{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
673 visninger | Oprettet:

Anlæg Seat leon fra 2012 {{forumTopicSubject}}

Jeg har en seat Leon 1,6 TDI Style fra 2012. Jeg har monteret en Aktiv Subwoofer Pioneer TS-W610A

http://www.thansen.dk/bil/autoudstyr/hifi/subwoofers/aktiv-subwoofer-pioneer-ts-w610a/n1200266498/pn-755244714/

Alle ledninger er trukket korrekt, men mangler at tilslutte den til radioen, da der ikke helt er plads. Ledningerne ligger nu inde bag radioen (Har en VW RNS-310 Navigation System). Min bil Har det der can-bus strømstyrringsystem. Vidste jeg ikke da jeg købte bilen, så det gør det hele lidt mere besværligt.

Er der nogen her inde der har forstand på sådan noget, og som kan give et par gode råd? smiley

Jeg bor i Stouby ved Horsens, hvis I måske kender nogen i nærheden der kan finde ud at sådan noget.... Har snakket med Seat i Horsens, men de har ikke forstand på det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anlæg Seat leon fra 2012
  • #1   19. dec 2014 Hvad er problemet??? Der står klart og tydeligt i manualen hvor den tilsluttes... Har din HU RCA? Hvis ikke bruges øverste eksempel.... hvis din HU har RCA, Så brug nederste eksempel...

    Canbus systemet har intet at gøre med tilslutning af subwoofer...

    Ja det kan gøre det tricky at sætte den til remote... Men der bruger du bare øverste eksempel... f.eks. sæt forstærkerens remote til noget der tænder samtidig med der kommer tænding på bilen... Eller bare giv den en kontakt... hvad er problemet helt nøjagtigt???


  • #2   19. dec 2014 He he... Kom til at se hvor du skrev du boede... Jeg bor i Barrit... smiley men er på sjælland lige nu indtil jul dog... smiley


  • #3   19. dec 2014 Barrit, ja det var tæt på da. Nej men problemet er min radio/gps mm. Der er ikke nogen steder jeg kan sætte ledningerne til bagved, som jeg lige kan se det. Kunne godt finde ud af det i min gamle bil, men det var også en anden radio der sad i. Jeg ved meget lidt om anlæg, men har bare prøvet mig lidt frem, og læst mig til meget af det.. Alt er lavet på nær tilslutning til radioen.

  • #4   19. dec 2014 DU skal tilslutte din sub til et sæt højttaler ledninger... burde Være mulig at finde

Kommentér på:
Anlæg Seat leon fra 2012

Annonce