{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.290 visninger | Oprettet:

Jonas C
Jonas C
Tilmeldt:
27. maj 2015
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Peugeot 107 Stereo {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen. Jeg har netop fået en Peugeot 107 i 18 års fødselsdagsgave af min familie. Jeg er meget glad for bilen - men jeg kunne godt tænke mig at få en ordentlig radio og nogle bedre højtalere. Lige pt. er der kun 2 højtalere i bilen, og de er oppe ved forruden, og de spiller ikke særligt godt..

Problemet er, at jeg virkeligt ikke har styr på biler/bilstereo'er.. Jeg kunne godt tænke mig et nyt anlæg og nogle gode højtalere i bilen, til en fornuftig pris for en 18. årig..

Jeg håber i vil hjælpe mig.. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Peugeot 107 Stereo
  • #1   27. maj 2015 tjek carsound.dk smiley de har nogle gode tilbud.

  • #2   27. maj 2015 Du skal finde ud af hvor mange penge du vil bruge, ellers får du ingen brugbar hjælp.
    start evt med at finde ud af om din bil er forberedt til højtalere i dørene og hvad størrelse der kan sidde der.
    Jeg vil stærkt anbefale et komponentsæt, med en forstærker i enden


  • #3   27. maj 2015 du skal ud til en ophugger og ha fundet nogle dør sider med montage til højtaler i nogle modeller er der nemlig 16,5 cm højtaler i dørene , det giver bedre mulighed for go lyd , da de 10 cm der sidder i front rude ikke kan gi særlig meget lyd , selv med bedre højtaler.

    profilbillede
  • #4   27. maj 2015 jeg ville nok kigge på nogle 6*9 højttalere også lave en hattehylde. det er ikke så svært og behøver ikke koste så meget. obs der skal dog trækkes to ledninger fra radioen om til hattehylden.

  • #5   27. maj 2015 Jacob G

    Ja og så får du da en ELENDIG lyd!
    Store dominante højtalere i bag, og små højtalere foran.. De drukner jo totalt, og vil give et fuldstændig åndssvagt lydbillede...

    Jeg er absolut ikke nogen ekspert, men man går satme ikke galt af et komponent sæt foran, og en sub i bag smiley


  • #6   28. maj 2015 jeg har gladen rs 100 komponent sæt. 4" sidder oppe ved forruden og diskanten ved side spejlene.
    Også en 10" sub bag i.
    og det lyder super godt, synes jeg ihvertfald.
    Også selvfølgelig en forstærker til subben. Og en til komponent sættet (:


  • #7   28. maj 2015 tag ud til en seriøs bilstereo forhandler hvor du kan høre noget forskelligt og få det du synes lyder godt. Han kan også hjælpe dig med hvad der skal til for at montere det. Kan se du er fra kbh så er carsound i Holbæk et godt bud det ikke er for langt væk hvis du vil køre lidt længere så hilmars-audio på låland

  • Jonas C
    Jonas C Tilmeldt:
    maj 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #8   8. jun 2015 Tak for hjælpen alle sammen! smiley

  • #9   8. jun 2015 Hvad er du endt med? smiley

  • Jonas C
    Jonas C Tilmeldt:
    maj 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #10   10. jun 2015 Jeg mangler stadig at tage køreprøven (næste uge) så jeg har ikke rigtigt travlt med det.. smiley Jeg tager ud i Kirstinehøj, hvor jeg er blevet anbefalet at gå i autobiksen derude og få noget hjælp fra en ekspert.. Jeg har virkeligt ingen forstand på det, så tænkte det ville være det smarteste frem for bare at købe noget "tilfældigt" når jeg ikke har styr på det smiley

Kommentér på:
Peugeot 107 Stereo

Annonce