{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
660 visninger | Oprettet:

lidt mere lyd i en ny fiesta 1.0 {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige købt en fiesta som jeg får i næste uge en gang.
Det er som ikke fordi anlægget ikke kan spille overhovedt men lidt mere bas kunne jo være rart.
Jeg har før i tiden haft et kæmpe Brian anlæg i min bil men det er slæt ikke det der er meningen.
Jeg vil have noget jeg helst ikke kan se og som ikke optager plads i bagagerummet.
Jeg vil helst heller ikke pille ved rasten af std anlægget men bare tilføje noget bas.

Min ide var at købe sådan en lille flad aktiv 8/10"sub som kan ligge under sædet. Men er de noget værd? Og hvilke en kan anbefales?


Kommentarer på:  lidt mere lyd i en ny fiesta 1.0
  • #2   2. apr 2015 Jeg må have et link kan ikke finde noget på hjemmesiden.

  • #4   2. apr 2015 ja men det er jo lige præcis det jeg ikke vil eller gider, jo jeg ville da godt have en eller anden ekspert kom og gjorde alt dette så det bare blev perfekt men kunne forstille mig sådan en løsning ville løbe op i en del penge og jeg vil ikke have en eller anden tosse til at splitte min helt nye bil ad. og jeg gider ikke selv smiley smiley

  • #6   2. apr 2015 tak for linket den ser jo fin ud. nogle der ved hvordan den spiller i forhold til dem man kan købe hos carsound?
    Når du nu siger den er original til bilen hvad er der så anderledes ved den end de andre man kan købe?
    Er den anderledes (letter) montering end ved de andre der findes på Market, eller har den noget specielt samspil med original anlægget?
    Hvad kræver montering af sådan en, strøm direkte fra batteri og phono stik op bag til original radioen ?


Kommentér på:
lidt mere lyd i en ny fiesta 1.0

Annonce