{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.338 visninger | Oprettet:

Batteri aflader {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen

For et par uger siden, fik jeg en ny bil. Jeg har ingen problemer haft med den endnu, angående dette. Men anlægget som sad i den tidligere bil skulle selvfølgelig med over. Da jeg endelig fik sat forstærkeren til, smed jeg polerne på batteriet igen. Da jeg senere tændte bilen for at skulle køre, begyndte strømmen til bilen at svigte. Bilen kunne finde på at gå ud, hvis den stod i tomgang, eller jeg trillede med kobling i bund.

Så pillede jeg strømmen fra til forstærkeren, og prøvede at se om det ordnede problemet. Det gjorde det ikke, til at starte med. Jeg kørte i 5-10 min, hvor det var det samme. Da jeg kommer hjem og så vil slukke for bilen, begynder den at kunne gå i tomgang af sig selv. Derefter kørte jeg lidt mere for at se om det var ordnet. Den kunne holde tomgangen, dog med lidt færre omdrejninger.

Mit spørgsmål er: Kan batteriet have stået og afladt i den tid, hvor jeg har stået og rodet med anlægget i bilen? Eller lyder det mere som et nyt batteri, fordi det der sidder i nu ikke kan trække det (som jeg selv synes lyder mærkeligt, da jeg i min gamle havde to forstærkere til)? Eller helt tredje?

Det er Mitsubishi Carisma fra 2003. Forstærkeren var heller ikke sat til HU, da jeg ikke nåede at kunne skifte den, men tænkte når stel var på, at det ikke gjorde noget.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Batteri aflader
Kommentér på:
Batteri aflader

Annonce