{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
557 visninger | Oprettet:

Citroen Picasso... {{forumTopicSubject}}

Hej Venner...
Som i kan se har jeg en Citroen picasso. Men vil gerne have andet anlæg i bilen.
Mit problem er så, at jeg stadig gerne vil kunne bruge ratbetjeningen... Er der et andet end det orginale (skrammel på 4x10watt) anlæg som virker, både på ratbetjæningen og i displayet i instrumentbordet..
Eller er der nogen der ved om der er mulighed for at sætte en forstærker på det orginale anlæg, selv om at der ikke er phono out....
mvh.
Jesper


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Citroen Picasso...
  • #1   3. jun 2006 Tror nok at det er VDO...
    Samme anlæg sidder også i Citroen C5...


  • #2   3. jun 2006 Tak Jesper N
    Men det lader til at det bliver en meget omkostelig affære at sætte et Sony anlæg i..... (Er ikke så meget til Sony)
    Er der nogen der har kenskab til andre muligheder...


  • #3   6. jan 2007 Ja, du skal have en lille ledning som er et adapter så du kan sætte ratbtjening til den nye radio, jeg ved ikke om man kan med alle men nogle ved jeg man kan, men den lille djævel koster ca 800 kroner. Jeg kan godt strække armen lidt hvis jeg vil have nyt anlæg i.
    Nu ved jeg ikke lige om du har den pind ellerdet er monteret i rattet, men f.eks thansen hansen har et headunit hvor du kan montere en trådløs fjernbetjening til at sætte på rattet. Men jeg har ikke erfaringer med det.


Kommentér på:
Citroen Picasso...

Annonce