{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
688 visninger | Oprettet:

Jakob N
Jakob N
Tilmeldt:
4. apr 2016
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

PA system til bilstereo {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg er igang med at sætte to almindelige PA højtalere i min bil, som man kender fra guitarforstærkere osv. De kører på 12-15 volt og kan derfor sluttes direkte til 12 volts stikket. Men når jeg så vil sætte phonostik i dem fra radioens phono out, kan de ikke spille der over. Kan det have noget med den blå Remote ledning man plejer at skal bruge til en almindelig Bil forstærker, og i så fald kan man hoppe over den? Radioen er en kenwood kdc-bt9260.

På forhånd tak!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  PA system til bilstereo
  • #1   4. apr 2016 Hvad er der af forstærker til højtalerne?

  • #2   4. apr 2016 Pa Højttalere i en bil? Dvs. du vil gerne have så dårlig lyd som muligt?

  • Jakob N
    Jakob N Tilmeldt:
    apr 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #3   5. apr 2016 Det er to aktive højtalere fra dB. Modellen hedder opera 110 mobile sport

  • Jakob N
    Jakob N Tilmeldt:
    apr 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #4   5. apr 2016 Nej vil gerne have mulighed for at Bakke bilen til en scene og derfra lave et mobilt PA setup

  • #5   5. apr 2016 Inden du kaster dig alt for langt over projektet bør du vide.

    At spille udendørs kræver TONSE-meget lydtryk. Jeg har før spillet som DJ udendørs med et lille setup på 2 x 150Wrms 12" Toppe + 1 x 200Wrms 12" Bund. Og der var lyd ja. Men det var bestemt ikke voldsomt. De højtalere du har der har kun 50Wrms hver og ingen sub. Du skal vide at der bliver ikke meget PA anlæg over det.


  • #6   5. apr 2016 Men for at afhjælpe dit problem... smiley

    Prøv at sætte bilens strøm til dine højtalere og så sæt en mobil/pc direkte dertil og se om der kommer lyd. Hvis der gør det har jeg en god ide om hvorfor smiley


  • #7   5. apr 2016 Hvis du virkelig vil bruge din bil som mobilt PA anlæg... Så ville jeg Ikke gøre som du er ved...

    Kig på Pro Audio enheder til biler istedet... Ja det er en lidt dyrere løsning... Men seriøst det andet der er bare ikke holdbart.... og som Rasmus skriver får du ikke ret meget ud af det...


Kommentér på:
PA system til bilstereo

Annonce