{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
764 visninger | Oprettet:

Hvilken forstærker ?? {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg står og skal til at have anlæg i min bil, og jeg har bestemt mig for at jeg skal have 2x GTX12 subwoofers i ( http://autohifi.dk/index.php?route=product/product&path=63_96&product_id=166)

Jeg har dog spørgsmål til hvilken forstærker jeg skal have.

Som jeg har forstået det skal jeg have en forstærker der er på minimum 1200 watt, da hver af de 2 subwoofers er på 600 watt RMS.

Mit spørgsmål går så på hvilken forstærker i vil anbefale, som er god og holdbar men som samtidig ikke koster en bondegård.
Og hvis der kun skal tilkobles 2 12" subs, skal det så være en 1 kanals eller en 2 kanals ?

Jeg vil helst ikke bruge meget mere end 1500, men hvis det ikke er muligt at finde noget til den pris, så må jeg jo smide lidt mere. smiley

På forhånd tak!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken forstærker ??
  • #2   8. maj 2015 Jeg er ved at få hjælp og vejledning til lidt bedre produkter fra KJ-TEK.DK
    Men ellers tak for hjælpen Tommy smiley


  • #4   8. maj 2015 Ja jeg vejleder til egne produkter, baseret på det er produkter jeg ved noget om.

    Omvendt hvis jeg vejlede om produkter jeg ikke ved noget om, ville det jo være vildledning.

    Jeg har mit fokus på de produkter jeg bruger, sælger og anbefaler, ikke hvad der findes på markedet, det er så stort at jeg ikke tror på nogen ved alt om det hele.


  • #6   8. maj 2015 KJ-Tek's produkter er ganske fine...

    Som forhandler vil det også virke dumt at rådgive folk om konkurrenternes produkter... KJ kan f.eks. ikke rådgive omkring mine... smiley Ligsom jeg nok ikke ville rådgive omkring KJ's produkter... (Det er dog ikke fordi jeg ikke kender dem)


Kommentér på:
Hvilken forstærker ??

Annonce