{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.668 visninger | Oprettet:

Mads H
Mads H
Tilmeldt:
12. aug 2016
Følger: 2 Emner: 5 Svar: 9

Ingen output i Fiat Punto radio! Mini ISO -> PHONO stik købt, virker stadigvæk ikke! {{forumTopicSubject}}

Jeg har en Punto fra 2012. Radioen har intet phono output (til forstærker), så jeg har tidligere skrevet et opslag herinde hvor jeg søgte hjælp. Jeg fik at vide at dette kabel ville fikse mine problemer, men det ser ikke ud som om det har gjort noget. (Jeg trak et kabel fra min radio til min kammerats forstærker, for at se om det virkede, før jeg insisterede i eget udstyr)
SE BILLEDER HER: http://m.imgur.com/a/6hOzb

Grunden til at jeg gerne vil beholde nuværende radio, er at den passer perfekt sammen med midterkonsollen, og at jeg ikke har kunnet finde en radio ramme som passer til mit hul. Hvis nogen kan hjælpe med det problem, vil jeg også blive meget glad. Bil info: Fiat Punto Multijet 1.3 2012


Al hjælp modtages med åbne arme. Tak på forhånd!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ingen output i Fiat Punto radio! Mini ISO -> PHONO stik købt, virker stadigvæk ikke!
  • #1   25. aug 2016 Er det din originale radio? Og hvem har dg fortalt dig at det stik der virker med den?

    Den simpleste løsning vil da være at bruge en High-low converter... (Ikke de billigste da de ikke er noget værd)

    multistikket ser godt nok rigtig nok ud... men det er ikke sikkert at din radio kan understøtte phono udgang, selv om stikket passer...


Kommentér på:
Ingen output i Fiat Punto radio! Mini ISO -> PHONO stik købt, virker stadigvæk ikke!

Annonce