{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
453 visninger | Oprettet:

Adaptor kabel m.m. {{forumTopicSubject}}

Har brug for hjælp igen,igen denne gang mangler jeg nogle kabler(adapter)til min Alpine IVA-D106R headunit
De kabler(adapter) jeg mangler til aux og ipod,har bt modul
Vis i har noget liggene til skriv endelig,men gerne links smiley

En anden ting,jeg har 20kvadrat kabler i bilen og skal ha nye kabel sko på,hvad bruger i andre til at klemme dem sammen ? papegøjetang?

Og sidst men ikke mindst (næsten det vigtigste,hvor finder jeg en terminal sko der kan komme en støre bolt i gennem?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Adaptor kabel m.m.
  • #1   1. jul 2015 Har du ikke en rigtig klemmetang, så kan det gå i en skrugetvinge.. kablet sidder allerede i bilen, ergo til jeg foreslå at låne en rigtig klemmetang... Tror du får svært ved at klemme den rigtigt og hårdt nok med en papegøje tang desværre. Terminal sko til m8/m10 bolt kan du normalt få de steder du køber normal rund kabelsko, carsound, eller hvad du nu har af lokal bilstereo pusher... Thansen vil jeg tro også har.

  • #2   1. jul 2015 Hej
    Når man ulejliger sig og køber forgyldte kabeløjer skal de sgu da ikke klemmes med en skide papegøjetang - de skal da loddes ellers kunne i da lige så godt bruge almindelige kabeløjer som kun er fortinnede !!!!
    polobjørn


  • #3   5. jul 2015 Kan ikke finde en klemmetang der kan tage 20mm2 kabler



Kommentér på:
Adaptor kabel m.m.

Annonce