mht prisen. Ligesom de forskellige butikker giver forskellige tilbud.

  • #16   19. nov 2014 Amar R

    Fordi alle ved jo at til et godt anlæg der hører kun subwoofer og forstærker til... resten er jo pisse ligegyldigt... og billigt pioneer er jo helt igennem fantastisk... Især fra ebay... selv om det vidst nok fås til samme pris i DK... smiley


  • #18   19. nov 2014 # Cody

    Hvorfor skulle det ikke være godt sådan en pakke? Er det fordi det er fra Ebay?
    Hvis han så også har tænkt sig højtalere er det jo noget helt andet.
    Jeg vil da meget gerne have at du lige linker til en dansk hjemmeside med sådan en pakke smiley


  • #19   19. nov 2014 Amar R

    Her er et bedre sæt til samme pris: http://www.hilmars-audio.dk/shop/hollywood-bassaet-4696p.html

    Såeh?

    Desuden: "Hvad vil det koste hvis jeg skal have et anlæg i min aygo med okay Bass og okay høj lyd? Vi snakker alt inkl." Dette er trådstarters spørgsmål... alt inkl betyder altså et komplet anlæg... Ikke bare en subwoofer... Eller du læste måske slet ikke mandens spørgsmål?

    Og nu vi er ved komplette pakker så vil dette passe rigtig fint til sådan en lille bil: http://www.hilmars-audio.dk/shop/audio-system-m-5593p.html Subwooferen kan med garanti byttes til en 10" evt. med en anden type kabinet så den ikke optager hele pladsen... Igen et meget bedre køb end den pioneer Basspakke... no offence...


  • #20   19. nov 2014 Gad vide hvor meget royalty du får ved hilmars, du linker altid dertil smiley Pioneer laver nogle ganske udemærkede produkter til prisen. I en aygo handler det mere om støjdæmpning fordi bilen generelt er en støjpakke af plademetal.

    Du siger også at du kan få det pioneer til samme pris i dk, det var vel egentlig det han gerne ville se? (jeg har ikke selv googlet så skal ikke sige om man kan eller ej, men bare for at gøre tingene klart)

    /out


  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.382
    #21   19. nov 2014 Hilmars virker lidt uprofessionelt, men mon ikke der er andre gode steder at shoppe?

  • #22   19. nov 2014
    Rasmus H

    Såeh fordi man ikke er HTML nørd og laver fantastiske hjemmesider, Så er man uprofessionel omkring bilstereo???


  • #23   20. nov 2014 Carsten

    hvor meget får du af kommunen for at komme med tåbelige indlæg her?

    Jeg har intet med Den forretning at gøre... Jeg linker til de steder jeg mener har de bedste produkter til prisen... Men du er da velkommen til at finde en bedre pakke til prisen... For jeg linker ikke til det skrammel fra Renegade der ikke er pengene værd...


  • #25   20. nov 2014 Balle.

    hvorfor??? M-line forstærkeren kan tage signal direkte ind fra højttalerudgangene fra HU... Der er indbygget hi/low converter... man skal bare samle højttalerudgangene i phonostik... Og forhandleren kan jo sagtens hjælpe med det...


  • #27   20. nov 2014 Cody, nok mere end du gør, jelly much?

    har ikke linket til renegade har jeg? nej fint, har også sagt det er trash men er fint til Brian B der bare skal ha nummerpladen til at rasle.

    gider egentlig ikke bruge tid på at finde en masse skrammel uden at vide hvad TS rent faktisk skal bruge, men de mindre pioneer serier er stadig OK, har aldrig sagt de er bedst, men ok, hvilket de er, don't even argue.


  • #28   20. nov 2014 Nej jeg har ikke tænkt mig at diskutere det... Du tager fejl så der er ikke noget at diskutere... De mindre pioneer serier er ok... Ja hvis man ikke kender til andet så er de... Men pioneer er bare ikke godt i de mindste serie... til gengæld når du kommer op i en enhed som denne: http://www.pioneershop.dk/produkter/92-bilstereo/5713-pioneer-ts-sw3002s4-subwoofer/
    Så er der tale om en rigtig fin enhed... Faktisk yderst vellydende... Eller denne: http://www.pioneershop.dk/produkter/130-reference-serien/4694-pioneer-ts-w01rs2-subwoofer/ men så er vi deroppe hvor vi har fat i Pioneers Ypperste grej... Der er tale om virkelig guf for øregangene... Men tale vi 500 til 1000 kr klassen så er audio system, Gladen, Hertz, og mange andre altså langt mere interessante... Det mest ærgelige er at pioneer ikke har noget i mellemklassen mere... altså fra 1000 kr til 5000 kr...Der havde de ellers Champion serien førhen som faktisk var ganske god...

    pioneer laver virkeligt godt grej... men til prisen er de billigste enheder ikke OK... For der er alt for meget der er bedre...


  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.382
    #29   20. nov 2014 22#

    Har intet med deres hjemmeside at gøre.
    Du behøver ikk lægge ord i munden på mig.
    Har handlet der en enkelt gang, og det virkede ikke helt proff, derfor.


