{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Størrelse højtaler ?
  • #1   18. apr 2015 Til en golf fra 2007 skal du have 6,5" enheder... smiley

  • #2   18. apr 2015 Ok men har du en side hvor man kan se det.
    Vi er nemlig nogle kammerater som forgæves har prøvet at finde et sted hvor man kan se det. smiley


  • #3   18. apr 2015 Nu skriver du 07 Golf.
    Gælder det så også GTI ?


  • #4   19. apr 2015 Ja det gælder også gti

  • #5   20. apr 2015 Cody.
    Du skriver at det er 6,5" hele vejen rundt.

    Men i min GTI er der 6 højtalere foran.
    1. Diskant i hver side oppe ved a-stolpen
    2. En lille mellemtone enhed lige over armlæn/greb
    3. Nede imod hjørnet i døren.

    Og bagved kun nede imod hjørnet i døren.

    Jeg er stensikker på at der kun skal bruges 4 stk. 6,5"
    Så hvad str. Er så de to mindre enheder. smiley


  • #6   20. apr 2015 Arh stop nu... Har du tænkt dig at købe hver enkelt enhed for sig selv og derved køre aktivt setup? Eller vil du bruge et 3 vejs komponentsæt???

  • #7   20. apr 2015 Se det ved jeg faktisk ikke.
    Har ikke skide meget tjek på det.

    Men kom bare til at se på døren og så at der var et stort og lidt mindre højtalergitter.

    Og gik derfor ud fra at det lille ikke kunne være 6,5"

    Derfor mit sidste spørgsmål.


  • #8   20. apr 2015 Ok... Jamen så lad os lige fjerne tvivlen... Når du spørger hvilken størrelse højttalere der passer så regner vi kun med Mellemtonen... Eller rettere Kickbassen... den nederst i døren... Men ja der er plads til et 3 vejs sæt med 4" mellemtone og diskant ud over... Men det får man jo med når man køber et 3 vejs komponentsæt...

  • #9   20. apr 2015 Sådan der.
    Det var præcis det svar jeg ønskede smiley
    Tak.

    Og sorry at mit ? Måske ikke var rettet helt ind smiley


  • #10   20. apr 2015 Du skal ikke sige sorry...

    Det er svært for en som mig helt at vide altid hvad folk mener... Efter flere år med bilstereo er det som om man mister evnen til at forstå folk hvis de ikke bruger de korrekte termer... derved bliver folks spørgsmål mest af alt til en rebus af de svære der skal løses... Man glemmer ofte at ikke alle har brugt den samme tid på de samme ting... smiley


  • #11   23. apr 2015 Hehe sandt og tak smiley

  • #12   24. apr 2015 Nå Cody nu virker du til at være ret så velbevandret i bil hi-fi
    Så mit næste spørgsmål er.
    Er det aktive højtalere der sidder i min GTI ?
    Skal lige siges at det med sikkerhed er de originale standard højtalere der sidder i.

    Eller kan jeg roligt købe et 3 komponent sæt med delefilter diskantdome 4" og 6,5" ?

    Håber du kan svare på dette smiley


  • #13   24. apr 2015 Aktive højtaler = med indbygget forstærker.


  • #14   24. apr 2015 Ja det tænkte jeg nok måtte være det samme som stue hi-fi.
    Men mit spørgsmål er så bare kan det virkelig være en standard opsætning i en Golf GTI ?


  • #15   24. apr 2015 Tvivler sgu på de er aktive smiley

    Et 3 vejs komponentsæt lyder ikke forkert i sådan en


  • #16   24. apr 2015 Når man snakker om aktiv og passiv i højttalere til bilstereo... så er det opsætningen man snakker om... smiley Dvs. passive deleing betyder at man bruger de ofte medfølgende filtre... (Super god løsning)

    Aktivt setup betyder at man har en DSP eller ens HU med indbygget mulighed, som sørger for frekvensdelingen til alle enheder... Kræver lidt mere viden omkring tingene kan man sige. smiley


  • #17   24. apr 2015 Jeg kan ikke få dig til at tage billeder af de steder du mener der skal sidde højttalere??? For har ledt efter billeder af interiør på golf 5 gti 2007 og der er godt nok en del forskellige versioner...

  • #18   24. apr 2015 Jo tager et par stykker i morgen og lægger dem ind her smiley

Kommentér på:
Størrelse højtaler ?

Annonce