{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Hjælp til montering
  • #1   28. aug 2015 Kan godt hjælpe dig i Roskilde, men ikke sikkert du vil betale prisen smiley

  • Mick H
    Mick H Tilmeldt:
    aug 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #2   28. aug 2015 Hvad er prisen da?

  • #3   28. aug 2015 Når vi andre ikke må se det er det i hvertfald ikke en konkurrencedygtig pris.

  • Mick H
    Mick H Tilmeldt:
    aug 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #4   28. aug 2015 Det lyder ihvertfald dyrt

  • #5   28. aug 2015 Det kan kastes i for 200 og det kan laves rigtigt for 2000 altså privat. Det jo kun et sprøgsmål om hvad det må koste?

  • #6   28. aug 2015 #3 nu kaster jeg ikke bare en pris ud, uden at se bil og hvad der skal monteres. Desuden er det jo intet der vedkommer dig, i forhold til indlægget.
    Årsagen til at det skal ses først, er at folk meget tit tror de har det hele og det rigtige, når de kommer for at få det lavet, men i de fleste tilfælde mangler der noget, eller de er prakket noget helt forkert på.


  • #7   28. aug 2015 Jeg tilslutter mig #6.

  • #8   28. aug 2015 Derudover monterer jeg ikke et anlæg for nogen, medmindre at de har de rigtige ledninger og tilbehør. Så afviser jeg dem, eller tilbyder at finde det de skal bruge.
    Det samme gælder når folk skal have udbygget deres anlæg. Er det de har siddende i forvejen ikke monteret korrekt, bygger jeg ikke videre på det.
    Har bygget anlæg i over 10 år (størstedelen som selvstændig) og har set RIGTIG mange der tror de har styr på det hele, men faktisk intet andet om det.


  • Mick H
    Mick H Tilmeldt:
    aug 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #9   28. aug 2015 Altså nu fik jeg et tilbud af carsound om at de kunne lave det for 6000kr og det syntes jeg er lige i overkanten. Jeg troede ikke at sådan noget vil koste over en tusse at få monteret.

  • #10   28. aug 2015 det var godt nok også en pris der ville noget.

  • #11   28. aug 2015 Ja, men med moms, timepris på 349,- så render det jo op - så prisen erhvers mæssigt er ikke helt i skoven.

    Korrekt kabeltræk tager tid, det jo ikke en eftermiddag vi snakker om.


  • Mick H
    Mick H Tilmeldt:
    aug 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #13   28. aug 2015 Jeg forventer ikke andet end at det er sat til og at det virker. Og jeg har standard højtaler og radio.. Jeg kan godt se at man skal over de 2000 for at få det sat i.. Må se om jeg kender en som kender en, som forhåblig kan gøre det billigere og stadig godt.

  • Mick H
    Mick H Tilmeldt:
    aug 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #15   28. aug 2015 Der er højtaler i alle 4 døre

  • Mick H
    Mick H Tilmeldt:
    aug 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #17   28. aug 2015 Ja okay det lyder ikke godt. Jeg ville helst undgå at udskifte radioen da der er gps i den. Men som jeg forstår på dig er det den bedste mulighed?

  • #18   29. aug 2015 Ok Tommy har ikke fulgt med de sidste par år åbenbart,,,

    Du behøver som sådan ikke skifte din radio ud... Du skal dog være klar over at du kommer til at mangle nogle indstillingsmuligheder og at forholdet mellem output fra sub og output fra højttalere bliver meget skævt...

    Jeg har aldrig forstået hvorfor folk tror at det er en god idé at tilføje en sub til ens anlæg hvor man ikke kan skære de dybe frekvenser fra højttalerne... Eller jo det har jeg forstået, det er manglende viden... (Dette er der intet galt i... er sikker på folk så ved noget om emner jeg ikke ved en pind om)

    Men i sidste ende så har du IKKE alt hvad du skal bruge... det har folk faktisk aldrig (og det er uden undtagelse) når de "bare lige" vil have nogen til at montere grejet... Ofte er der mange faktorer som folk ikke har tænkt over... Og som gør at de ikke får det resultat de havde håbet på, og så er det selvfølgelig montørens skyld... (resultatet bliver aldrig bedre end summen af de værktøjer og materialer vi får at arbejde med)

    Derfor som BDOG er inde på, så monterer jeg aldrig noget uden at have set bilen og udstyret først... Og aldrig uden at være 100% sikker på der kan opnås et ordentligt resultat... Og 300 kr pr time hos en proff er billigt, vil jeg lige hilse og sige...


Kommentér på:
Hjælp til montering

Annonce