  • #30   20. nov 2014 Rasmus H

    ok fair nok... det er dit indtryk af det... smiley


  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.382
    #31   20. nov 2014 Præcis!

    Sådan er det med alting.
    Nogen oplever lort, med f.eks et bestemt bilmærke,
    mens andre er meget tilfredse. smiley


  • #32   21. nov 2014 Hvorfor kontakter du ikke en butik der også montere og får et tilbud i stedet for at spørge alle mulige her inde der bare kommer med gæt på hvad der moske koster smiley

  • #33   21. nov 2014 Man skal bare huske - intet er gratis under solen
    mvh
    Spar Tak


  • #40   21. nov 2014 Balle

    Nogle tror at fordi det spiller højere så er der bedre lyd... De forstår ikke at de bare får elendig lyd ved en højere lydstyrke...


  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #41   26. nov 2014 hey du kører i en lille billig fra a til b bil kæresten har en og lyden er faktisk udemærket at bygge andet i vil være et kæmpe arbejde da det eksiterende anlæg er integreret i instrument bræt

    hvis du vil have bedre lyd skulle du måske handle dig til lidt mere bil først før du leger med gejl


  • #43   26. nov 2014 rene L

    Sludder og vrøvl... Min kæreste har en Kia Picanto... Den bygger jeg da anlæg i... det er utroligt nemt endda...

    At bygge nyt anlæg i bilen er nøjagtigt lige besværligt om det er i en stor dyr audi eller om det er i en aygo... Så det du skriver er noget fims..


  • #44   30. nov 2014 Hvad med et par JBL Control, 2-vejs, set i Tyskland til 1.000 for et sæt, de er i kabinet og spiller super, kan ligge på hattehylden.

    https://www.google.dk/webhp?sourceid=chrome-instant&rlz=1C1CHMO_daNO561NO562&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=jbl+control+


  • #45   30. nov 2014 Man burde snart lave en funktion som gjorde, at inden man oprettede emne, ville den lige skrive "Vil du spørge Cody først" -Ja- -Nej- smiley Det kunne spare en masse tråde!

  • #46   30. nov 2014 Well, han ved jo noget om HiFi, men ingenting om biler, så det er vel fair han kommer med noget konstruktivt og samtidig støtter sin svoger Hilmar smiley

  • #47   30. nov 2014 At bygge nyt anlæg i bilen er nøjagtigt lige besværligt om det er i en stor dyr audi eller om det er i en aygo
    -Hvis du mener det seriøst, har du ganske enkelt lavet alt for få monteringer når det kommer til stykket!!! Der er KÆMPE forskel på, hvor let det er at trække kabler, adskille dele, fjerne paneler osv.
    Ligeså er det stor forskel på, hvor let det er at lave noget så "simpelt" som en falsk bund, da bagagerummets udformning har alt at sige for, hvor let det er.

    Aygo'en er i mine øjne én af de absolut letteste biler at arbejde med, både i forhold til kabeltræk, men ligeså meget i forhold til at lave bagagerum!


  • #48   30. nov 2014 Essal

    Øhhh det er jo heller ikke rigtigt... hver bil har sine udfordringer... Men ok bevares, faktisk må jeg da indrømme at audi'en faktisk er mere besværlig på mange punkter end en Aygo... Men hver bil giver sine udfordringer... En opel Astra har f.eks. oceaner af plads til kabler osv... Til gengæld er interiøret sat tåbeligt sammen så det er et helvede at skille ad... Min lancer f.eks. er utroligt simpel at skille ad... Til gengæld er den spækket med kabler osv at der er plads til 0 og en skid... En VW golf er så noget af det letteste at montere i da den kan skilles ekstremt nemt ad... Og der er massere af plads... Audi kan give nogle udfordringer samme med BMW... Selv om BMW faktisk slet ikke er så svært når først man lige har skildt den ad første gang... Altså hver bil har sine udfordringer... Og synes ingen har været synderligt svære eller lette at montere i... Så din antagelse omkring hvor mange biler jeg har monteret i... Den er fejlagtig... Ingen bil er så besværlig at den er direkte værere end andre... Nu er jeg jo en relativt stor gut, Så en Aygo er for mig lige så besværlig som en Audi... Ja den er lettere at skille ad, men man har jo ingen plads at arbejde på... mens en audi er bøvlet at skille ad, men arbejdspladsen er jo enorm i forhold til...


  • #49   30. nov 2014
    Allan

    Hmmm du har en meget lav IQ eller sådan noget??? Må du have... Det er eneste forklaring på den sidste udtalelse der... Ja det må sgu være den eneste forklaring på det...


  • #50   2. dec 2014 Bare gaz mand:)

  • #51   2. dec 2014 Allan

    Det kan vi da også påstå det jeg skrev var...


  • #52   4. dec 2014 Haha smiley

Kommentér på:
Hvad vil det koste?

Annonce