{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.559 visninger | Oprettet:

Daniel M
Daniel M
Tilmeldt:
6. nov 2011
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 4

BMW E46: Dynavin N6 eller andet? {{forumTopicSubject}}

Hejsa,

Jeg er på udkig efter et nyt anlæg til min BMW E46, 328i fra 1999.
Har kigget en del på Dynavin N6, og læst en masse om det på nettet.

Der er et overvæld af funktioner, men synes ikke rigtig der er noget konkret om lydkvaliteten, og ville derfor, inden jeg bestiller (Den er jo halv-pebret :p), lige høre om der var nogle herinde, som har erfaringer med den? Og om der evt var andet nogen kunne anbefale?

Pft.

//Daniel




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMW E46: Dynavin N6 eller andet?
  • #1   5. maj 2015 Lyd kvaliteten skulle være i højsæde jeg har også undersøgt en del om dynavin og det virker somom det er kræs!!

  • #2   5. maj 2015 Jeg har haft en d99 model og det var langt fra en succes.. resulterede i tilbageleveringen, men har ikke hørt noget dårligt om n6 endnu smiley

  • #3   5. maj 2015 Jeg ville helt klart kigge på Avin's model til E46.
    Jeg ved at på E46fanatics er Dynavin datid. Alle køber Avin nu. Super lækker!!


  • #4   5. maj 2015 Har N6 i min - lyder rigtig godt, har dog kun kørt med ekstern forstærker

  • #5   6. maj 2015 Skrev lige til et firma i Usa som forhandler begge dele og skrev jeg gik op i sound quality.. :

    Hi Lars,

    If SQ is your priority the Dynavin N6 is the unit you should be looking at. It was designed with that in mind.

    The Android based units are all about flexibility, and SQ is not part of the deal.

    Thanks,

    Jeff Bechtel
    J&T Distributing/Navigation Solutions
    2385 S. Sarah
    Fresno CA 93706


  • Daniel M
    Daniel M Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 4
    #6   11. maj 2015 Mange tak for svar smiley Det lyder til, at jeg bare skal have fat i Dynavin N6'eren så, regner nemlig også med at koble en ekstern forstærker på.


Kommentér på:
BMW E46: Dynavin N6 eller andet?

Annonce