{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pioneer SPH-DA120
  • #2   6. feb 2016 Eftersom den faktisk benytter din tlf. så burde du kunne bruge de apps som er på din fon... er der youtube så burde du kunne bruge youtube app...

  • #4   7. feb 2016 endnu en grund til ikke at købe apple... smiley

  • #6   7. feb 2016 Nope... Android... altid...

  • #7   7. feb 2016 Helt enig. Android kører!

    En heldig og lykkelig forbruger af Samsung og tidligere flere modeller af HTC. Med Android smartphone og otg-kabel er der muligt at overføre digital musik udenom indbygget lydkort og DAC.

    Men resten af min familie er klisteret til iphone4 og Ipad2. Gamle - ja. Kunne ikke opdateres i firmware -ja. Men aldrig gav os nogle problemer. Så vi beholder dem så lange de kan virke.


  • #9   13. feb 2016 Tak for indspark alle sammen.
    Jeg har fået T-hansen til at bestille ovennævnte HU hjem til test, så må vi se.
    Tror dog ikke selv på det, jeg har ikke kunne finde ét sted på www hvor de viser en youtube app på den HU. Eller en internetbrowser for den sags skyld. Var der bare det, så kunne man jo bare bruge youtube.com i stedet for appen.
    Nå, vi må se hvad de siger når de får den hjem.


  • #11   14. feb 2016 Jeg selv har HTC m8 men da det er konens bil, og hun bruger Iphone, ja så er det ved brug af IPhone det er interessant.
    Jeg bruger selv en Android enhed i min bil, virker perfekt.


Kommentér på:
Pioneer SPH-DA120

Annonce