{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VW Golf V GTI radio
  • #1   29. nov 2015 Nej. Men jeg ville ikk betale så mange penge for sådan en da en RNS510 koster næsten det samme. Og du får en original anlæg fra VW som kan kodes til din bil.

  • #4   30. nov 2015 Kender ikke lige den der men caliber plejer at lave ok kvalitet så den er nok lige så godt som en at de originale alternativer

  • #5   30. nov 2015 Det skal siges at jeg ikke helt betaler den pris men får rabat. Ikke så meget men lidt.
    Tror lidt at prisen er kanon høj fordi det passer lige over i. Men lyden og kvalitet ikke følger med.


  • #6   30. nov 2015 Jeg synes du heller skal købe dig en Pioneer AppRadio3 til lidt over 3000 kr. jeg overvejer nemlig selv at udskifte min RNS510 med sådan en da der kommer mega dårlig lyd ud af anlægget.

  • #7   30. nov 2015 Jeg har luret på den pioneer app radio. Men jeg har jo en samsung alfa. Kan den arbejde sammen med min tlf ??
    Hvordan lyder dit anlæg dårligt ??


  • #8   30. nov 2015 Ja sådan som jeg kunne læse mig frem til arbejder den med alle tlf.er med Bluetooth og mulighed for miror sin Android tlf dvs. Du kan se alt der er på din tlfs skærm på anlægget. Så man kan bruge sin tlfs navigation da det ikk selv har en. Men jeg vil købe det mest pga. Apple CarPlay som er meget smart synes jeg. Måske skulle du overveje at få en iPhone en dag hvis du fik dig sådan et anlæg. Mit anlæg har alt for meget diskant og for lidt dybde i lyden. Og når jeg bruger AUX i indgangen er det endnu værre. Og jeg kan godt lige god lyd så jeg synes ikk den lever op til forventningen. Jeg havde en anden 2Din Pioneer i min gamle bil med nogle Pioneer højtaler og var meget tilfreds med lyden derfor overvejer jeg at udskifte RNS510'eren ud med sådan AppRadio.

  • #9   30. nov 2015 Jeg har lige haft en Audi A3 med soundsystem og bas i reservehjulet det lyd pragtfuld smiley den savner jeg.
    Min nu har jeg en gti som din og den er jeg også glad for. Har du skiftet canbus for at den ikke aflader dit batteri ?


  • #10   30. nov 2015 Den var installeret da jeg fik den. Så det tror jeg den gamle ejer har for har ikk oplevet at den aflader batteriet. Okay så hvis du er glad for god lyd i bilen så tror jeg ikk en RNS510 eller det anlæg du har linket til kan leve op til forventningen. De leverer ihvertfald ikk samme gid lyd som du har haft i A3'eren. Ja det er en rigtig god bil og meget bedre med små fin justeringer i motoren smiley tillykke med det du bliver helt sikkert gladere for den med tiden.

  • #11   30. nov 2015 Den er finjusteret hos Landberg og momentet er flyttet på dsg. kassen. Så den har 250 hk. smiley
    Så må jeg se på noget pioneer.


  • #12   30. nov 2015 Sådan... Har kun hørt godt om landbergs software, derfor overvejer selv at chippe min hos dem på et tidspunkt. Men med en anden udstødnings system kan man opnå flere heste, det overvejer også. Så får man også bedre lyd ud af motoren. smiley

  • #13   30. nov 2015 De tuner desværre ikke biler i øjeblikket smiley de har fået et brev fra trafikstyrelsen. Men det kan du læse mere om på deres hjemmeside.
    Mej jo for satan den rykker helt vildt. Jeg har ikke oplevet noget som rykker så hurtigt. Tror den er på 5 sec. 0-100. Men har ikke målt. Men du får en helt anden bil smiley


  • #14   30. nov 2015 Okay. Jamen jeg så de skiftede navn til chiptunning.nu for et stykke tid siden hvilket jeg synes var mærkeligt men havde ikk hørt om de holdt med at chiptune biler. Det skal jeg da lige læse så, ellers må jeg få den chippet hos en anden, er også blevet anbefalet scantune som skulle være lovlig chiptuning. Jamen jeg synes den rykker godt nu som standard, glæder mig som et barn at få flere heste ud af den. smiley

  • #15   1. dec 2015 Du kan godt glæde dig. Det bliver en helt anden bil at køre i smiley Jeg mener det er det hele værd.

  • #17   1. dec 2015 Smart. Dvs. det bliver lavet i tyskland ??

Kommentér på:
VW Golf V GTI radio

Annonce